Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 01 september 2012 - 21:09:31
Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2012 - 18:37:34
Barrichello heeft weer een mening...Wat is dat met die man?! Frustratie of heimwee? Als hij zo fantastisch is, dan zou hij toch wel aan de leiding gaan van de Indy-competitie?! Of niet? ::)


http://www.gppits.net/nieuws/ik_was_waardevol_geweest/

Beetje late reactie maar ik vind dat Barrichello wel recht van spreken heeft. Hij was vorig jaar volgens mij de betere van de twee (iig in raceduels kwalificatie kan ik niet zo snel vinden) maar de wagen was om te janken. En als je ziet waartoe die Williams dit jaar toe in staat is en hoe hard Pastor elke keer kans op goede resultaten om zeep helpt... Barrichello had met zijn ervaring denk ik wel elke race in de punten kunnen rijden...


Mogelijk, maar ook Barrichello zit maar wat te gissen. Zoals ik het eerder zei, heeft Rubens geen ervaring met de huidige wispelturige banden. Dus weten we niet hoe goed Rubens zou presteren met een 2012 auto.

Fabian

Tja. Barrichello was vorig jaar wel de betere van de twee. Maar dit jaar rijdt Barrichello zijn rondjes in de IndyCar en Maldonado en Senna rijden hun rondjes voor Williams. Of het met Barrichello achter het stuur van een Williams heel anders was gegaan weet ik niet. Hij heeft natuurlijk de ervaring, maar goed. Dit blijft altijd lastig.

Kootje

Of hij het beter had gedaan dan Maldonado ???, ik weet het niet.
Barrichello had iig niet de aanvaringen en straffen gehad die men met Pastor wel te verduren heeft.
Aangezien ze vorig jaar verder maar weinig voor elkaar onder deden, denk ik 't uiteindelijk wel.

Maar ja ...... dat is niet het vergelijk dat je maken moet, Pastor had er sowieso wel gezeten.
Je moet hem vergelijken met Senna, en hoewel die redelijk constant is, vind ik daar de prestaties van tegen vallen.
Daarom ben ik er 100% van overtuigd dat Rubens het tov hem wel beter had gedaan.

0634

Over Perez en Hulk en Ferrari, over een terugkeer van Karun, over Bottas en Williams en over... nou ja, lees zelf maar.

http://www.gppits.net/nieuws/silly_season_perez_karun_bottas_en_hulk/

Vieze baas

Waar is het financiele zware weer van FI op gebaseerd? Nog niks over gehoord namelijk

0634

Omdat zowel Sahara als Kingfisher slecht draait.

http://blogs.bettor.com/Force-India-drivers-driving-without-pay-in-the-current-year-Formula-1-news-a183761
http://www.crash.net/f1/news/183405/1/sahara_court_order_to_further_hurt_force_india.html

E.e.a. wordt ook weer tegengesproken door o.m. de manager van Hulkenberg, dus in hoeverre het allemaal waar is... geen idee. Dat beide sponsoren het zwaar hebben is overigens wel duidelijk.

Enzo


Fabian

Citaat van: Enzo op 05 september 2012 - 20:18:33
http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/102253
Het zijn allemaal nog geruchten. Ben benieuwd wanneer we meer weten over de toekomst van Schumacher en dan dus ook meteen Hamilton.

0634

Tja EJ.. .we zullen zien hoeveel hij weet.

Figge

Mooi zo eindelijk een beetje swung in t silly season... Ik vind het een goede ontwikkeling...
Hamilton is sneller dan Schumacher.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Mark F1gge op 05 september 2012 - 20:48:52
Mooi zo eindelijk een beetje swung in t silly season... Ik vind het een goede ontwikkeling...
Hamilton is sneller dan Schumacher.

Knap dat je dit zo kan stellen, ik wil het nog wel eens zien.
Daarnaast schat ik Schumacher mentaal en tactisch een stuk sterker in dan Lewis, dus voor je het weet heb je weer emotionele interviews en telemetrie op twitter. Nee, Merc moet z'n handen niet vuil maken aan deze jongen.

Daarnaast, als de W04 eindelijk een goede auto is met behulp van Brawn, Bell, Costa en Willis, dan is er maar één coureur die daar de vruchten van mag plukken. En das niet onze vriendelijke vriend Hamilton...

Nu ik er overna denk, is dit een welbekend trucje wat we al veel vaker hebben gezien. Het management van een coureur probeert er een goede deal uit te slepen. Dit doe je oa door ook de teams tegen elkaar uit te spellen door een gerucht te verspreiden of informeel een gesprek aan te gaan met een andere partij. Alonso deed het, Kimi deed het, en zo zijn er vast meer te bedenken.

Maw, ik verwacht Lewis gewoon in de McLaren volgend jaar en hoop op Schumacher bij Merc volgende jaar.

Figge

Dat laatste is ook nog steeds het meest waarschijnlijke scenario...
Maar ik zou best voorstander zijn een overstap van Hamilton naar Mercedes.
Verse engerie voor het team dat maar niet uit de middenmoot lijkt te kunnen ontsnappen.
En een nieuwe uitdaging voor een van de, zo niet, dé snelste coureur van het veld.
Prima situatie zou ik zo zeggen.
Ik weet het Enzo... Dat is niet jou favoriete line up voor volgend jaar... Maar ik kan er niet tegen zijn...

0634

Citaat van: Enzo op 05 september 2012 - 21:31:37
Citaat van: Mark F1gge op 05 september 2012 - 20:48:52
Mooi zo eindelijk een beetje swung in t silly season... Ik vind het een goede ontwikkeling...
Hamilton is sneller dan Schumacher.

Knap dat je dit zo kan stellen, ik wil het nog wel eens zien.
Daarnaast schat ik Schumacher mentaal en tactisch een stuk sterker in dan Lewis, dus voor je het weet heb je weer emotionele interviews en telemetrie op twitter. Nee, Merc moet z'n handen niet vuil maken aan deze jongen.

Daarnaast, als de W04 eindelijk een goede auto is met behulp van Brawn, Bell, Costa en Willis, dan is er maar één coureur die daar de vruchten van mag plukken. En das niet onze vriendelijke vriend Hamilton...

Nu ik er overna denk, is dit een welbekend trucje wat we al veel vaker hebben gezien. Het management van een coureur probeert er een goede deal uit te slepen. Dit doe je oa door ook de teams tegen elkaar uit te spellen door een gerucht te verspreiden of informeel een gesprek aan te gaan met een andere partij. Alonso deed het, Kimi deed het, en zo zijn er vast meer te bedenken.

Maw, ik verwacht Lewis gewoon in de McLaren volgend jaar en hoop op Schumacher bij Merc volgende jaar.

Dat laatste hoop ik allebehalve. Ik hoop echt dat hij nu eindelijk eens opkrast.

Maar voor de rest denk ik ook wel dat Lewis sneller is dan de Schumacher van nu. Die is Rosberg in drie seizoenen niet de baas, en ik schat Hamilton toch echt hoger in.

Wat ik verwacht is overigens dat Lewis inderdaad zal bijtekenen en Schumacher nog een jaar langer blijft. Maar ik hoop vurig van niet.


Fabian

Wanneer Hamilton vertrekt naar Mercedes heeft McLaren al een opvolger klaar staan. Narain Karthikeyan zal dan de opvolger van Lewis worden!  ;) ;D :D

Maar even serieus. Zouden ze bij McLaren al nagedacht hebben over een vervanger voor Lewis mocht hij vertrekken? Ik denk namelijk dat ze daar nog niet over nagedacht hebben. Di Resta denk ik dat een grote kans zou maken.