Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Folkert

#300
Schumacher in 2010. Ferrari zou zijn eindstation zijn, maar we zijn nu 3 jaar(2,5) verder en hij rijd nog steeds.

Hamilton zou trouwens al zijn trofeeën zelf willen houden en stelt daar bij dat het een serieus contractpunt is.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Sja, je moet je blijkbaar ergens druk om maken zeg.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 03 augustus 2012 - 09:05:49
Sja, je moet je blijkbaar ergens druk om maken zeg.
Ach ja, of hij zich druk maakt zou ik niet weten, maar zou het ook wel snappen eigenlijk. Weet ook niet hoe veel waarde hij daar aan hect.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 02 augustus 2012 - 21:59:28
Geloof ook niet dat Kimi terugkeert naar Ferrari, denk ook niet dat Domenicale dit zou toestaan.
Sowiezo zou het een hele rare move zijn, Ferrari betaalt 26 miljoen Euro om zijn contract af te kopen en neemt hem 2 jaar later weer terug in dienst??

Lijkt me ook niet. Buiten het feit dat ze bij Ferrari niet tevreden waren over de bijdrage wat betreft het ontwikkelen van de auto.

Fabian

Citaat van: Folkert op 03 augustus 2012 - 08:53:39
Hamilton zou trouwens al zijn trofeeën zelf willen houden en stelt daar bij dat het een serieus contractpunt is.
Denk dat Lewis in zijn huis nog een lege kamer over heeft en hij deze wil opvullen met de bekers. Hij zag bij Ranomi Kromowidjojo al die medailles en dacht dat wil ik ook!

Niels_


Franky R.



Enzo


robbert


Fabian

Citaathttp://www.gppits.net/nieuws/buemi_in_2013_weer_op_de_grid/

Roept u maar. Zal Buemi volgend jaar weer racen in de Formule 1? Ik denk het eerlijk gezegd niet.

Kootje

Zie dat ook niet snel gebeuren om eerlijk te zijn.
Zeker niet nu hij stelt niet voor 'n achterhoedeteam te willen rijden geef ik 'm weinig kans.
Naar mijn weten is er namelkijk helemaalk geen plek bij de middenmoters en/of subtoppers, en van 'n topteam verweacht ik niet dat ze interresse in Buemi hebben.

SDG

Ik geloof er ook niet bepaald in. Buemi was in drie jaar Toro Rosso al nooit echt een hoogvlieger, dus ik denk ook niet dat er veel teams zijn die nog op hem zitten te wachten.

Franky R.

Citaat van: SDG op 14 augustus 2012 - 09:29:48
Ik geloof er ook niet bepaald in. Buemi was in drie jaar Toro Rosso al nooit echt een hoogvlieger, dus ik denk ook niet dat er veel teams zijn die nog op hem zitten te wachten.


Ik zou als teambaas Jaime Alguersauri boven Buemi prefereren...Buemi is juist een goede voor teams als Caterham, terwijl Jaime goed zou passen bij een Sauber of Williams, mits ze minimaal een gelijkwaardige rijder, liefst betere, naast hem zetten.


Ik zie Jaime zich wel optrekken aan een Hamilton, Alonso of Vettel, waar Buemi ondergesneeuwd zou raken...IMHO.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 14 augustus 2012 - 13:23:38
Citaat van: SDG op 14 augustus 2012 - 09:29:48
Ik geloof er ook niet bepaald in. Buemi was in drie jaar Toro Rosso al nooit echt een hoogvlieger, dus ik denk ook niet dat er veel teams zijn die nog op hem zitten te wachten.


Ik zou als teambaas Jaime Alguersauri boven Buemi prefereren...Buemi is juist een goede voor teams als Caterham, terwijl Jaime goed zou passen bij een Sauber of Williams, mits ze minimaal een gelijkwaardige rijder, liefst betere, naast hem zetten.


Ik zie Jaime zich wel optrekken aan een Hamilton, Alonso of Vettel, waar Buemi ondergesneeuwd zou raken...IMHO.

Ik zie Jaime ook nog wel bij sauber komen.Vooral zijn werk als testrijder voor pirelli geeft hem een meerwaarde kijk maar naar grosjean. En Buemi is idd niet een hoogvlieger  al vind ik hem wel beter dan de huidige twee die bij torro rosso rijden vooral Vergne vind ik helemaal niks Ricciardo gaat nog wel al zie ik er nog geen kampioen in.