Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 14:59:20
Ik ook niet. Heb geen hoge hoed van Perez op. En om Sutil terug te halen...hmmmmm. Ik weet het niet. Mocht Massa deze tred doorzetten, is hij wellicht inderdaad de beste optie voor Ferrari. Wereldkampioen worden doet Ferrari wel met Alonso. ;)

Tjonge jonge, die Alonso is ook wel stevig aan het racen de laatste tijd.
Geweldige coureur en zonder hem was Ferrari dit seizoen verloren schat ik.

0634

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 14:59:20
Ik ook niet. Heb geen hoge hoed van Perez op. En om Sutil terug te halen...hmmmmm. Ik weet het niet. Mocht Massa deze tred doorzetten, is hij wellicht inderdaad de beste optie voor Ferrari. Wereldkampioen worden doet Ferrari wel met Alonso. ;)
Mja... ik zou Massa misschien ook wel houden, de andere kant is echter dat met hem de constructeurstitel wel heeeel ver weg is. Ik zou het wel weten: alles inzetten op Romain Grosjean. Als ik Grosjean zou zijn zou ik daar overigens niet op ingaan.

Overigens zie je bij Ferrari wat je ook bij de bij STR gestalde Red Bull talenten ziet: het valt nog niet mee om een talent klaar te stomen voor een topteam. Webber leek aan vervanging toe, maar hersteld zich terwijl de STR boys nou niet echt stralen. Zowel die van vorig jaar niet als die van nu. Ervaring inwisselen voor talent is nog niet zomaar gedaan.

Geeft ook aan dat we ervaren jongens als Massa en Webber zeker niet moeten onderschatten en dat het algehele niveau toch behoorlijk hoog ligt.

Figge

Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 14:59:20
Ik ook niet. Heb geen hoge hoed van Perez op. En om Sutil terug te halen...hmmmmm. Ik weet het niet. Mocht Massa deze tred doorzetten, is hij wellicht inderdaad de beste optie voor Ferrari. Wereldkampioen worden doet Ferrari wel met Alonso. ;)

Sutil naar Ferrari zou ik een goede zet vinden. Ik denk dat hij het daar goed zal doen. Hij heeft wel de snelheid van een winnaar, maar is t net niet. Hij zal wel een regelmatige podiumganger zijn en misschien 1 zege in een seizoen halen.

Wizard

Ik zie weinig verschil met Massa. Ook een winnaar, of de snelheid er van, maar is het net niet. Dat is oude schoenen verruilen voor oude sandalen. Kortom; lood om oud ijzer.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 juli 2012 - 08:32:12
Citaat van: Wizard op 13 juli 2012 - 14:59:20
Ik ook niet. Heb geen hoge hoed van Perez op. En om Sutil terug te halen...hmmmmm. Ik weet het niet. Mocht Massa deze tred doorzetten, is hij wellicht inderdaad de beste optie voor Ferrari. Wereldkampioen worden doet Ferrari wel met Alonso. ;)
Mja... ik zou Massa misschien ook wel houden, de andere kant is echter dat met hem de constructeurstitel wel heeeel ver weg is. Ik zou het wel weten: alles inzetten op Romain Grosjean. Als ik Grosjean zou zijn zou ik daar overigens niet op ingaan.

Overigens zie je bij Ferrari wat je ook bij de bij STR gestalde Red Bull talenten ziet: het valt nog niet mee om een talent klaar te stomen voor een topteam. Webber leek aan vervanging toe, maar hersteld zich terwijl de STR boys nou niet echt stralen. Zowel die van vorig jaar niet als die van nu. Ervaring inwisselen voor talent is nog niet zomaar gedaan.

Geeft ook aan dat we ervaren jongens als Massa en Webber zeker niet moeten onderschatten en dat het algehele niveau toch behoorlijk hoog ligt.

Grosjean gaat in 2014 naar McLaren. Hamilton vertrekt.

0634

Wordt ie daar kopman want Button stopt eind 2015 en gaat dan bij de BBC/ITV werken als analist.

Wizard

Het kan zomaar. Hamilton zie ik vertrekken. Grosjean kan nog wel eens de opvolger worden. Vettel naar Mercedes, die betalen wel. Alonso zit waar die zit en blijft er wel zitten. En mochten er plaatsen over blijven houd ik me aanbevolen.

rafael25


Gerard

In de zomerstop maakt Lewis zijn keuze...
Ben benieuwd...

Niels_

Mwa, zal wel blijven. Ferrari en Red Bull zijn al zo goed als uitgesloten. Enige stap die ik hem zie maken is naar Mercedes, maar gezien die niet echt een vaste waarde zijn vooraan...

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 16 juli 2012 - 15:02:27
Mwa, zal wel blijven. Ferrari en Red Bull zijn al zo goed als uitgesloten. Enige stap die ik hem zie maken is naar Mercedes, maar gezien die niet echt een vaste waarde zijn vooraan...


Idd. zal het wel McLaren worden. Immers heeft LH meermaals gezegd dat hij wil winnen. Dan blijven er maar twee keuze's over; RBR of McLaren. En aangezien Webber heeft bijgetekend...



Overigens, ook Massa verwacht te kunnen bijtekenen. Ferrari zou uiteindelijk weinig alternatieven hebben om hem te vervangen. Nou, ik zou zeggen. 'Kijk even naar een Heikki Kovalainen'... :P
http://www.gppits.net/nieuws/massa_optimistisch_over_toekomst/


Wizard

Citaat van: Ńiels op 16 juli 2012 - 15:02:27
Mwa, zal wel blijven. Ferrari en Red Bull zijn al zo goed als uitgesloten. Enige stap die ik hem zie maken is naar Mercedes, maar gezien die niet echt een vaste waarde zijn vooraan...

Hoezo is Ferrari uitgesloten? En Lotus zou een optie kunnen zijn.

Kootje

Ferrari is zeker wel 'n optie.
Massa is nog steeds niet zeker en Alonso heeft geen bezwaar tegen zijn komst. ::)

Red Bull zou ook nog kunnen.
Vettel zou zomaar kunnen vertrekken aangezien hij 'n bepaalde prestatieclausule in z'n contract schijnt te hebben. ???

Lotus heeft nog plek en is op weg terug (Renault) naar de top.
Al lijkt dit me de minst logische optie aangezien ik geen reden zie voor hun coureurs om (verplicht) te vertrekken. :-\

Mercedes lijkt me uitgesloten.
Mocht Schumi toch niet bijtekenen dan nog is het niet het topteam dat hem 'n winnende auto kan schenken. :-X

De rest van de teams komen denk ik niet eens in hem op, al droom ik van 'n Hammi in de Williams.
Wellicht als Williams de nu ingeslagen weg naar boven vast weet te houden in de toekomst, maar niet in de nabije. :'(

Wizard

Schumacher kan nog wel eens de sleutel van rijderscarrousel zijn. Mocht hij besluiten te vertrekken (of bedankt worden) komt daar een plaats vrij. Misschien wel voor Vettel de uitdaging!! Hamilton zou zomaar naar Red Bull kunnen verkassen en Grosjean naar McLaren. De vraag luidt: Wie gaat dan naar Lotus? Di Resta?

Kootje

#224
@Wizard,

Je komt steeds met Grosjean naar McLaren.
Is dit 'n serieus gerucht of 'n hersenspinsel van jezelf? ???