Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 22:45:48
Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:13:59
Dutske toch; ik ben al 91 keer uit mijn dak gegaan, kan niemand anders zeggen zeker gij nie.
Ik wel hoor. Ik ben alle andere races sinds 1984 uit mijn dak gegaan ;D.
Zucht, was ik maar in die tijd begonnen met kijken. Ookal was ik toen pas 4  :'(. Heb ooit spa gezien paar rondjes, maar moesten toen naar me opa  >:( >:( daarna nooit meer uit kunnen vogelen waar wanneer er een race was. Was in 86 geloof ik, op spa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 22:53:47
MAar goed, geen extra snelheid voor McLaren hoor. Lewis' racepace niet beter dan van anderen.

Heeft geen zin om een ander onderwerp aan te snijden Jeroen, heb ik ook al eens geprobeerd ;D

Maarruuhhh.. Ik denk inderdaad dat ze bij McLaren nu toch wel achter de oortjes aan het krabbbelen zijn... Ze gaan alleen maar "slechter" presteren, niet beter...

_Makke_

Citaat van: sanderalonso op 28 mei 2012 - 10:17:25
Ach Schumiiii wind je niet zo op. Iedereen is het met elkaar een dat het niet Michaels' schuld was
, alleen zetten ze hun vraagtekens erachter of Grosjean 100% de schuldige is. Dat doe ik overigens ook.

Goh, Schumacher had moeten weten dat Grosjean en Alonso elkaar zouden raken. Hij mocht daar dus niet zitten! Volgende race achteraan de startgrid omdat hij Grosjean's race verneukte.  8) :P

SanderD

Citaat van: Makke op 29 mei 2012 - 07:52:11
Citaat van: sanderalonso op 28 mei 2012 - 10:17:25
Ach Schumiiii wind je niet zo op. Iedereen is het met elkaar een dat het niet Michaels' schuld was
, alleen zetten ze hun vraagtekens erachter of Grosjean 100% de schuldige is. Dat doe ik overigens ook.

Goh, Schumacher had moeten weten dat Grosjean en Alonso elkaar zouden raken. Hij mocht daar dus niet zitten! Volgende race achteraan de startgrid omdat hij Grosjean's race verneukte.  8) :P
:P


janke

#425
Over Grosjean vs Schumacher. Mooi dat hier de redactie op in speelt. Bedankt voor het filmpje op de hoofdpagina. Beelden zeggen vaker meer dan woorden. Helemaal mee eens. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 29 mei 2012 - 20:29:33
Over Grosjean vs Schumacher. Mooi dat hier de redactie op in speelt. Bedankt voor het filmpje op de hoofdpagina. Beelden zeggen vaker meer dan woorden. Helemaal mee eens. ;)
Zag het filmpje net ook. Tik van Alonso was denk ik harder dan verwacht. En als je onboard beelden bekijkt, wijkt hij niet eens zo heel veel uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Het gevolg voor Kobayashi was iets minder, bij Sauber lusten ze Grosjean rauw momenteel.

Folkert

Citaat van: Enzo op 30 mei 2012 - 11:18:00
Het gevolg voor Kobayashi was iets minder, bij Sauber lusten ze Grosjean rauw momenteel.

Komt denk ik door de invloed van Kamui, Japanners zijn nu eenmaal dol op rauw voedsel  ;D

Maar maakt flinke vlucht, dat heb ik denk ik toch wel gemist hoe hoog hij nu echt kwam.
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Enzo op 30 mei 2012 - 11:18:00
Het gevolg voor Kobayashi was iets minder, bij Sauber lusten ze Grosjean rauw momenteel.

Binnen enkele seconden landt u op Airport Monaco, er schijnt een aangenaam zonnetje en de temperatuur is 24 graden. Wij danken u voor het vliegen met Kamui Airlines en wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze geweldige Sauber C31.

_Makke_

't Had wel cool geweest moest hij nog iets hoger gegaan zijn en dat er dan iemand onderdoor glipte.  8)

Fabian

Citaat van: Makke op 30 mei 2012 - 13:11:09
't Had wel cool geweest moest hij nog iets hoger gegaan zijn en dat er dan iemand onderdoor glipte.  8)
Als Pastor iets verder naar voren had gezeten had ie het zeker geprobeerd

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 30 mei 2012 - 12:46:55
Binnen enkele seconden landt u op Airport Monaco, er schijnt een aangenaam zonnetje en de temperatuur is 24 graden. Wij danken u voor het vliegen met Kamui Airlines en wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze geweldige Sauber C31.


;D ;D ;D 8)

Enzo