Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:13:59
Dutske toch; ik ben al 91 keer uit mijn dak gegaan, kan niemand anders zeggen zeker gij nie.
Ik wel hoor. Ik ben alle andere races sinds 1984 uit mijn dak gegaan ;D.

Schumiiii

Ik zit nie op fora om vrienden te maken.
Ik ben het moe dat als schumacher wat doet het altijd zijn fout is, tis nen anderen dan is het nooit wat.
Grosjean heeft het nie express gedaan maar wijkt gewoon tever uit, em moest uitwijken akkoord maar deed dat tever, mag evenzeer bestraft worden. Schumacher word soms voor minder bestraft.

De pechvogel van het seizoen mag je nu al op zijn naam ook schrijven, nooit meegemaakt dit, mercedes vodden.

Enzo

Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:46:43
Ik zit nie op fora om vrienden te maken.
Ik ben het moe dat als schumacher wat doet het altijd zijn fout is, tis nen anderen dan is het nooit wat.
Grosjean heeft het nie express gedaan maar wijkt gewoon tever uit, em moest uitwijken akkoord maar deed dat tever, mag evenzeer bestraft worden. Schumacher word soms voor minder bestraft.

Ok, maar ons forum is er niet voor jou om alleen maar op te zeiken.
Dus pas je toon wat aan a.u.b..

Franky R.

Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:46:43
Ik zit nie op fora om vrienden te maken.
Ik ben het moe dat als schumacher wat doet het altijd zijn fout is, tis nen anderen dan is het nooit wat.
Grosjean heeft het nie express gedaan maar wijkt gewoon tever uit, em moest uitwijken akkoord maar deed dat tever, mag evenzeer bestraft worden. Schumacher word soms voor minder bestraft.


Je zit niet op fora om vrienden te maken, maar kennelijk wel om ruzie te zoeken of te trollen? Nogmaals, doe even normaal...Dank!

Schumiiii

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 22:47:49
Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:46:43
Ik zit nie op fora om vrienden te maken.
Ik ben het moe dat als schumacher wat doet het altijd zijn fout is, tis nen anderen dan is het nooit wat.
Grosjean heeft het nie express gedaan maar wijkt gewoon tever uit, em moest uitwijken akkoord maar deed dat tever, mag evenzeer bestraft worden. Schumacher word soms voor minder bestraft.

Ok, maar ons forum is er niet voor jou om alleen maar op te zeiken.
Dus pas je toon wat aan a.u.b..

Zeg dat dan ook aan uw vriend janke, altijd da partij trekken das nog zoiets.

0634


0634

MAar goed, geen extra snelheid voor McLaren hoor. Lewis' racepace niet beter dan van anderen.

Franky R.


Kootje

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 22:45:48
Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:13:59
Dutske toch; ik ben al 91 keer uit mijn dak gegaan, kan niemand anders zeggen zeker gij nie.
Ik wel hoor. Ik ben alle andere races sinds 1984 uit mijn dak gegaan ;D.

Bijna alle.
Alleen die door die andere Ferrari en Alonso gewonnen werden niet.
Maar dat zijn er nog steeds meer dan 91 :)

janke

#414
Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:48:40
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 22:47:49
Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:46:43
Ik zit nie op fora om vrienden te maken.
Ik ben het moe dat als schumacher wat doet het altijd zijn fout is, tis nen anderen dan is het nooit wat.
Grosjean heeft het nie express gedaan maar wijkt gewoon tever uit, em moest uitwijken akkoord maar deed dat tever, mag evenzeer bestraft worden. Schumacher word soms voor minder bestraft.

Ok, maar ons forum is er niet voor jou om alleen maar op te zeiken.
Dus pas je toon wat aan a.u.b..


Zeg dat dan ook aan uw vriend janke, altijd da partij trekken das nog zoiets.


Kom op Schumiii, niet zo bijdehand. Als jij alleen maar wilt zien wat in jouw straatje past, prima, jouw feestje. Je gaat hier te keer tegen Grosjean wat kant nog wal raakt. Die gozer had geen andere oplossing dan om naar links te gaan. En ja daar zit die MS weer. Wrong time, wrong place. En lees even terug wat ik over jouw grote vriend zeg. Desnoots verlies ik de weddenschap met Enzo. Nogmaals zet zelf eens die k.. bril af.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Jongens, kom op! Dit is racen, zeker in Monaco kun je zoiets verwachten.. schumacher kon hier niets aan doen,maar om nou een (andere) als schuldige aan e moeten wijzen? Lijkt me overbodig...kijk eens wat er in de GP2 en GP3 GEBEURDE DIt weekend. We mogen blij zijn dat het bij deze schuiver van Gosjean bleef..

Wizard

Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 17:35:06
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat dit je parate kennis is. Vind ik prima hoor.

Herinneringen. ;) En ik ben nu eenmaal lang van stof.

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 20:10:48
Ge moet eens zien hoeveel ruimte er tussen zit, mooi voorbeeldje van dat grosjean niet goed oplette en duidelijk veel te ver uitweek.



Dit plaatje geeft een vertekend beeld weer. Dit is na de touché met Alonso. Volgens mij maakte Grosjean daar een sprongetje en kwam ongelukkig tegen de wagen van Schumacher. Zeker sneu, en ook mijn eerste reactie was dat het een oen is, maar eenmaal bij zinnen realiseer ik me dat dit soort dingen nu eenmaal gebeuren. Het is Monaco, het is smal en dat gaat niet altijd samen met de starthectiek.

[edit]

Gast??

janke

Citaat van: Schumiiii op 27 mei 2012 - 22:13:59
Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 21:23:45
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 17:59:32
Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 17:52:48
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 17:46:21
Citaat van: janke op 27 mei 2012 - 17:45:29
Ik zie die hele MS niet zitten, maar dit allemaal vind ik zéér triest voor hem. Ik kan er niet om lachen, nee. Ik gun hem dan ook zeer snel een podium plek. En laat hij dat doen in stijl. Maar tot nu is het een drama.

Er staat ook nog best wel wat op het spel... ::)

Eh wat dan...
Schumacher II beleeft beleeft nu gewoon alle pech die hij in Schumacher I niet heeft gehad.

Nee, gaat niet daarover. Janke en ik hebben een weddenschapje lopen dit jaar. Of Schumacher wel of niet het podium gaat halen. De winnaar bepaalt het onderschrift bij de verliezer voor een jaar. 
We voelen enorme druk zoals je kunt begrijpen... ;D

Och Enzo, laat MS het podium pakken. Dan kan onze Schumiii eindelijk een keer uit zijn dak gaan.

Dutske toch; ik ben al 91 keer uit mijn dak gegaan, kan niemand anders zeggen zeker gij nie.

Stop ook eens met uw statistieken, den jochie. Ik zag op Zandvoort en Spa al grote coureurs, toen moest je gabbertje nog geboren worden, Waarschijnlijk inclusief u zelf
Some things are too important to be left in the past.

SanderD

Ach Schumiiii wind je niet zo op. Iedereen is het met elkaar een dat het niet Michaels' schuld was, alleen zetten ze hun vraagtekens erachter of Grosjean 100% de schuldige is. Dat doe ik overigens ook.