Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

SDG

Zou Webber nu nog steeds vinden dat er te veel winnaars zijn in 2012?  :)

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 15:50:43
En wie zei dat Ferrari niet op eigen kracht het podium kon halen??? :-X


Je vergeet dat dit Monaco is...Maar Alonso deed het goed door goed door te zetten op die versleten banden. Alonso maakt het verschil bij Ferrari...Ik vind dan niet dat je kunt zeggen dat het Ferrari is dat McLaren of wie dan ook 'op eigen kracht' verslaat.


En als dat al zo is, dan hebben Maldonado en Williams Ferrari en Alonso op eigen kracht verslagen?


@SDG,


Ja, ik ben nu wel benieuwd wat Webber nu te zeggen heeft... :D ...Maar ik vermoed dat hij het onderwerp zal negeren. Als hij ballen heeft, zegt hij dat hij het verkeerd heeft gezien en dat het publiek belangrijker is dan wat de rijders willen.

Folkert

Dan word Hamilton maar de 7de winnaar in Canada, kan ik ook wel mee leven.
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

#333
Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 15:59:28
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 15:50:43
En wie zei dat Ferrari niet op eigen kracht het podium kon halen??? :-X


Je vergeet dat dit Monaco is...Maar Alonso deed het goed door goed door te zetten op die versleten banden. Alonso maakt het verschil bij Ferrari...Ik vind dan niet dat je kunt zeggen dat het Ferrari is dat McLaren of wie dan ook 'op eigen kracht' verslaat.


En als dat al zo is, dan hebben Maldonado en Williams Ferrari en Alonso op eigen kracht verslagen?


@SDG,


Ja, ik ben nu wel benieuwd wat Webber nu te zeggen heeft... :D ...Maar ik vermoed dat hij het onderwerp zal negeren. Als hij ballen heeft, zegt hij dat hij het verkeerd heeft gezien en dat het publiek belangrijker is dan wat de rijders willen.

Ja, dat hebben Williams en Maldonado ook. Iedereen trouwens. Ik vind dat FERRARI Mclaren heeft verslagen, aangezien Felipe voor Jenson is geëindigd.

Folkert

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 15:19:17
Citaat van: Folkert op 27 mei 2012 - 15:14:16
Ja, maar niet op deze manier. Sorry, maar ik vind dit gewoon belachelijk. Vettel mag wel mee doen in q3 en mag banden kiezen. Vind ik krom.

Ja, dat snap ik, maar ik vind het gewoon laf. Wel mede dankzij de FIA, maar nog steeds laf. Ik kan het niet anders noemen. Ok slim is het wel, maar ja gelukkig hoefde de rest niet meer naar binnen.
Strategie noemt men dat. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

#335
Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 15:59:28
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 15:50:43
En wie zei dat Ferrari niet op eigen kracht het podium kon halen??? :-X


Je vergeet dat dit Monaco is...Maar Alonso deed het goed door goed door te zetten op die versleten banden. Alonso maakt het verschil bij Ferrari...Ik vind dan niet dat je kunt zeggen dat het Ferrari is dat McLaren of wie dan ook 'op eigen kracht' verslaat.


En als dat al zo is, dan hebben Maldonado en Williams Ferrari en Alonso op eigen kracht verslagen?

Jij snapt het. Bovendien staat Monaco Ferrari op het lijf geschreven. In 2011 vocht Alonso ook om de zege, wat niks zegt over zijn titelkansen. Maar goed, als Ferrarist ben ik blij dat Alonso weer wat uitloopt ondanks dat het minimaal is. De schade blijft beperkt op deze manier. Mocht Ferrari aanhaken, zitten ze meteen in een perfecte uitgangspositie het stokje over te nemen. Duimen dus!!

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:01:32
Ja, dat hebben Williams en Maldonado ook. Iedereen trouwens. Ik vind dat FERRARI Mclaren heeft verslagen, aangezien Felipe voor Jenson is geëindigd.

Inderdaad. Want Jenson reed een toprace. Gewoon puur op snelheid verslagen door Massa. Daarnaast is Monaco ook een doorsnee baan waar je prima snelheid kunt afzetten tegen die van je concurent. Ferrari for champion!!

Enzo

Hoe vaak kan het tegenzitten voor Schumacher dit is echt bijzonder te noemen.
Erg knullig van Grosjean, hij had beter in z'n spiegels moeten kijken.

Verder niet echt een spannende race gezien, inhalen is daar al moeilijk en zeker met al die marbles langs de lijn.
Weinig actie gezien eigenlijk, zal er ook mee te maken hebben dat ze niet voluit rijden. Dan heb je automatisch ook minder kans op fouten.


Wizard

Citaat van: Folkert op 27 mei 2012 - 16:02:28
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 15:19:17
Citaat van: Folkert op 27 mei 2012 - 15:14:16
Ja, maar niet op deze manier. Sorry, maar ik vind dit gewoon belachelijk. Vettel mag wel mee doen in q3 en mag banden kiezen. Vind ik krom.

Ja, dat snap ik, maar ik vind het gewoon laf. Wel mede dankzij de FIA, maar nog steeds laf. Ik kan het niet anders noemen. Ok slim is het wel, maar ja gelukkig hoefde de rest niet meer naar binnen.
Strategie noemt men dat. ;)

Ik begrijp je maar het is niet anders. Laf vind ik derhalve verkeerd verwoord. Strategisch gewoon goed van Red Bull/Vettel. Had tijdens de kwalificatie te weinig snelheid om zijn Red Bull vooraan neer te zetten en kozen eieren voor hun geld en namen deze gok. Dat je het de FIA verwijt kan ik inkomen maar het maakt Vettel nog niet laf. Waarschijnlijk is hem dat ook opgelegd door Red Bull en heeft hij dit niet zelf bedacht.

SanderD

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:06:03
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:01:32
Ja, dat hebben Williams en Maldonado ook. Iedereen trouwens. Ik vind dat FERRARI Mclaren heeft verslagen, aangezien Felipe voor Jenson is geëindigd.

Inderdaad. Want Jenson reed een toprace. Gewoon puur op snelheid verslagen door Massa. Daarnaast is Monaco ook een doorsnee baan waar je prima snelheid kunt afzetten tegen die van je concurent. Ferrari for champion!!

Ach man hou toch op. Jij loopt te wachten totdat iemand een perfecte foutloze race rijd, en dan kan je nog lang wachten. Er waren zelfs mensen die zeiden dat Ferrari nog langzamer zou zijn omdat ze langzaam en slecht zijn in langzame bochten. En dan gaan ze nu weer over wat anders zeiken. Altijd maar excuses zoeken, moe wordt je ervan.

Ferrari for champion, zeker weten aangezien Fernando nog steeds bovenaan staat.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:07:44
Hoe vaak kan het tegenzitten voor Schumacher dit is echt bijzonder te noemen.
Erg knullig van Grosjean, hij had beter in z'n spiegels moeten kijken.

Verder niet echt een spannende race gezien, inhalen is daar al moeilijk en zeker met al die marbles langs de lijn.
Weinig actie gezien eigenlijk, zal er ook mee te maken hebben dat ze niet voluit rijden. Dan heb je automatisch ook minder kans op fouten.


Ik zag in de herhaling van de BBC dat Grosjean een tik kreeg van Alonso en daarop reageerde. MSC zat vervolgens in de fuik!


Sander,


Ferrari had ZELF aangegeven dat hun auto niet competitief was...En dat kon je ook zien aan de performance van Massa.


Je hoeft Wizard niet persoonlijk aan te vallen...

SanderD

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 16:16:38
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:07:44
Hoe vaak kan het tegenzitten voor Schumacher dit is echt bijzonder te noemen.
Erg knullig van Grosjean, hij had beter in z'n spiegels moeten kijken.

Verder niet echt een spannende race gezien, inhalen is daar al moeilijk en zeker met al die marbles langs de lijn.
Weinig actie gezien eigenlijk, zal er ook mee te maken hebben dat ze niet voluit rijden. Dan heb je automatisch ook minder kans op fouten.


Ik zag in de herhaling van de BBC dat Grosjean een tik kreeg van Alonso en daarop reageerde. MSC zat vervolgens in de fuik!


Sander,


Ferrari had ZELF aangegeven dat hun auto niet competitief was...En dat kon je ook zien aan de performance van Massa.


Je hoeft Wizard niet persoonlijk aan te vallen...

Aan de performance van Massa? Sorry hoor maar volgens mij finishte hij vlak achter de kopgroep...

SanderD

En ondertussen regent het in Monaco... :( :-\

SanderD

Citaat van: SDG op 27 mei 2012 - 15:57:24
Zou Webber nu nog steeds vinden dat er te veel winnaars zijn in 2012?  :)

Ik denk het niet:P

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:17:50
Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 16:16:38
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:07:44
Hoe vaak kan het tegenzitten voor Schumacher dit is echt bijzonder te noemen.
Erg knullig van Grosjean, hij had beter in z'n spiegels moeten kijken.

Verder niet echt een spannende race gezien, inhalen is daar al moeilijk en zeker met al die marbles langs de lijn.
Weinig actie gezien eigenlijk, zal er ook mee te maken hebben dat ze niet voluit rijden. Dan heb je automatisch ook minder kans op fouten.


Ik zag in de herhaling van de BBC dat Grosjean een tik kreeg van Alonso en daarop reageerde. MSC zat vervolgens in de fuik!


Sander,


Ferrari had ZELF aangegeven dat hun auto niet competitief was...En dat kon je ook zien aan de performance van Massa.


Je hoeft Wizard niet persoonlijk aan te vallen...

Aan de performance van Massa? Sorry hoor maar volgens mij finishte hij vlak achter de kopgroep...


Hopelijk zit je nu niet te trollen, want daar ben ik helemaal klaar mee...Je weet dat Massa voor Monaco slechts twee punten had tegenover 61 punten voor Alonso?