Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 10:29:08
Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 09:50:11
Nee 7, mijn dochter is (bijna) 10.

Dit typende moeten toch de momenten zijn dat je realiseert dat je oud wordt...
Hm... ik voel me eerder oud als ik eraan denk dat ik zowel vader als zoon Rosberg heb zien winnen... :-[

0634

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 10:32:11
Hoogmoed komt voor de val?? Dit weekend krijgt Maldonado de deksel op z'n neus. De vergelijking met Mansell gaat sowieso niet op. Natuurlijk was Mansell niet foutloos maar Nigel blunderde in stijl. ;)
Naja, toen hij met zwart Senna van de baan kegelde kon ik hem wel wat doen... Voor de rest: uberheld der helden.

Enzo

CitaatJon Noble ‏@NobleF1
Lots of talk in the paddock among teams this morning about Red Bull Racing's floor design. Am doing some digging

Jennie Gow ‏@JennieGow
Could be a protest looming after the race as the Red Bull floor comes under scrutiny from the other teams. Interesting times ahead #F1
Retweeted by Craig Scarborough

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1
Will someone chance a one-stop? Plus Mercedes, Ferrari and McLaren apparently unhappy about Red Bull floor. Impending protest? #BBCF1

Oh oh.... :-X


Wizard

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 11:00:20
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 10:32:11
Hoogmoed komt voor de val?? Dit weekend krijgt Maldonado de deksel op z'n neus. De vergelijking met Mansell gaat sowieso niet op. Natuurlijk was Mansell niet foutloos maar Nigel blunderde in stijl. ;)
Naja, toen hij met zwart Senna van de baan kegelde kon ik hem wel wat doen... Voor de rest: uberheld der helden.

Oh, ik samen met jou. Waardeloze actie. Vond Mansell doorgaans vrij sportief maar dit sloeg alles. Kan me de race als de dag van gister herinneren. Furieus was ik! Maar goed dat er geen fora bestonden destijds. ;)

janke

Gefeliciteerd met je zoon Jeroen. Ben zéér benieuwd wat Grosjean vanmiddag kan uithalen. Maar als er regen komt tja, net wat Wizard zegt wordt het waarschijnlijk een loterij. En dan zie ik MS best op het podium staan. Maar ik tip op Hamilton als winnaar. Webber zal wel weer zijn start verprutsen.

Mansell vs Senna was inderdaad geen toffe actie van Nigel. Maar hij was het prototype waar racen eigenlijk voor staat. Tomeloze inzet, vermaak, drama en diepte punten. Je had het allemaal bij Nigel. Nog steeds een van mijn helden uit de F1.
Some things are too important to be left in the past.

SanderD

Weet iemand wat de weersverwachtiningen zijn?

Figge

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 11:45:15
Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 11:00:20
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 10:32:11
Hoogmoed komt voor de val?? Dit weekend krijgt Maldonado de deksel op z'n neus. De vergelijking met Mansell gaat sowieso niet op. Natuurlijk was Mansell niet foutloos maar Nigel blunderde in stijl. ;)
Naja, toen hij met zwart Senna van de baan kegelde kon ik hem wel wat doen... Voor de rest: uberheld der helden.

Oh, ik samen met jou. Waardeloze actie. Vond Mansell doorgaans vrij sportief maar dit sloeg alles. Kan me de race als de dag van gister herinneren. Furieus was ik! Maar goed dat er geen fora bestonden destijds. ;)

Eh mister Wizard... Dit is meer dan ruim 20 jaar geleden. Jij was toen jonger dan 10 jaar oud, daarnaast werd F1 toen nog niet veel in Nederland werd uitgezonden.
Is dit de beroemde Wizipedia uit je parate geheugen, of heb je gewoon veel dvd's gekeken...

Figge

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 11:56:23
Weet iemand wat de weersverwachtiningen zijn?

Geen idee, maar nog 2 uurtjes en dan weten we het!!!

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 11:56:23
Weet iemand wat de weersverwachtiningen zijn?
Er zouden regenbuitjes komen, 30% kans op regen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ramon

Wat een crash net in GP2 Trouwens...

Kootje

was 'n beste klapper idd
net 'n filmpje van geplaatst in het GP2 topic te vinden onder ANDERE AUTOSPORT
in het GP3 topic aldaar, staat ook 'n link naar 'n beste klapper in die klasse

welkom op de Pits trouwens

Ramon

Dank je wel!, Volg het forum al een aardig tijdje. Vond het toch maar is tijd om me aan te melden! :)

Franky R.

Citaat van: Ramon op 27 mei 2012 - 13:09:55
Wat een crash net in GP2 Trouwens...


Welkom op de pits! Euh, GP2 of GP3...I.i.g. die gast mogen ze schorsen voor de rest van dit seizoen. Wat een idioot!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 13:48:17
Citaat van: Ramon op 27 mei 2012 - 13:09:55
Wat een crash net in GP2 Trouwens...


Welkom op de pits! Euh, GP2 of GP3...I.i.g. die gast mogen ze schorsen voor de rest van dit seizoen. Wat een idioot!

Die gast uit de GP3 wel ja.
Die crash in GP2 was weliswaar 'n flinke, maar vrij normale crash op 'n baan als Monaco

Wizard

#284
Citaat van: Mark F1gge op 27 mei 2012 - 11:59:28
Eh mister Wizard... Dit is meer dan ruim 20 jaar geleden. Jij was toen jonger dan 10 jaar oud, daarnaast werd F1 toen nog niet veel in Nederland werd uitgezonden.
Is dit de beroemde Wizipedia uit je parate geheugen, of heb je gewoon veel dvd's gekeken...

Eurosport.....LIVE!! Op de basisschool werd op maandagochtend altijd een soort van groepgesprek gedaan. Iedereen kon vertellen wat hij/zij had gedaan in het weekend. Ik vertelde na een race altijd over de race. Toen al geobsedeerd door de Formule 1. Je kunt wel op je 10 vingers natellen waar mijn spreekbeurt over ging in groep 6. Ik verzamelde op jonge leeftijd al alles wat met de Formule 1 te maken had. Mokken, krantenknipsels, postkaarten, boeken, modelautootjes! Mijn eerste boek was het boek Formule 1 van Anjes Verhey. Die verkoos ik boven Pinkeltje en de Kameleon. En ja, ook als kind ben je gewoon fan van een rijder en baal je als deze niet wint. Natuurlijk staat mij eind jaren 80 niet zo goed bij als de jaren 90, maar het gevoel wat ik erbij had wel. Mijn moeder was voor Senna, mijn vader voor Ferrari. Prost werd in 1989 kampioen en besloot niet te starten tijdens de GP van Adelaide. Senna crashte tot grote vreugde van mijn vader en grote irritatie van mij.

Waarom zou ik mij dit niet kunnen herinneren? Kun jij je niks meer herinneren van je jeugd? Kun jij niet meer herinneren dat Nederland het EK-won of Roberto Baggio die overschoot? De voetbalplakboeken tijdens het WK (1990), de spelletjes die je speelde op de Atari en Sega etc etc...

Nou, ik wel! Ik ben opgegroeid met ouders die fervent Formule 1 volgers zijn. Minstens zo enthousiast als mij. Mijn vader ging vroeger naar Zolder, Zandvoort, en miste geen F1-race, die categorie. Mijn oom ging ieder jaar een weekend naar Hockenheim. Dolblij was ik met een handtekening van Jean Alesi! Dat was in 1992. Ik was 12 (werd okt 1992 pas 13). De Formule 1 heeft dus als een rode draad door mijn leven gelopen en ja, ik heb in de loop der jaren veel beeldmateriaal verzamelt en bekeken. En ja, gigantisch veel boeken gelezen. Maar desalniettemin ben ik oprecht als ik zeg dat ik dingen weet of heb gezien. Het heeft geen enkele meerwaarde om hierover te liegen en hoop dat hiermee de twijfel aan mijn oprechtheid ook is weggenomen. Als ik iets niet weet en moet opzoeken, lijkt me dat niks om me voor te schamen. Als iedereen alles wist had google geen bestaansrecht. ;)