Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: monaco2011 op 26 mei 2012 - 23:52:45
Citaat van: Wizard op 26 mei 2012 - 22:47:14

Zo rijd ik altijd naar mijn werk. Niemand die mij complimenteert... :(
met een helm en handschoenen?? zal je wel niet staan dan ;)
Ik heb hem wel eens gezien en echt, die helm is in zijn geval beter ;).

0634

Nou, vandaag Monaco én de Indy 500 opnemen en pas 's avonds kijken... Het doet me pijn, en ik kan ook bijna altijd wel voorkomen dat ik een race niet live kan zien, maar ik kan er nou eenmaal vrij weinig aan veranderen dan mijn zoontje precies vandaag jarig is...

KVDracer

Ik vind dat ze Maldonado wel eens serieus terecht moeten wijzen. Vorig jaar dat akkefietje met Hamilton in de kwali van België, een paar jaar geleden was hij al voor de rest van zijn leven geschorst in de autosport toen hij in Monaco een marshall ondersteboven reed, ondanks de gele vlaggen. Ik denk dat hij soms niet goed weet met wat hij bezig is


KVDracer

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 08:57:40
Nou, vandaag Monaco én de Indy 500 opnemen en pas 's avonds kijken... Het doet me pijn, en ik kan ook bijna altijd wel voorkomen dat ik een race niet live kan zien, maar ik kan er nou eenmaal vrij weinig aan veranderen dan mijn zoontje precies vandaag jarig is...

Prioriteiten stellen e  ;)

Figge

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 08:57:40
Nou, vandaag Monaco én de Indy 500 opnemen en pas 's avonds kijken... Het doet me pijn, en ik kan ook bijna altijd wel voorkomen dat ik een race niet live kan zien, maar ik kan er nou eenmaal vrij weinig aan veranderen dan mijn zoontje precies vandaag jarig is...

Gefeliciteerd Jeroen...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig ook vaak een GP opneem en 's avond pas kijk.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 08:57:40
Nou, vandaag Monaco én de Indy 500 opnemen en pas 's avonds kijken... Het doet me pijn, en ik kan ook bijna altijd wel voorkomen dat ik een race niet live kan zien, maar ik kan er nou eenmaal vrij weinig aan veranderen dan mijn zoontje precies vandaag jarig is...

Congrats!

Folkert

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 08:57:40
Nou, vandaag Monaco én de Indy 500 opnemen en pas 's avonds kijken... Het doet me pijn, en ik kan ook bijna altijd wel voorkomen dat ik een race niet live kan zien, maar ik kan er nou eenmaal vrij weinig aan veranderen dan mijn zoontje precies vandaag jarig is...
Hartelijk gefeliciteerd met je zoontje. Die is 10 nu? Of herinner ik me dingen die niet zijn :P
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


0634

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 09:00:25
Hij denkt zelf dat hij een grote naam wordt in de Formule 1. ;)

[edit]

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/278779/maldonado-ik-kan-een-van-de-besten-worden/
Tja, zelfoverschatting zie je wel vaker bij topsporters. Maldonado is niet zo slecht hoor, maar hij wisselt goede momenten wel erg vaak met hele domme af. Neem nou dit incident weer met Perez, allemaal niet zo ernstig, maar wel uberdom hoor. Maar dat gezegd hebbende, Nigel Mansell, een van mijn all time helden, heeft ook gruwelijk domme dingen gedaan en heeft het toch ver geschopt. Maar goed, dat talent en die vechtersmentaliteit heeft Pastor natuurlijk niet.

0634

Citaat van: KVDracer op 27 mei 2012 - 08:59:22
Ik vind dat ze Maldonado wel eens serieus terecht moeten wijzen. Vorig jaar dat akkefietje met Hamilton in de kwali van België, een paar jaar geleden was hij al voor de rest van zijn leven geschorst in de autosport toen hij in Monaco een marshall ondersteboven reed, ondanks de gele vlaggen. Ik denk dat hij soms niet goed weet met wat hij bezig is
O ja, Pastor een Monaco... tja, en nu mag hij van achteren komen... ik ben benieuwd.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 09:50:11
Nee 7, mijn dochter is (bijna) 10.
Ah, wel iets onthouden, maar niet in de goede volgorde. Maar geniet iig van de dag tis iig heel mooi weer dus het gaat wel goed komen denk ik zo. Drink er iig in namens mij ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 09:50:11
Nee 7, mijn dochter is (bijna) 10.

Dit typende moeten toch de momenten zijn dat je realiseert dat je oud wordt...

Wizard

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 09:52:03
Tja, zelfoverschatting zie je wel vaker bij topsporters. Maldonado is niet zo slecht hoor, maar hij wisselt goede momenten wel erg vaak met hele domme af. Neem nou dit incident weer met Perez, allemaal niet zo ernstig, maar wel uberdom hoor. Maar dat gezegd hebbende, Nigel Mansell, een van mijn all time helden, heeft ook gruwelijk domme dingen gedaan en heeft het toch ver geschopt. Maar goed, dat talent en die vechtersmentaliteit heeft Pastor natuurlijk niet.

Hoogmoed komt voor de val?? Dit weekend krijgt Maldonado de deksel op z'n neus. De vergelijking met Mansell gaat sowieso niet op. Natuurlijk was Mansell niet foutloos maar Nigel blunderde in stijl. ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 27 mei 2012 - 09:53:14
Citaat van: KVDracer op 27 mei 2012 - 08:59:22
Ik vind dat ze Maldonado wel eens serieus terecht moeten wijzen. Vorig jaar dat akkefietje met Hamilton in de kwali van België, een paar jaar geleden was hij al voor de rest van zijn leven geschorst in de autosport toen hij in Monaco een marshall ondersteboven reed, ondanks de gele vlaggen. Ik denk dat hij soms niet goed weet met wat hij bezig is
O ja, Pastor een Monaco... tja, en nu mag hij van achteren komen... ik ben benieuwd.

Ik ook! Maar ik verwacht er niet veel van. Anyway, het zou nog wel eens kunnen regenen en dan verandert het in 1 grote tombola.