Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 22 mei 2012 - 18:05:12
Wie pole pakt heeft al gewonnen!!!!(inhalen hier is moeilijk, ook met dat weer


Hamilton dus...Ook jammer dat we dan geen schaars geklede 'dames' langs de baan zien. Altijd leuk om te zien, die ingehuurde (meestal) Russische h**rtjes... :P


;)

SanderD

Citaat van: rafael25 op 22 mei 2012 - 18:05:12
Citaat van: sanderalonso op 22 mei 2012 - 18:03:19
Citaat van: Kootje op 22 mei 2012 - 18:01:52
Citaat van: rafael25 op 22 mei 2012 - 17:59:14
Jongens kijken naar het weer!!!! :-\

http://uk.weather.com/weather/10day-Monte-Carlo-MNXX0001

Monaco in de regen :-\, dat wordt 'n ritje achter de SC >:(

Laten we het niet hopen. Van mij mag het wel regenen, zolang er maar geen Safety Car komt
Wie pole pakt heeft al gewonnen!!!!(inhalen hier is moeilijk, ook met dat weer

Elk foutje word afgestraft. Het is makkelijker gezegd dan gedaan...

Wizard

Zoals eerder gezegd, men is doorgeschoten wat betreft veiligheid. Niet alleen in het dagelijks leven, ook in de autosport. Mocht het flink doorregenen kunnen we nog wel eens de saaiste race van het seizoen gaan zien. Hoop dat ik er naast zit!

SanderD

Citaat van: Franky R. op 22 mei 2012 - 18:07:21
Citaat van: rafael25 op 22 mei 2012 - 18:05:12
Wie pole pakt heeft al gewonnen!!!!(inhalen hier is moeilijk, ook met dat weer


Hamilton dus...Ook jammer dat we dan geen schaars geklede 'dames' langs de baan zien. Altijd leuk om te zien, die ingehuurde (meestal) Russische h**rtjes... :P


;)

Dat vind jij wel leuk he ;)?:P

Wizard

In het verleden had je regenrijders pur sang. Zodra een druppel regen uit de lucht viel, kwamen deze boys, ongeacht hun materiaal bovendrijven. Wie zijn dat tegenwoordig? Ik weet dat Button en Hamilton best een potje kunnen sturen in de regen, maar wie is nog meer een regenrijder bij uitstek?

SanderD

Citaat van: Wizard op 22 mei 2012 - 18:11:03
In het verleden had je regenrijders pur sang. Zodra een druppel regen uit de lucht viel, kwamen deze boys, ongeacht hun materiaal bovendrijven. Wie zijn dat tegenwoordig? Ik weet dat Button en Hamilton best een potje kunnen sturen in de regen, maar wie is nog meer een regenrijder bij uitstek?

Ik zou het ook niet weten. Misschien Vettel, als je kijkt naar Monza 2008. En Alonso misschien ook wel, maar dan zal het wel een eind ophouden.

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 22 mei 2012 - 18:09:52
Citaat van: Franky R. op 22 mei 2012 - 18:07:21
Citaat van: rafael25 op 22 mei 2012 - 18:05:12
Wie pole pakt heeft al gewonnen!!!!(inhalen hier is moeilijk, ook met dat weer



Hamilton dus...Ook jammer dat we dan geen schaars geklede 'dames' langs de baan zien. Altijd leuk om te zien, die ingehuurde (meestal) Russische h**rtjes... :P


;)


Dat vind jij wel leuk he ;) ? :P

Ik vind dat wel leuk, ja...Dat hoort toch wel bij Monaco. Dat patserige geldsmijterij, vier (of meer... :P ) lekkere vrouwtjes als je entourage... En zeker als de race saai dreigt te worden, vind ik het slim van een regisseur om dan een E-cupje te laten zien. Een neppert, maar beter dan helemaal niets, toch? ;)

Hopelijk laten ze de rijders gewoon racen, ipv achter de SC rijden toch er zowat een droog spoor ontstaat (Canada 2011)... ::)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 22 mei 2012 - 18:11:03
In het verleden had je regenrijders pur sang. Zodra een druppel regen uit de lucht viel, kwamen deze boys, ongeacht hun materiaal bovendrijven. Wie zijn dat tegenwoordig? Ik weet dat Button en Hamilton best een potje kunnen sturen in de regen, maar wie is nog meer een regenrijder bij uitstek?


Ik zou zeggen Button, Vettel en vooruit (om Fabian een plezier te doen) Karthikeyan... :P

SanderD

Citaat van: Franky R. op 22 mei 2012 - 18:18:15
Citaat van: Wizard op 22 mei 2012 - 18:11:03
In het verleden had je regenrijders pur sang. Zodra een druppel regen uit de lucht viel, kwamen deze boys, ongeacht hun materiaal bovendrijven. Wie zijn dat tegenwoordig? Ik weet dat Button en Hamilton best een potje kunnen sturen in de regen, maar wie is nog meer een regenrijder bij uitstek?


Ik zou zeggen Button, Vettel en vooruit (om Fabian een plezier te doen) Karthikeyan... :P

Ohja, Karthikeyan. Was hem nog vergeten ::)

KVDracer

Mss krijgen we terug een race zoals in '96. En wint er een Torro Rosso of een Sauber. Ik zie er al naar uit, zolang er niet teveel races zijn is het goed.

robbert

ik hoop alleszinds op een droge race. Of we krijgen mss weer een tijd lang rode vlag met daarna rondenlang SC en, zoals al gezegd hier, een saaie gp.

SanderD

Citaat van: robbert op 22 mei 2012 - 20:59:23
ik hoop alleszinds op een droge race. Of we krijgen mss weer een tijd lang rode vlag met daarna rondenlang SC en, zoals al gezegd hier, een saaie gp.

Hoeft niet per se, en daarmee verwijs ik naar Canada vorig jaar. Mijn god, wat een race

robbert

Citaat van: sanderalonso op 22 mei 2012 - 21:12:44
Citaat van: robbert op 22 mei 2012 - 20:59:23
ik hoop alleszinds op een droge race. Of we krijgen mss weer een tijd lang rode vlag met daarna rondenlang SC en, zoals al gezegd hier, een saaie gp.

Hoeft niet per se, en daarmee verwijs ik naar Canada vorig jaar. Mijn god, wat een race

ok inderdaad, maar ik heb nooit de hele race gezien, omdat de fia eerst beslist om rondenlange sc periode in te lassen

Figge

Voor zo ver ik de weersverwachting kan nagaan is t in t weekend gewoon mooi weer aan de cote d'azur.
En ik blijf t gewoon volhouden tot t gebeurd is. Hamilton gaat em winnen!!

robbert

Citaat van: Mark F1gge op 22 mei 2012 - 23:14:11
Voor zo ver ik de weersverwachting kan nagaan is t in t weekend gewoon mooi weer aan de cote d'azur.
En ik blijf t gewoon volhouden tot t gebeurd is. Hamilton gaat em winnen!!

ja ik denk dat ook, mclaren heeft het beste pakket, en ze zullen deze keer niet blunderen. Ik denk dat we nu wel gaan beginnen zien dat mclaren degelijk de titel zal pakken