Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:10:53
Ach man hou toch op. Jij loopt te wachten totdat iemand een perfecte foutloze race rijd, en dan kan je nog lang wachten. Er waren zelfs mensen die zeiden dat Ferrari nog langzamer zou zijn omdat ze langzaam en slecht zijn in langzame bochten. En dan gaan ze nu weer over wat anders zeiken. Altijd maar excuses zoeken, moe wordt je ervan.

Monaco is nu eenmaal niet -altijd- representatief voor een krachtmeting. Dat behoeft verder geen uitleg. Bovendien is dit het eerste GP weekend dat McLaren zich niet op de eerste startrij kwalificeert. Dat jij daar direct conclusies aan wilt verbinden vind ik prima maar sta dan ook open voor tegenargumenten of een afwijkende mening. Zolang ik niet overtuigd ben dat Ferrari een serieuze kandidaat gaat zijn aan het einde, blijf ik reageren op jou. Als je daar moe van wordt, bespaar ons dan om 85-keer per weekend te roepen dat Alonso wel een factor gaat zijn om rekening mee te houden. Ik houd een slag om de arm of je dat nu leuk vind of niet. En zolang jij dat bespreekbaar maakt biedt dat mij de ruimte om mijn mening te ventileren. Deal with it!

CitaatFerrari for champion, zeker weten aangezien Fernando nog steeds bovenaan staat.

Zolang ze niet overtuigen wat betreft snelheid zijn ze dat in mijn optiek, niet. Dat McLaren vandaag niet sterk was staat daar los van.

SanderD

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 16:22:01
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:17:50
Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 16:16:38
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:07:44
Hoe vaak kan het tegenzitten voor Schumacher dit is echt bijzonder te noemen.
Erg knullig van Grosjean, hij had beter in z'n spiegels moeten kijken.

Verder niet echt een spannende race gezien, inhalen is daar al moeilijk en zeker met al die marbles langs de lijn.
Weinig actie gezien eigenlijk, zal er ook mee te maken hebben dat ze niet voluit rijden. Dan heb je automatisch ook minder kans op fouten.


Ik zag in de herhaling van de BBC dat Grosjean een tik kreeg van Alonso en daarop reageerde. MSC zat vervolgens in de fuik!


Sander,


Ferrari had ZELF aangegeven dat hun auto niet competitief was...En dat kon je ook zien aan de performance van Massa.


Je hoeft Wizard niet persoonlijk aan te vallen...

Aan de performance van Massa? Sorry hoor maar volgens mij finishte hij vlak achter de kopgroep...


Hopelijk zit je nu niet te trollen, want daar ben ik helemaal klaar mee...Je weet dat Massa voor Monaco slechts twee punten had tegenover 61 punten voor Alonso?

Ja, maar we hebben het over deze race toch?

SanderD

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:22:53
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:10:53
Ach man hou toch op. Jij loopt te wachten totdat iemand een perfecte foutloze race rijd, en dan kan je nog lang wachten. Er waren zelfs mensen die zeiden dat Ferrari nog langzamer zou zijn omdat ze langzaam en slecht zijn in langzame bochten. En dan gaan ze nu weer over wat anders zeiken. Altijd maar excuses zoeken, moe wordt je ervan.

Monaco is nu eenmaal niet -altijd- representatief voor een krachtmeting. Dat behoeft verder geen uitleg. Bovendien is dit het eerste GP weekend dat McLaren zich niet op de eerste startrij kwalificeert. Dat jij daar direct conclusies aan wilt verbinden vind ik prima maar sta dan ook open voor tegenargumenten of een afwijkende mening. Zolang ik niet overtuigd ben dat Ferrari een serieuze kandidaat gaat zijn aan het einde, blijf ik reageren op jou. Als je daar moe van wordt, bespaar ons dan om 85-keer per weekend te roepen dat Alonso wel een factor gaat zijn om rekening mee te houden. Ik houd een slag om de arm of je dat nu leuk vind of niet. En zolang jij dat bespreekbaar maakt biedt dat mij de ruimte om mijn mening te ventileren. Deal with it!

CitaatFerrari for champion, zeker weten aangezien Fernando nog steeds bovenaan staat.

Zolang ze niet overtuigen wat betreft snelheid zijn ze dat in mijn optiek, niet. Dat McLaren vandaag niet sterk was staat daar los van.

Nou, en dan sla ik een slag om de arm en denk ik dat Fernando en grote kans heeft voor het kampioenschap. Discussie gesloten wat mij betreft...

Wizard

Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

SanderD

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:29:44
Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

Een forum is toch om je mening te geven?

Enzo

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:30:27
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:29:44
Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

Een forum is toch om je mening te geven?

Dat is zeker waar, maar dan moet je het ook accepteren als iemand deze in twijfel trekt.
Verder geen probleem, maar blijf inhoudelijk en niet persoonlijk.  :)

Enzo

Ik zeg, geef die Crowjane maar een penalty, ben echt klaar met deze slungel... >:(

SanderD

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:32:30
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:30:27
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:29:44
Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

Een forum is toch om je mening te geven?

Dat is zeker waar, maar dan moet je het ook accepteren als iemand deze in twijfel trekt.
Verder geen probleem, maar blijf inhoudelijk en niet persoonlijk.  :)

Dat doe ik toch ook? Ik geef mijn mening, iemand reageert daarop, ik reageer daarop, en dan zeggen ze dat ik hun mening moet accepteren.

SanderD

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:33:21
Ik zeg, geef die Crowjane maar een penalty, ben echt klaar met deze slungel... >:(


Hij werd volgens mij wel lichtelijk getoucheerd door Alonso hoor. Ik weet niet of dit nou 100% de Fout van 'Crowjane' is.

Enzo

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:33:45
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:32:30
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:30:27
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:29:44
Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

Een forum is toch om je mening te geven?

Dat is zeker waar, maar dan moet je het ook accepteren als iemand deze in twijfel trekt.
Verder geen probleem, maar blijf inhoudelijk en niet persoonlijk.  :)

Dat doe ik toch ook? Ik geef mijn mening, iemand reageert daarop, ik reageer daarop, en dan zeggen ze dat ik hun mening moet accepteren.

Kalm aan, er is echt geen reden om je hierover op te winden.
'Agree to disagree' zeggen de Engelse zo mooi... ;)

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:26:21
Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 16:22:01
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:17:50
Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 16:16:38
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:07:44
Hoe vaak kan het tegenzitten voor Schumacher dit is echt bijzonder te noemen.
Erg knullig van Grosjean, hij had beter in z'n spiegels moeten kijken.

Verder niet echt een spannende race gezien, inhalen is daar al moeilijk en zeker met al die marbles langs de lijn.
Weinig actie gezien eigenlijk, zal er ook mee te maken hebben dat ze niet voluit rijden. Dan heb je automatisch ook minder kans op fouten.


Ik zag in de herhaling van de BBC dat Grosjean een tik kreeg van Alonso en daarop reageerde. MSC zat vervolgens in de fuik!


Sander,


Ferrari had ZELF aangegeven dat hun auto niet competitief was...En dat kon je ook zien aan de performance van Massa.


Je hoeft Wizard niet persoonlijk aan te vallen...

Aan de performance van Massa? Sorry hoor maar volgens mij finishte hij vlak achter de kopgroep...


Hopelijk zit je nu niet te trollen, want daar ben ik helemaal klaar mee...Je weet dat Massa voor Monaco slechts twee punten had tegenover 61 punten voor Alonso?

Ja, maar we hebben het over deze race toch?


Nee, we hadden het over de algemene prestatie's van Ferrari...Natuurlijk heeft Massa het hier goed gedaan, maar het was een feit dat hij voor deze GP nog maar twee punten had!


Wizard

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:30:27
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:29:44
Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

Een forum is toch om je mening te geven?

Ja, maar niet eenzijdig. Ik heb net zoveel recht op een mening als jij. Kortom, wil je geen discussie, moet je je mening voor je houden. Het is het één of het ander. Maar niet jezelf irriteren als mensen reageren op hetgeen wat jij plaatst.

SanderD

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:35:33
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:33:45
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:32:30
Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:30:27
Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 16:29:44
Dan stop om het constant te plaatsen en houd die mening voor jezelf.

Een forum is toch om je mening te geven?

Dat is zeker waar, maar dan moet je het ook accepteren als iemand deze in twijfel trekt.
Verder geen probleem, maar blijf inhoudelijk en niet persoonlijk.  :)

Dat doe ik toch ook? Ik geef mijn mening, iemand reageert daarop, ik reageer daarop, en dan zeggen ze dat ik hun mening moet accepteren.

Kalm aan, er is echt geen reden om je hierover op te winden.
'Agree to disagree' zeggen de Engelse zo mooi... ;)

Ik wind me ook niet op, alleen er was geen 'vragende' smiley. Anders had ik die geplaatst ;)

Enzo

Citaat van: sanderalonso op 27 mei 2012 - 16:34:38
Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:33:21
Ik zeg, geef die Crowjane maar een penalty, ben echt klaar met deze slungel... >:(


Hij werd volgens mij wel lichtelijk getoucheerd door Alonso hoor. Ik weet niet of dit nou 100% de Fout van 'Crowjane' is.

Ach, hij is gewoon zo wild en onbesuisd. Echt nog een rookie, dus opzich mag het wel. Maar hij moet wel beter om zich heen gaan kijken, want dit is nu al de tweede keer dat hij Schumacher's race om zeep helpt. Wellicht dat een straf hem dit doet inzien.

Al moet ik zeggen dat ik ook gewoon teleurgesteld ben over dit incident, baal ervan en dan moeten er koppen rollen... ;D

Wizard

Citaat van: Enzo op 27 mei 2012 - 16:33:21
Ik zeg, geef die Crowjane maar een penalty, ben echt klaar met deze slungel... >:(


Dat is wel erg slectief uitgekozen. Grosjean wordt aangetikt door Alonso waardoor hij tegen Schumacher aanrijdt. Meer een race-incident, starthectiek, dan dat er een schuldige aangewezen kan worden.