Round 6: Grand Prix Monaco, Monte Carlo

Gestart door Enzo, 22 mei 2012 - 13:15:33

« vorige - volgende »

Franky R.

Over de banden gesproken, die van Vettel zagen er keurig uit. Zo zag ik in de slowmo.
Die van Hamilton zijn iets meer gehavend.


En Button...is gevecht met Heikki. McLaren vs Caterham... :-X ...Om P13.

Folkert

Wat was er nou met RBR? Illegale bodem? Snapte het niet helemaal.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Er is iets gruwelijks mis met het kwalificatie systeem. Vettel door laf te doen zo ver naar voren, walgelijk. Dat vind ik geen racen meer.
Rijd wel goede tijden gereden, maar nee, vind het echt niet kunnen. Dankje wel FIA.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 27 mei 2012 - 15:05:51
Wat was er nou met RBR? Illegale bodem? Snapte het niet helemaal.


Ik heb dat niet meegekregen, vertel iets meer aub!


En voor je klacht moet je bij de FIA zijn. Die lui hebben de gaten opengelaten, waardoor sommigen kunnen profiteren.


Strategie en tactiek horen bij de F1, Folkert!

Folkert

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 15:11:36
Citaat van: Folkert op 27 mei 2012 - 15:05:51
Wat was er nou met RBR? Illegale bodem? Snapte het niet helemaal.


Ik heb dat niet meegekregen, vertel iets meer aub!


En voor je klacht moet je bij de FIA zijn. Die lui hebben de gaten opengelaten, waardoor sommigen kunnen profiteren.


Strategie en tactiek horen bij de F1, Folkert!
Ja, maar niet op deze manier. Sorry, maar ik vind dit gewoon belachelijk. Vettel mag wel mee doen in q3 en mag banden kiezen. Vind ik krom.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Nu maar wachten dat de banden er aan gaan.....treintje rijden sucks!

Wizard

Citaat van: Folkert op 27 mei 2012 - 15:14:16
Ja, maar niet op deze manier. Sorry, maar ik vind dit gewoon belachelijk. Vettel mag wel mee doen in q3 en mag banden kiezen. Vind ik krom.

Strategie noemt men dat. ;)

KVDracer

#307
Komt er een SC voor de end-plate weg te ruimen? Het is te hopen voor MS  :P

Ik mis wel de tijden van vroeger, toen er eens een motor opgeblazen werd, een gearbox stuk ging of ander technisch defect. Nu zijn die auto's zo betrouwbaar

Wizard

Fijn dat boordradio gesprekken worden vrijgegeven. Mja, het kan natuurlijk ook zand in de ogen strooien zijn van Lewis. Zeggen dat ze wachten als in: GOGOGO! ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 mei 2012 - 15:16:42
Nu maar wachten dat de banden er aan gaan.....treintje rijden sucks!


Klopt, het is nu wel erg saai...Zit tegen de slaap te vechten...

Wizard

Best wel. De banden doen het goed hier en prompt zie je dat nauwelijks wordt gestreden om positie.

Wizard

Ik begin medelijden te krijgen met Schumacher. Het zit hem ook écht niet mee. Stel je voor, hij had hier eerste gereden.....drama!!

KVDracer

MS heeft ook niet veel geluk dit seizoen. Rijd hij een goede race, dan heeft hij betrouwbaarheidsproblemen. Ik heb niets tegen betrouwbaarheidsproblemen, maar ze mogen niet bij MS voorkomen  ;)

Wizard

Rosberg VS Webber voor de leiding! Hoppa!!