Teveel winnaars in 2012?

Gestart door Franky R., 18 mei 2012 - 01:53:13

« vorige - volgende »

Webber meent dat het schadelijk is voor de F1, dat er teveel winnaars zijn...Eens of Oneens?

Oneens, Webber moet zelf eens gasgeven en niet zo zeuren!
10 (52.6%)
Eens, het is mij te onvoorspelbaar...
3 (15.8%)
Pas als een HRT naar pole rijdt, ga ik het te gek voor woorden vinden.
5 (26.3%)
Anders...(geef toelichting aub).
1 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 25 mei 2012 - 01:53:13

Wizard

Zelfs Maldonado zat er het hele weekend bij en vertrok van pole. Dus, dat deze snelheid dan op zondag kan voortzetten is niet iets om je over te verbazen, althans, bekeken vanuit de weekendprestaties. Als je mij dat een week eerder had verteld had ik je een enkeltje gesticht geschonken.

Folkert

Citaat van: Wizard op 01 juni 2012 - 21:23:51
Zelfs Maldonado zat er het hele weekend bij en vertrok van pole. Dus, dat deze snelheid dan op zondag kan voortzetten is niet iets om je over te verbazen, althans, bekeken vanuit de weekendprestaties. Als je mij dat een week eerder had verteld had ik je een enkeltje gesticht geschonken.
En dat is denk ik nu het knel punt. Ene week nergens en een week later zege vieren en weer week later achteraan bungelen. Ok, hij kreeg straffen, maar eerst pole en dan p9?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Folkert op 01 juni 2012 - 23:43:38
Citaat van: Wizard op 01 juni 2012 - 21:23:51
Zelfs Maldonado zat er het hele weekend bij en vertrok van pole. Dus, dat deze snelheid dan op zondag kan voortzetten is niet iets om je over te verbazen, althans, bekeken vanuit de weekendprestaties. Als je mij dat een week eerder had verteld had ik je een enkeltje gesticht geschonken.
En dat is denk ik nu het knel punt. Ene week nergens en een week later zege vieren en weer week later achteraan bungelen. Ok, hij kreeg straffen, maar eerst pole en dan p9?

Wat is er gek aan eerst pole en dan P9? Beiden gewoon Q3. Zo raar vind ik dat niet hoor.

Kootje

Daarbij is het ook 'n totaal ander circuit wat de Williams, of juist hem zelf, wellicht iets minder ligt. ::)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 02 juni 2012 - 08:44:08
Citaat van: Folkert op 01 juni 2012 - 23:43:38
Citaat van: Wizard op 01 juni 2012 - 21:23:51
Zelfs Maldonado zat er het hele weekend bij en vertrok van pole. Dus, dat deze snelheid dan op zondag kan voortzetten is niet iets om je over te verbazen, althans, bekeken vanuit de weekendprestaties. Als je mij dat een week eerder had verteld had ik je een enkeltje gesticht geschonken.
En dat is denk ik nu het knel punt. Ene week nergens en een week later zege vieren en weer week later achteraan bungelen. Ok, hij kreeg straffen, maar eerst pole en dan p9?
het was ook niet zo zeer mijn knelpunt, maar kan het ergens wel begrijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind juist mooi als er zo nu en dan ineens een vreemde eend in de bijt zit, zolang het maar niet elke race word.

Wat is er gek aan eerst pole en dan P9? Beiden gewoon Q3. Zo raar vind ik dat niet hoor.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 02 juni 2012 - 08:53:12
Citaat van: Jeroen op 02 juni 2012 - 08:44:08
Citaat van: Folkert op 01 juni 2012 - 23:43:38
Citaat van: Wizard op 01 juni 2012 - 21:23:51
Zelfs Maldonado zat er het hele weekend bij en vertrok van pole. Dus, dat deze snelheid dan op zondag kan voortzetten is niet iets om je over te verbazen, althans, bekeken vanuit de weekendprestaties. Als je mij dat een week eerder had verteld had ik je een enkeltje gesticht geschonken.
En dat is denk ik nu het knel punt. Ene week nergens en een week later zege vieren en weer week later achteraan bungelen. Ok, hij kreeg straffen, maar eerst pole en dan p9?

Wat is er gek aan eerst pole en dan P9? Beiden gewoon Q3. Zo raar vind ik dat niet hoor.

het was ook niet zo zeer mijn knelpunt, maar kan het ergens wel begrijpen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind juist mooi als er zo nu en dan ineens een vreemde eend in de bijt zit, zolang het maar niet elke race word.

Als 't elke week gebeurt is 't geen vreemde eend meer. ;)
En daar kan ik alleen maar op hopen. :P

Folkert

hahah, ja ok ok. Je hebt me :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Vind je  :)
Ik blijft t maar een vreemde situatie vinden en hoop toch echt dat er vanaf nu een aantal coureurs een epic battle gaan voeren voor de titel. Begrijp me niet verkeerd, de races zijn leuk en interessant, maar voor mij lijkt een titelstrijd gewoon nog niet op gang te komen. Zit ook maar de hele tijd te wachten tot Lewis eindelijk eens gaat winnen... Dus 7 winnaars uit 7 races mag nog... maar die titelstrijd moet maar eens losbarsten...  :)

Kootje

Met 6 winnaars uit 6 races is de titelstrijd juist heviger dan ooit.
Zeker als je ook potentiele winnaars als Schumi, Kimi en Lewis daar nog bijtelt, en evt. zelfs Massa en Grosjean.
Ik zie iig liever 'n seizoen als deze waarbij er 'n hoop winnaars zijn en de strijd lange tijd volledig open ligt, dan 'n seizoen waarbij al direct duidelijk is wie er kampioen gaat worden.

Figge

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 09:55:26
Met 6 winnaars uit 6 races is de titelstrijd juist heviger dan ooit.
Zeker als je ook potentiele winnaars als Schumi, Kimi en Lewis daar nog bijtelt, en evt. zelfs Massa en Grosjean.
Ik zie iig liever 'n seizoen als deze waarbij er 'n hoop winnaars zijn en de strijd lange tijd volledig open ligt, dan 'n seizoen waarbij al direct duidelijk is wie er kampioen gaat worden.

Mee eens... Seizoenen, zoals vorig jaar... zijn niet zo leuk.
Een titelstrijd moet bijvoorkeur tot de laatste race gaan. Maar niet "volledig open" te zijn. 3 á 4 titelkandidaten is perfect. En natuurlijk mag daar een "nieuwe" titelkandidaat tussen zitten. Zoals Massa, Vettel en Webber ook tot de laatste snik meededen in 2008 en 2010.
Een sport heeft winnaars nodig, niet alleen deelnemers.

Fabian

Ik zou het juist vet vinden als we de laatste race nog vijf of zes titelkandidaten over hebben. Dat zal me een climax worden, maar goed zover is het nog lang niet.

Kootje

Citaat van: Mark F1gge op 02 juni 2012 - 10:06:42
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 09:55:26
Met 6 winnaars uit 6 races is de titelstrijd juist heviger dan ooit.
Zeker als je ook potentiele winnaars als Schumi, Kimi en Lewis daar nog bijtelt, en evt. zelfs Massa en Grosjean.
Ik zie iig liever 'n seizoen als deze waarbij er 'n hoop winnaars zijn en de strijd lange tijd volledig open ligt, dan 'n seizoen waarbij al direct duidelijk is wie er kampioen gaat worden.

Mee eens... Seizoenen, zoals vorig jaar... zijn niet zo leuk.
Een titelstrijd moet bijvoorkeur tot de laatste race gaan. Maar niet "volledig open" te zijn. 3 á 4 titelkandidaten is perfect. En natuurlijk mag daar een "nieuwe" titelkandidaat tussen zitten. Zoals Massa, Vettel en Webber ook tot de laatste snik meededen in 2008 en 2010.
Een sport heeft winnaars nodig, niet alleen deelnemers.

Ik verwacht ook wel dat we daar naar toe zullen gaan.
Het seizoen is nog lang, en langzaam maar zeker zullen 'n aantal kanshebbers afvallen.

Wizard

Zeker. Ik ben benieuwd wie nog mee zullen strijden aan het einde. Button is hard bezig om af te vallen, Massa geef ik geen kans en Schumacher's resultaten zullen snel moeten verbeteren, anders wordt de achterstand wel erg groot. Kimi en Romain zie ik niet serieus aanklampen in de titelstrijd. Alles daarachter is 'kansloos'.

Fabian

Schumacher staat pas op twee punten dus die heeft wel een erg grote achterstand. Alleen is in dit seizoen niets onmogelijk, maar voor Schumacher zal het erg lastig worden denk ik.

Wizard

Dat zeker. Mja, er zijn 25 punten wat je kunt scoren per overwinning, dus dat is zo bijgetrokken. Maar veel groter moet het niet worden nee.