Formule 1 in Rusland

Gestart door Fabian, 16 mei 2012 - 15:24:57

« vorige - volgende »

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/toch_geen_f1_in_rusland/
De Formule 1 race in Rusland staat momenteel op een laag pitje. Denken jullie dat het circuit of tijd af is, of zal het de Russen niet lukken twee grote sportevenementen in een jaar te voltooien?

SanderD

Het zal wel geregeld gaan worden

Kootje

Er was sowieso al de afspraak dat de F1 race 'n jaar uitgesteld zou worden als de OS ook naar Sotsji zouden gaan.
Nu dat het geval is, geeft 't de bouw van het F1 circuit nog 'n jaartje respijt.

gloudiesaurus

Het zou niet de eerste keer zijn als het mislukt. Eerst zou er een race in Moskou worden gereden, Ecclestone stond op het punt in Moskou om het contract te ondertekenen totdat alles afgeblazen werd.

Krasnador, waar Socchi ligt, is sowiezo een leuke regio. Een soort boeven/ maffia - nest. Er zit veel oliegeld in Rusland maar er gebeuren ook de raarste dingen.

Denk dat het moeilijk word de GP en de spelen te organiseren, al zou het voor Poetin wel een mooi paradepaardje zijn voor Rusland.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Ik ben benieuwd. Zoals geschreven staat zou het niet de eerste keer zijn dat het mislukt.

Figge

Gewoon ff bellen met Bernie om te kijken of er een maand extra tijd tussen de OS en GP kunnen. Die GP komt er echt wel...

Wizard

We zullen zien. En welke GP gaat dan verdwijnen?

gloudiesaurus

Moet er een verdwijnen dan?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Wizard op 18 mei 2012 - 00:21:44
We zullen zien. En welke GP gaat dan verdwijnen?

niet moeilijk é, een europese gp.

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 18 mei 2012 - 05:35:34
Moet er een verdwijnen dan?

Moet niet maar het ligt wel voor de hand. Of wilt de FIA nog meer Grand Prix' gaan organiseren?

Fabian

Citaat van: Wizard op 18 mei 2012 - 09:05:13
Of wilt de FIA nog meer Grand Prix' gaan organiseren?
Ik ben bang van wel!

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 18 mei 2012 - 10:31:46
Citaat van: Wizard op 18 mei 2012 - 09:05:13
Of wilt de FIA nog meer Grand Prix' gaan organiseren?
Ik ben bang van wel!

Gaat niet gebeuren.
De teams zijn fel tegen 'n uitbreiding naar meer dan 20 races.
Er zal dus idd 'n race verdwijnen ten faveure van de race in Sotsji Rusland, die pas in 2015 verreden zal worden.

Figge

Zuid Korea, wil toch alweer van de race af?
Op spaanse bodem komt 1 plek vrij.

Wizard

Klopt ja! En ik kan nog wel een paar voorbeelden aandragen van races die ik kan missen als kiespijn. ;)

Wizard

Citaat van: Kootje op 18 mei 2012 - 10:35:11
Citaat van: Fabian van Tiel op 18 mei 2012 - 10:31:46
Citaat van: Wizard op 18 mei 2012 - 09:05:13
Of wilt de FIA nog meer Grand Prix' gaan organiseren?
Ik ben bang van wel!

Gaat niet gebeuren.
De teams zijn fel tegen 'n uitbreiding naar meer dan 20 races.
Er zal dus idd 'n race verdwijnen ten faveure van de race in Sotsji Rusland, die pas in 2015 verreden zal worden.

Dat meen ik dus ook gelezen te hebben. Vandaar de vraag welke GP komt te verdwijnen...