Round 5: Gran Premio De Espana Santander

Gestart door Enzo, 06 mei 2012 - 21:16:23

« vorige - volgende »

Schumiiii

Maldonado held. Alonso van de overwinning houden in spanje, leuk. :p.
Alonso nog geluk, 1 rondje te weinig voor raikkonen.

Wizard

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe fraai is dit!!!!

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:43:05
Maldonado held. Alonso van de overwinning houden in spanje, leuk. :p.
Alonso nog geluk, 1 rondje te weinig voor raikkonen.

Wat vond je van Schumacher? Wat een kneus is het! Niet?

Wizard

Citaat van: Franky R. op 13 mei 2012 - 15:39:41
Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:38:08
Niet écht. Denk wel dat Maldonado deze uitrijdt.


Met Alonso weet je het nooit...Hij is wat dat betreft net het Duitse voetbalteam... :P

Heeft veelste lang in vuile lucht gereden.

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:43:57
Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:43:05
Maldonado held. Alonso van de overwinning houden in spanje, leuk. :p.
Alonso nog geluk, 1 rondje te weinig voor raikkonen.

Wat vond je van Schumacher? Wat een kneus is het! Niet?

Je moet me eerst eens uitleggen waarom senna voor ze net de bocht ingaan zo'n beweging maakt naar de andere kant? Dat schumacher er opknalt is schumacher zijn fout, mss wel door frustratie er express opgeknalt, ik snap niet waarom senna zo belachelijk doet, zijn banden waren volledig op.

Schumiiii

Bij mercedes zijn het een bende sukkels ook; ze hebben in die 3 weken alweer liggen slapen, kutwagen voor het 3de jaar op rij.
Ik heb van dag 1 al gezegd; is dà wel een goed team om naartoe te gaan om grote successen te boeken? Niet dus. Prutsers, nog steeds da banden probleem nie kunnen oplossen + ik ben niet voor die kutbanden ook die na 7 ronden al op zijn, manman.


Wizard

Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:45:52
Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:43:57
Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:43:05
Maldonado held. Alonso van de overwinning houden in spanje, leuk. :p.
Alonso nog geluk, 1 rondje te weinig voor raikkonen.

Wat vond je van Schumacher? Wat een kneus is het! Niet?

Je moet me eerst eens uitleggen waarom senna voor ze net de bocht ingaan zo'n beweging maakt naar de andere kant? Dat schumacher er opknalt is schumacher zijn fout, mss wel door frustratie er express opgeknalt, ik snap niet waarom senna zo belachelijk doet, zijn banden waren volledig op.

Wel frapant dat het Schumacher weer overkomt. ;) Als jij als toeschouwer ziet dat de banden van Senna versleten zijn had Schumacher het al helemaal moeten weten. En hij zat er gewoonweg niet naast. Senna moet eerder remmen. Dus.....

Ondanks dat ik Senna niet volledig vrijpleit vond ik dit toch wel erg dom van de Duitser.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:43:57
Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:43:05
Maldonado held. Alonso van de overwinning houden in spanje, leuk. :p.
Alonso nog geluk, 1 rondje te weinig voor raikkonen.

Wat vond je van Schumacher? Wat een kneus is het! Niet?


Senna deed wel wat raars hoor...Die ene beweging, maar dat laat niet onverlet dat MSC gewoon op tijd moet remmen...Vorig jaar was het meermaals raak...En anders kan die ouwe het altijd op de banden gooien... ::)


Maar wat een mooie dag voor Frank Williams...En wat gaat er door het hoofd van Barrichello heen... :P

Gerard

Mooie overwinning van Pastor! Heel fraai! En hoe mooi te zien hoe Alsonse hem feliciteerd met dit mooie resultaat! Petje af :D

Fabian

@Kootje

Gefeliciteerd Kootje en geniet ervan. Drink er een pilsje op!

Inderdaad geweldig voor sir Frank. Verdiend en Maldonado reed een strakke race. Alonso ook goed gereden.

Schumiiii

#325
Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:49:37
Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:45:52
Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:43:57
Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:43:05
Maldonado held. Alonso van de overwinning houden in spanje, leuk. :p.
Alonso nog geluk, 1 rondje te weinig voor raikkonen.

Wat vond je van Schumacher? Wat een kneus is het! Niet?

Je moet me eerst eens uitleggen waarom senna voor ze net de bocht ingaan zo'n beweging maakt naar de andere kant? Dat schumacher er opknalt is schumacher zijn fout, mss wel door frustratie er express opgeknalt, ik snap niet waarom senna zo belachelijk doet, zijn banden waren volledig op.

Wel frapant dat het Schumacher weer overkomt. ;) Als jij als toeschouwer ziet dat de banden van Senna versleten zijn had Schumacher het al helemaal moeten weten. En hij zat er gewoonweg niet naast. Senna moet eerder remmen. Dus.....

Ondanks dat ik Senna niet volledig vrijpleit vond ik dit toch wel erg dom van de Duitser.

Het is schumacher zijn fout zoals ik zeg maar wat senna deed wetende je veel trager bent vind ik evenzeer niet kunnen en was echt debiel om een weet ik veel soort van schijnbeweging naar de andere kant te maken. Schumacher zat volgens mij enorm gefrustreerd, zou me nie verbazen deze er gewoon express opgeknalt is ;p. Dien bruno senna is nen duts en hoort niet in de f1. En dat team, waarom roepen ze die clown nie binnen als je mee zo'n versleten banden aan het rijden bent??
Vorig jaar volledig miskeken en ik maakt dat in het echte leven ook mee dat opeens iemand veel te traag door de bocht gaat, feit is, ik ben op dat moment niet aan het racen voor punten, ik denk datk er anders ook al zou opgezeten hebben.
En die banden zijn een ramp zeker bij die mercedes. Niet door racen zitten ze heel de race door te zeggen bij de teams, banden zijn anders te snel op.ppff
Die mercedes is echt een kutwagen.

Franky R.

Maar top dat Pastor wint...vijf GP, vijf winnaars...Echt LOL!

SanderD

Leuk om te zien dat Alonso echt oprecht blij was voor Pastor. Ik denk dat Fernando nu wel een echte titelkandidaat genoemd kan worden, de auto was vandaag redelijk tot snel en kon het tempo goed bijhouden.

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 13 mei 2012 - 15:57:24
Leuk om te zien dat Alonso echt oprecht blij was voor Pastor. Ik denk dat Fernando nu wel een echte titelkandidaat genoemd kan worden, de auto was vandaag redelijk tot snel en kon het tempo goed bijhouden.

Één zwaluw maakt nog geen zomer. De Williams is nu ook niet ineens een titelkandidaat omdat ze gewonnen hebben.

Franky R.

Citaat van: Schumiiii op 13 mei 2012 - 15:55:37
Het is schumacher zijn fout zoals ik zeg maar wat senna deed wetende je veel trager bent vind ik evenzeer niet kunnen en was echt debiel om een weet ik veel soort van schijnbeweging naar de andere kant te maken. Schumacher zat volgens mij enorm gefrustreerd, zou me nie verbazen deze er gewoon express opgeknalt is ;p. Dien bruno senna is nen duts en hoort niet in de f1. En dat team, waarom roepen ze die clown nie binnen als je mee zo'n versleten banden aan het rijden bent??
Vorig jaar volledig miskeken en ik maakt dat in het echte leven ook mee dat opeens iemand veel te traag door de bocht gaat, feit is, ik ben op dat moment niet aan het racen voor punten, ik denk datk er anders ook al zou opgezeten hebben.
En die banden zijn een ramp zeker bij die mercedes. Niet door racen zitten ze heel de race door te zeggen bij de teams, banden zijn anders te snel op.ppff
Die mercedes is echt een kutwagen.


De man achter moet uitkijken..En zoals Wizard het al zei...Als wij op TV al kunnen zien dat Senna zijn banden al opgerookt had, dan MSC toch zeker wel?


En opzettelijk erop knallen? Dan zou Schumi niet zo boos in zijn auto zitten, hoor!


En met die "kutwagen" heeft Rosberg een race gewonnen. Sindsdien is Schumi gaan klagen... ::)