Round 5: Gran Premio De Espana Santander

Gestart door Enzo, 06 mei 2012 - 21:16:23

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Wizard op 12 mei 2012 - 14:44:32
Massa zeventiende!! Zoveel progress heeft Ferrari kennelijk niet geboekt ten opzichte van de concurentie.
Daar zullen we zo dadelijk over oordelen, met Alonso in Q3. ;)

Wizard

Verschillen waren behoorlijk klein. Button is slechts 0.5 sec langzamer dan Hamilton. Hamilton P2, Button P11.

Gerard


SanderD

Citaat van: SDG op 12 mei 2012 - 14:45:00
Button en Webber eruit in Q2, het blijft verrassingen regenen...

Haha, en ik dacht dat Red Bull 1 en 2 zou pakken. Maar Alonso staat iniedergeval voor Webber en Button :)

Wizard

Citaat van: Ńiels op 12 mei 2012 - 14:46:07
Citaat van: Wizard op 12 mei 2012 - 14:44:32
Massa zeventiende!! Zoveel progress heeft Ferrari kennelijk niet geboekt ten opzichte van de concurentie.
Daar zullen we zo dadelijk over oordelen, met Alonso in Q3. ;)

Lijkt me nu ook wel duidelijk hé. ;)

SDG

Vettel doet een langzaam rondje en rijdt weer binnen... Een goede startpositie opofferen om banden te sparen, zoals ze op de BBC suggereren?

Gerard


Gerard


Wizard

Volgens mij moet je rijdend binnenkomen, niet?? Je moet brandstof in de auto hebben.......


Kootje

UN"bleeping"BELIEVABLE !!!

Gooit ik die Venezolaanse koekwous uit m'n teamboss, paktie iig P2. (afhankelijk van evt gevolgen voor Lewis na het niet rijdend binnenkomen)
En daar moet je als Williams fan dan nog blij mee zijn ook.  ::) ;D

SanderD

En wie staat er op 3??

Fernando Alonso:)

Gerard

Dat kan nog wel een mooie pot worden morgen! Met Maldo op P2, Alonso P3, Button en Webber die beide naar voren kunnnen komen... Ja, ik heb wel vertrouwen in een mooie race :)

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 15:06:05
En wie staat er op 3??

Fernando Alonso:)

Vind jij het zaligmakend? Wees eens eerlijk!

-70% Van de rijders is niet voluit gegaan.
-Er staat nu zelfs een Williams voor en ook nog eens de door mens en dier afgeschreven Maldonado.
-Gat naar P1 is nog steeds vrij groot.

Nog steeds ben ik sceptisch over zijn titelkansen.

Figge

Mooie startopstelling!! Maar de kwalificeren moet echt anders... Wat belachelijk... teams die niet rijden of serieus een tijd proberen te zetten.
Ik erger mij er echt kapot aan... Kijk ook nog maar zelden op de zaterdagmiddag...

Gerard

Rijdt narain morgen eigenlijk?? De 107% tijd is 1:28:363; de tijd die Karthykian reed was 1.31.... ???