Round 5: Gran Premio De Espana Santander

Gestart door Enzo, 06 mei 2012 - 21:16:23

« vorige - volgende »

SanderD


rafael25


SanderD

Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

robbert

Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

ja ziet er toch zo uit. Ik ga ma pas gerust zijn als ze in de kwalificaties er goed bij zitten, en daarna kunnen bevestigen in de race

SanderD

Citaat van: robbert op 12 mei 2012 - 12:10:36
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

ja ziet er toch zo uit. Ik ga ma pas gerust zijn als ze in de kwalificaties er goed bij zitten, en daarna kunnen bevestigen in de race

Ik heb er in iedergeval hoop op. Ferrari lijkt er sowiezo beter bij te zitten dan Mclaren. Maar wie weet is het na de quali wel weer heel anders

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

Vind je?? Hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien is onvoldoende om mee te strijden om het kampioenschap. Ik verwacht Alonso dan ook niet op de eerste startrij straks.

rafael25

Pole van vorige jaar
Mark Webber-1:20.981
Sebastian Vettel-1:21.181
Lewis Hamilton-1:21.961
Fernando alonso-1:21.964
Jenson Button-1:21.996

robbert

Citaat van: Wizard op 12 mei 2012 - 12:37:30
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

Vind je?? Hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien is onvoldoende om mee te strijden om het kampioenschap. Ik verwacht Alonso dan ook niet op de eerste startrij straks.

voila, zo denk ik er ook over. Eerst de kwalificaties en voornamelijk de race afwachten, want het kan weer een heel ander verhaal zijn. Ik hoop dat ze een podium kunnen halen, maar ik vrees ervoor. 5de zal wellicht het hoogst haalbare zijn.

SanderD

Citaat van: Wizard op 12 mei 2012 - 12:37:30
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

Vind je?? Hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien is onvoldoende om mee te strijden om het kampioenschap. Ik verwacht Alonso dan ook niet op de eerste startrij straks.

Ik zeg ook niet dat ik Alonso op de eerste rij verwacht, alleen ik heb wel het gevoel dat ze stappen hebben gemaakt. We zullen zien...

robbert

Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 13:02:36
Citaat van: Wizard op 12 mei 2012 - 12:37:30
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

Vind je?? Hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien is onvoldoende om mee te strijden om het kampioenschap. Ik verwacht Alonso dan ook niet op de eerste startrij straks.

Ik zeg ook niet dat ik Alonso op de eerste rij verwacht, alleen ik heb wel het gevoel dat ze stappen hebben gemaakt. We zullen zien...

ze zullen wellicht tijd goedgemaakt hebben, ma de achterstand was veel te groot om nu al te denken aan de titel. Daarvoor is het te laat

SanderD

Citaat van: robbert op 12 mei 2012 - 13:04:01
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 13:02:36
Citaat van: Wizard op 12 mei 2012 - 12:37:30
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:56:03
Ferrari zit er tot nu toe erg goed bij...

Vind je?? Hetgeen wat ik tot nu toe heb gezien is onvoldoende om mee te strijden om het kampioenschap. Ik verwacht Alonso dan ook niet op de eerste startrij straks.

Ik zeg ook niet dat ik Alonso op de eerste rij verwacht, alleen ik heb wel het gevoel dat ze stappen hebben gemaakt. We zullen zien...

ze zullen wellicht tijd goedgemaakt hebben, ma de achterstand was veel te groot om nu al te denken aan de titel. Daarvoor is het te laat

De achterstand is misschien nog te groot, maar van te laat wil ik nog echt niet spreken. We zijn pas net in Barcelona man. Alles is zo onvoorspelbaar. Eerst in Mercedes voor sommigen een titel kandidaat, en kijk waar zij nu staan. Ik denk dat als je elke race 4de wordt en af en toe een podiumpje je ver kan komen, omdat het ene team op het ene moment heel sterk is en op het andere moment niet.

SDG

#71
Citaat van: sanderalonso op 12 mei 2012 - 11:37:00
Zijn er mensen die nu kijken?

Indien ik zopas geen nieuwe auto gekocht had, zat ik nu wellicht ter plaatse te kijken...  :(

Nu ja, ik ben volgende maand dan wel in Barcelona, maar op het moment dat je de auto's daar op tv ziet rondrijden begint het uiteraard wel een beetje te kriebelen...

SDG


Wizard

Massa zeventiende!! Zoveel progress heeft Ferrari kennelijk niet geboekt ten opzichte van de concurentie.

SDG

Button en Webber eruit in Q2, het blijft verrassingen regenen...