Round 5: Gran Premio De Espana Santander

Gestart door Enzo, 06 mei 2012 - 21:16:23

« vorige - volgende »

Franky R.

Dat moet een lekker gevoel geweest zijn voor Lewis zo lekker buitenom die STR...Kobayashi en Lewis weer ouderwets op dreef... ;D


Enne, Sauber...*zucht*


Arme Perez...

Franky R.

Slechte pitstop...Maldonado kan daar best de GP verloren hebben...shit...Nu dat ik nu opeens voor Walldonado ben, maar ik gun het vooral die oude Frank Williams.

Wizard

Maldonado rijdt écht een prima race!! Door mening fan al afgeschreven en nu klopt hij gewoon de Ferrari met daarin Alonso en kan hij zegevieren!!

SanderD

Zullen ze nog een keer gaan stoppen?

Wizard

Ik denk het niet. Hamilton gaat 30 ronden rijden met z'n banden. Een halve race. Hoezo problemen?? ;)

SanderD

Alonso snelste raceronde. Ik ben benieuwd. Met een tweede plaats ben ik ook blij hoor  :P

Franky R.

Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:11:21
Maldonado rijdt écht een prima race!! Door mening fan al afgeschreven en nu klopt hij gewoon de Ferrari met daarin Alonso en kan hij zegevieren!!


Ik spreek je niet tegen...Maar ik wacht liever toch Pastor als eerste over de finish rijdt, want een Alonso klop je niet zomaar...En met nog twintig rondes kunnen ze buiten blijven, dacht ik.


Hamilton moet wel blijven rijden, want bij een stop valt hij ver terug...


Alonso simpel langs Kimi...Kimi moet nog een keer naar binnen, toch? Maar het lijkt erop dat er een een-op-een gevecht krijgen om de overwinning tussen Alonso en Pastor.

SanderD


Wizard

Hoe dan ook, Pastor rijdt een prima race. En mocht hij uiteindelijk de Ferrari voor laten gaan doet dat niks af aan zijn prestatie. Alonso nu flink sneller, BTW.

Franky R.

Citaat van: sanderalonso op 13 mei 2012 - 15:16:25
Alonso komt wel dichtbij...


Williams zal voor de punten gaan...idem aan Perez vs Alonso...Mss. dat Massa een handje kan helpen... :P ...Maar ik reken op Alonso als winnaar, hoewel ik het liefst een vijfde winnaar zie in de vijfde GP van 2012... ;)

Wizard

Ben benieuwd of Alonso nog aan gaat vallen want in de vuile lucht blijven rijden doet je voorbanden geen goed

Franky R.

Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:21:39
Ben benieuwd of Alonso nog aan gaat vallen want in de vuile lucht blijven rijden doet je voorbanden geen goed


Zenuwslopend, he!

Wizard

Niet écht. Denk wel dat Maldonado deze uitrijdt.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 13 mei 2012 - 15:38:08
Niet écht. Denk wel dat Maldonado deze uitrijdt.


Met Alonso weet je het nooit...Hij is wat dat betreft net het Duitse voetbalteam... :P

Franky R.

Vettel rijdt ook iedereen voorbij; Button, Hamilton en net nog Rosberg...En kan Kimi Alonso nog aanvallen?!


Laatste ronde!!!!