Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Folkert

Wat jij wilt Wizard. Je persoonlijke noot in je vorige post zegt mij al genoeg. Je bent van mij continue dingen aan het verwijten, waar jij je zelf ook schuldig aan maakt. Je confronteert mij niet, je verdraaid en laat het lijken als of ik me zelf lek schiet. Maar je houd alleen je zelf voor de gek. Maar wat jij wilt. Denk dat die rode lap eerder voor jou is, dan voor mij in dit geval :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik verdraai niks! Toen Alonso's krediet kreeg was het niemand minder dan Folkert die begonnen te brullen dat wij Ferrari onderschatten. Dat standpunt heb je lang verdedigd. Als je vervolgens een voorspelling gaat doen ga je Alonso's kansen afzwakken met exact dezelfde reden waarom wij Alonso juist veren in zijn achterste proppen en jij zo stellig hebt proberen af te schieten. Maar blijf vooral rennen tegen die betonnen muur, mij zal het vanaf nu een rotzorg zijn. Jouw negeren lijkt mij het beste in het belang van de gezelligheid van het forum en mijn tijd. Dus, bij deze.

Folkert

Citaat van: Wizard op 19 augustus 2012 - 18:43:57
Ik verdraai niks! Toen Alonso's krediet kreeg was het niemand minder dan Folkert die begonnen te brullen dat wij Ferrari onderschatten. Dat standpunt heb je lang verdedigd. Als je vervolgens een voorspelling gaat doen ga je Alonso's kansen afzwakken met exact dezelfde reden waarom wij Alonso juist veren in zijn achterste proppen en jij zo stellig hebt proberen af te schieten. Maar blijf vooral rennen tegen die betonnen muur, mij zal het vanaf nu een rotzorg zijn. Jouw negeren lijkt mij het beste in het belang van de gezelligheid van het forum en mijn tijd. Dus, bij deze.
Dat is toch nergens voor nodig? Ik deel een andere mening dan jij. Dat moet toch kunnen? We kunnen toch ook op volwassen manier dit bespreken, zonder persoonlijk te worden? Ik deelde enkel mee welke verwachtingen ik had na de zomerstop. Waar in ik Alonso mindere kansen op overwinningen en de titel toedicht en meer kansen voor Lotus en Mclaren(met name Raikkonen en Hamilton.) Nergens voor nodig om een meningsverschil te versterken met zinnen als:
CitaatDan ineens is de Ferrari snel genoeg en ligt het niet aan Alonso? Neem je dit zelf nog wel serieus? Kan het me nauwelijks voorstellen.

CitaatIk verdraai niks, Folkert en ga zeker niet te keer. Daarvoor is het te lachwekkend.
Nogmaals: Wil prima met je discussiëren, maar zodra je dit soort zinnen blijft gebruiken is negeren inderdaad het beste. Overigens wil ik niet zeggen dat ik me er zelf niet schuldig aanmaak, want ik doe het ook. Waarvoor mijn excuus.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Folkert, en dit is écht mijn laatste reactie, hetgeen wat wij doen gaat nergens meer over. Dit is geen discussieren. Jou vind ik verre van consequent: Je loopt te stampen en te tieren als Alonso op een voetstuk wordt geplaatst, ons wordt vervolgens -nog net niet schreeuwend- verweten dat we de Ferrari gigantisch onderschatten! Als je vervolgens gaat voorspellen, en Alonso een kans toedichten schijnbaar moeilijk is, ga je dat argument, wat je met hand en tand hebt proberen omver te schieten, prompt aanhalen als jouw argument (om Alonso's kansen te ondermijnen). Nota bene dát argument wat je dagen, weken hebt proberen af te schieten en zo fout was. Vind je het gek dat ik er nu gewoon klaar mee ben? En er dus ook, na deze post, mee ga stoppen? Dit (lees: onze flamewars) bederft niet alleen mijn plezier maar ook dat van een ander. En dan moet het gewoon klaar zijn. Voor mij is dat nu. Wij komen er toch niet uit. Nu niet, straks niet, morgen niet, volgende week niet, etc etc. Daarom dus klaar.

Figge

Je laatste reactie?? Geloof dr niks van ;)


Folkert

Gekkie, je houd gewoon te veel van mij om, om mij te negeren.  :-*
Trotse vader van Rosalie(L)

Matthijs

#727
Nou ik zou wel blij zijn als Wizard woord houdt. Ik ben er klaar mee dat jullie elk topic bevuilen met jullie vetes. Deze discussie loopt al maanden en is volstrekt vruchteloos.

SanderD

Citaat van: Folkert op 19 augustus 2012 - 15:17:45
Citaat van: sanderalonso op 19 augustus 2012 - 12:15:12
En wat als Ferrari opeens een grote update heeft waardoor ze naar voren schieten? Je loopt de hele tijd te schreeuwen over Lotus of Mclaren dat ze misschien een goede update hebben, maar dat is lekker makkelijk. Wie weet heeft HRT wel een mega update waardoor ze het hele veld naar huis rijden.

Dan kan Narain eindelijk laten zien wat hij waard is
Hallo, ik zeg toch dat ik zoiets verwacht? Loop eens niet direct zelf te schreeuwen als ik iets verwacht.  Staan op aantal sites al over grote updates van Mclaren en Lotus. En van Ferrari is het enige wat ik tot nu toe gelezen heb, dat ze de verkeerde werkende onderdelen hebben aan gepast en dat die nu goed werken Plus een specifieke motor voor Monza(spa weet ik niet eerlijk gezegd) maar dat hebben bijna alle teams. . /Niets over grote update, plus het feit dat Ferrari in Hongarije toch aanzienlijk wat snelheid tekort kwam. Het kan hoor, zeg ook nergens dat Ferrari dat niet kan, maar gezien hun achterstand, de aangekondigde updates van Mclaren, Lotus en Ferrari, verwacht ik niet dat Ferrari ineens 9 tiende in de kwalificatie vind en 4 tiende in de race. Maar we zullen zien, zit zo dicht bij elkaar dat een foutje duur kan komen te staan.

Wie zegt dat ik het tegen jou heb? Anders had ik wel geciteerd. En hoezo zie je dat niet gebeuren? Alleen om dat je er op de sites niks over leest?

SanderD

Folkert jongen, je hebt helemaal gelijk. Hamilton is in bloedvorm en heeft geen fouten gemaakt. Alonso maakte een gruwelijke fout in Canada waardoor hij niet maximaliseert, iig niet zoals Hamilton. Hij kon er ook niks aan doen dat Pastor hem eruit kegelde.  :-X :-X :-X

Zo, het is eruit. Nu blij? Of wilde je dit niet horen?

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 20 augustus 2012 - 11:17:09
Citaat van: Folkert op 19 augustus 2012 - 15:17:45
Citaat van: sanderalonso op 19 augustus 2012 - 12:15:12
En wat als Ferrari opeens een grote update heeft waardoor ze naar voren schieten? Je loopt de hele tijd te schreeuwen over Lotus of Mclaren dat ze misschien een goede update hebben, maar dat is lekker makkelijk. Wie weet heeft HRT wel een mega update waardoor ze het hele veld naar huis rijden.

Dan kan Narain eindelijk laten zien wat hij waard is
Hallo, ik zeg toch dat ik zoiets verwacht? Loop eens niet direct zelf te schreeuwen als ik iets verwacht.  Staan op aantal sites al over grote updates van Mclaren en Lotus. En van Ferrari is het enige wat ik tot nu toe gelezen heb, dat ze de verkeerde werkende onderdelen hebben aan gepast en dat die nu goed werken Plus een specifieke motor voor Monza(spa weet ik niet eerlijk gezegd) maar dat hebben bijna alle teams. . /Niets over grote update, plus het feit dat Ferrari in Hongarije toch aanzienlijk wat snelheid tekort kwam. Het kan hoor, zeg ook nergens dat Ferrari dat niet kan, maar gezien hun achterstand, de aangekondigde updates van Mclaren, Lotus en Ferrari, verwacht ik niet dat Ferrari ineens 9 tiende in de kwalificatie vind en 4 tiende in de race. Maar we zullen zien, zit zo dicht bij elkaar dat een foutje duur kan komen te staan.

Wie zegt dat ik het tegen jou heb? Anders had ik wel geciteerd. En hoezo zie je dat niet gebeuren? Alleen om dat je er op de sites niks over leest?
Zoals ik al eerder zei: Het is een verwachting die ik heb op basis van wat ik hier en daar lees. Niks meer niks minder.

En nee Sander, dat is niet wat ik wilde horen. Als je gaat ontkennen dat Hamilton niet in bloedvorm is dan weet ik niet wat Hamilton zou moeten doen om te laten zien dat hij dit jaar wel in bloedvorm is. Maar ok, op Valencia na, heb je Hamilton fouten zien maken dan? Alonso is kennelijk wel in bloedvorm en maakt amper fouten, maar Hamilton is niet in bloedvorm, terwijl hij ook amper fouten maakt.

Beetje krom niet?
Trotse vader van Rosalie(L)

SanderD

Alonso stijgt dit jaar boven zichzelf uit. En ik ontken zeker niet dat Hamilton geen goed seizoen rijdt. Maar in mijn ogen toch minder dan Alonso, alleen al als je naar zijn teamgenoot kijkt.

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 20 augustus 2012 - 20:12:44
Alonso stijgt dit jaar boven zichzelf uit. En ik ontken zeker niet dat Hamilton geen goed seizoen rijdt. Maar in mijn ogen toch minder dan Alonso, alleen al als je naar zijn teamgenoot kijkt.
Nou, door die sarcastische opmerking leek het er anders verdacht veel op. ;) Maar dit jaar vind ik die 2 niet veel onder doen voor elkaar. Al heeft Alonso kleine voor.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Zie dat sommige nog steeds moeite hebben met het voeren van respectvolle discussie.
Doe eens normaal a.u.b.!

Folkert

Citaat van: Enzo op 20 augustus 2012 - 22:24:56
Zie dat sommige nog steeds moeite hebben met het voeren van respectvolle discussie.
Doe eens normaal a.u.b.!


Aller eerst mijn excuus. Je hebt inderdaad helemaal gelijk, we zijn beschaafde f1 fans en dienen ons ook zo te gedragen.
Laat mij soms wat mee slepen in een discussie en ga dan wel eens een stapje te ver. Zeker met Wizard lijkt het vaak met mij te ontaarden in een flamewar waar niemand wat mee opschiet. Waarvoor ook mijn excuses aan de rest van de leden, die met lede ogen moeten toe zien hoe een topic verloren gaat.
Wizard: Sorry makker, dat we af entoe in vervelende discussies terecht komen. Mijn oprechte excuses voor eventuele irritaties.

Trotse vader van Rosalie(L)