Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Matthijs

Citaat van: Jozef op 03 augustus 2012 - 00:23:24
Of Chanok Nissany, het legendarische talent dat een keer op vrijdag mocht rijden voor Minardi en na een paar rondjes weer naar binnen kwam om te klagen dat hij te veel grip had.
Wat overigens heel goed mogelijk is bij auto's met relatief weinig vermogen. Maar F1 te veel grip? Neuh...

Overigens hebben ze een coureur (weet helaas niet meer wie) in het tijdperk turbo eens gevraagd in de trant: "De auto's hebben nu meer dan 1.000 pk vermogen, is dat genoeg?" "Pas als we zwarte strepen trekken van de ene bocht tot aan de andere, dan hebben we genoeg vermogen!"  :)

Enzo

Citaat van: Matthijs op 03 augustus 2012 - 08:15:12
Citaat van: Jozef op 03 augustus 2012 - 00:23:24
Of Chanok Nissany, het legendarische talent dat een keer op vrijdag mocht rijden voor Minardi en na een paar rondjes weer naar binnen kwam om te klagen dat hij te veel grip had.
Wat overigens heel goed mogelijk is bij auto's met relatief weinig vermogen. Maar F1 te veel grip? Neuh...

Overigens hebben ze een coureur (weet helaas niet meer wie) in het tijdperk turbo eens gevraagd in de trant: "De auto's hebben nu meer dan 1.000 pk vermogen, is dat genoeg?" "Pas als we zwarte strepen trekken van de ene bocht tot aan de andere, dan hebben we genoeg vermogen!"   :)

Amen

0634

Jaja, alleen maar kritiek op Pirelli spuien maar wel hopen dat er zwarte strepen getrokken kunnen worden ;).

Enzo

Citaat van: Jeroen op 03 augustus 2012 - 09:39:54
Jaja, alleen maar kritiek op Pirelli spuien maar wel hopen dat er zwarte strepen getrokken kunnen worden ;).

:P

rafael25


robbert

Citaat van: Jeroen op 03 augustus 2012 - 09:39:54
Jaja, alleen maar kritiek op Pirelli spuien maar wel hopen dat er zwarte strepen getrokken kunnen worden ;).

ja en zo is het nooit goed voor sommige é

Matthijs

@Rafael: ja en géén van de bekers staat bij Hamilton op het nachtkastje!  ;)

Fabian

Citaat van: Matthijs op 13 augustus 2012 - 08:06:01
@Rafael: ja en géén van de bekers staat bij Hamilton op het nachtkastje!  ;)
Ik denk dat Lewis deze foto daarom levensgroot ergens in de kamer heeft hangen. Zo heeft ie zijn bekers toch een beetje in huis...

T.Nuvolari

Ze krijgen toch steeds een mooie replica van Ron Dennis.

Sabai

Ik wou de pagina met de foto's van Schummi ook uploaden alleen was het bestandje te groot  :P

T.Nuvolari

Citaat van: Sabai op 13 augustus 2012 - 16:10:06
Ik wou de pagina met de foto's van Schummi ook uploaden alleen was het bestandje te groot  :P .

De man kan er ook niet aan doen dat hij zo'n grote kin heeft.

Sabai

 
Citaat van: M@rc op 13 augustus 2012 - 16:11:23
Citaat van: Sabai op 13 augustus 2012 - 16:10:06
Ik wou de pagina met de foto's van Schummi ook uploaden alleen was het bestandje te groot  :P .

De man kan er ook niet aan doen dat hij zo'n grote kin heeft.

;D

Franky R.

Citaat van: M@rc op 13 augustus 2012 - 16:11:23
Citaat van: Sabai op 13 augustus 2012 - 16:10:06
Ik wou de pagina met de foto's van Schummi ook uploaden alleen was het bestandje te groot  :P .

De man kan er ook niet aan doen dat hij zo'n grote kin heeft.
:P :P :P

Fabian

Ik probeerde die foto's van Narain te posten waarop hij bekers kust en champagne spuit, maar ben de foto kwijt geraakt. Ik ga nog even zoeken!

Niels_

Citaat van: Fabian op 13 augustus 2012 - 17:47:32
Ik probeerde die foto's van Narain te posten waarop hij bekers kust en champagne spuit, maar ben de foto kwijt geraakt. Ik ga nog even zoeken!
We have a winner. ;D