Wereld Kampioen F1 in 2012

Gestart door Gerard, 23 april 2012 - 09:18:46

« vorige - volgende »

Wie wordt Wereld Kampioen F1 in 2012??

Vettel
8 (23.5%)
Button
2 (5.9%)
Hamilton
7 (20.6%)
Alonso
14 (41.2%)
Webber
1 (2.9%)
Iemand anders, nl...
2 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

robbert

Citaat van: Wizard op 09 september 2012 - 10:19:01
Geweldig, Robbert! Na 56 pagina's steeds dit regeltje. :) Oh, ik bedoel het als compliment...

maar toch is het zo é, dat was al te zien vanaf hockenheim :)

0634

Je roept het al tijden, toch raken ze in het WK steeds verder achterop. Zo makkelijk is voorspellen niet helaas ;).

Nyoxios

je kan dan wel de snelste wagen hebben, je moet het wel doen!

kijk bijvoorbeeld naar de Ferrari begin van het jaar, het leek net een rode prius. niet vooruit te branden. maar Alonso won toch!

jaja ik weet het regende heel hard en heel veel geluk en Perez mocht hem niet voorbij.

maar je moet wel in die situatie komen!
"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

robbert

Citaat van: Jeroen op 09 september 2012 - 12:33:41
Je roept het al tijden, toch raken ze in het WK steeds verder achterop. Zo makkelijk is voorspellen niet helaas ;).

de laatste 2 races, naderden ze toch é, en nu zal dit ook weer zijn.

Nyoxios

"Sorry, mijn vinger schoot van de koppeling"

0634

Citaat van: robbert op 09 september 2012 - 12:57:53
Citaat van: Jeroen op 09 september 2012 - 12:33:41
Je roept het al tijden, toch raken ze in het WK steeds verder achterop. Zo makkelijk is voorspellen niet helaas ;).

de laatste 2 races, naderden ze toch é, en nu zal dit ook weer zijn.
Zeker, ze doen ook gewoon mee. Maar Ferrari ook, en als ik jouw posts dit seizoen zo lees krijg ik stilaan het idee dat Alonso ergens op een tiende plek rondstiefelt ;).

robbert

Citaat van: Jeroen op 09 september 2012 - 13:15:16
Citaat van: robbert op 09 september 2012 - 12:57:53
Citaat van: Jeroen op 09 september 2012 - 12:33:41
Je roept het al tijden, toch raken ze in het WK steeds verder achterop. Zo makkelijk is voorspellen niet helaas ;).

de laatste 2 races, naderden ze toch é, en nu zal dit ook weer zijn.
Zeker, ze doen ook gewoon mee. Maar Ferrari ook, en als ik jouw posts dit seizoen zo lees krijg ik stilaan het idee dat Alonso ergens op een tiende plek rondstiefelt ;).
inderdaad, alonso doet nog altijd mee, maar als hij daadwerkelijk kans wil maken op de titel, zal hij toch weer een race moeten winnen, en maken dat hij toch een aantal keer voor de mclarens finisht. We zullen dan eens praten op het eind van het seizoen

0634

O ja, daar heb je ook gelijk in. Maar hij kan ook best nog een race winnen. Waarom niet. Dit seizoen heeft hij al drie keer gewonnen en is dan weer de ene dan weer de andere de snelste. Het gaat erom wie het meest consistent is en dat is hij wel. Dus hij heeft een prima kans, al is hij er natuurlijk nog lang niet.

Bovendien wordt het Vettel ;).

Kootje

@Robbert,

Zoals al eerder gezegd: Zolang de McLarens, Red Bulls en evt zelfs de Lotussen en Mercs elkaar de punten af blijven snoepen heeft Alonso aan top 5 finishes voldoende om zo toch de eindzege binnen te halen.
Daarbij zal ook hij nog de nodige succesjes kennen, aangezien die Ferrari echt niet zo langzaam is als oa jij ons wil laten geloven.

robbert

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 13:39:51
@Robbert,

Zoals al eerder gezegd: Zolang de McLarens, Red Bulls en evt zelfs de Lotussen en Mercs elkaar de punten af blijven snoepen heeft Alonso aan top 5 finishes voldoende om zo toch de eindzege binnen te halen.
Daarbij zal ook hij nog de nodige succesjes kennen, aangezien die Ferrari echt niet zo langzaam is als oa jij ons wil laten geloven.

ja maar als mclaren nu blijft toptijden rijden en vooraan blijft, zoals in hongarije en belgie, dan snoepen ze ook punten af van alonso. Alonso heeft tijdens de kwalificaties van verschillende races soms moeite met de snelheid, dus zo snel zijn ze niet. Ze zijn wel snel, maar niet zo snel als mclaren. Ferrari heeft zelf al aangegeven dat ze snelheid te kort komen. maar we blijven hopen, maar we moeten realistisch blijven. Ze moeten ervoor zorgen dat ze dikwijls voor mclaren eindigen. Maar dat wordt moeilijk met de snelheid van mclaren

Kootje

Och ..... Alonso claimde gisteren nog dat hij zonder z'n probleem met 2 vingers in de neus pole had gepakt.
Zo slecht staan ze er qua snelheid dus niet voor.

Daarbij .... wie zegt er dat McLaren in Singapore, Abu Dhabi en Korea weer dominant zal zijn.
Dat waren in het verleden juist de circuits waar Red Bull het bijzonder goed deed.
Hebben we nog Suzuka en Interlagos die Ferrari altijd wel goed liggen.
India en America durf ik nog geen uitspraken over te doen, maar het kan dus nog alle kanten op.

robbert

Citaat van: Kootje op 09 september 2012 - 13:52:50
Och ..... Alonso claimde gisteren nog dat hij zonder z'n probleem met 2 vingers in de neus pole had gepakt.
Zo slecht staan ze er qua snelheid dus niet voor.

Daarbij .... wie zegt er dat McLaren in Singapore, Abu Dhabi en Korea weer dominant zal zijn.
Dat waren in het verleden juist de circuits waar Red Bull het bijzonder goed deed.
Hebben we nog Suzuka en Interlagos die Ferrari altijd wel goed liggen.
India en America durf ik nog geen uitspraken over te doen, maar het kan dus nog alle kanten op.

ok mss heb je gelijk, maar alle punten zijn belangrijk. En vandaag moet alonso van ver komen, en hij zit midden in het veld, dus moet opletten dat hij niet in een startcrash zit

Kootje

Dat sowieso. ::)

Nou ..... ik ga je geen succes wensen, maar prettige race iedereen !!!  :)

Folkert

Jeroen, je bent niet echt constant als ik eerlijk ben. Eerst roep je hele tijd dat Vettel WK zou worden, toen na Hongarije was het Vettel en nu in Spa en Monza roep je hele tijd dat Vettel WK word. Jammer, had wat meer objectiviteit en consistentie van jou verwacht hoor.  ??? ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Toch begin ik lichtjes te twijfelen.... ik weet niet waarom :'(