Red Bull Racing Team

Gestart door Wizard, 21 april 2012 - 13:56:21

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 12:21:39
Citaat van: Jeroen op 31 juli 2012 - 06:37:10
Nou jongens, ze botsen een beetje in een druk persgebied... Poehee. Komkommertijd zeker ;).

Los daarvan zijn Mark en Seb ook weer geen beste vrienden. ;)

Dat ze geen vrienden zijn is duidelijk.
Maar goed ..... dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen samenwerken natuurlijk.
Het zijn iig geen SEnna & Prost.  ;D

Wizard

Mwa, Webber heeft al eerder geen gehoor gegeven aan de roep van het team en Vettel vindt dat hij de kopman is. Of deze prettig samenwerken waag ik te betwijfelen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 16:41:08
Mwa, Webber heeft al eerder geen gehoor gegeven aan de roep van het team en Vettel vindt dat hij de kopman is. Of deze prettig samenwerken waag ik te betwijfelen.

Maar dan nog, het zijn geen gezworen vijanden.

Ik zie het als volgt:
Bij mijn vorige werkgever had ik 'n collega met wie ik totaal niet overweg kon, en vice versa.
Dus nee, prettig samenwerken deden we niet, en gelukkig hoefden we dat ook niet vaak.
Maar op de dagen dat we wel samen moesten werken ging dat prima, omdat we 't puur zakelijk hielden.
Van gezelligheid was geen sprake, wel van professionaliteit.

Brengt me terug bij Webber en Vettel.
Je kunt veel over die jongens zeggen, maar niet dat ze niet professioneel zijn.
Dus zie ik geen enkele reden waarom ze niet kunnen samenwerken.

Wizard

Ik wel. Omdat Vettel zichzelf heel erg goed vind en zoals een kampioen betaamt, niet de tweede viool gaat uithangen en Webber al eerder heeft laten zien zijn eigen belang belangrijker te vinden dan het teambelang en een tweede viool rol niet accepteert. Zolang Webber kans maakt gaat hij niet schuiven voor Vettel en andersom zie ik dat ook niet gebeuren.

0634

Uiteindelijk verslaat Vettel Webber ook wel op eigen kracht. Dat weten we allemaal toch wel?

Wizard

Dat is niet de discussie. Of ze elkaar helpen, dát. Je kunt elkaar in de weg rijden en je concurent met de titel er vandoor laten gaan of er komt een omslagpunt waarin Red Bull eist dat de één de ander helpt. En op de één of andere manier zie ik dat niet vlotten.

Folkert

Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:12:42
Ik wel. Omdat Vettel zichzelf heel erg goed vind en zoals een kampioen betaamt, niet de tweede viool gaat uithangen en Webber al eerder heeft laten zien zijn eigen belang belangrijker te vinden dan het teambelang en een tweede viool rol niet accepteert. Zolang Webber kans maakt gaat hij niet schuiven voor Vettel en andersom zie ik dat ook niet gebeuren.
Ik denk dat net als in 2010 ze allebei tot het einde kans maken op vice-kampioen.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

#157
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:29:47
Dat is niet de discussie. Of ze elkaar helpen, dát. Je kunt elkaar in de weg rijden en je concurent met de titel er vandoor laten gaan of er komt een omslagpunt waarin Red Bull eist dat de één de ander helpt. En op de één of andere manier zie ik dat niet vlotten.

Dat is idd niet de discussie, maar jij trekt 'm nu ook te ver door.
Samenwerken houd meer in dan alleen maar aan de kant gaan voor de ander.
Daar komt ook nog het delen van data en dat soort zaken bij kijken.
Je team verder vooruithelpen door de krachten te bundelen.
Dat je vervolgens voor eigen succes gaat heeft niets met 'n gebrek aan de wil om samenwerken te maken.

0634

Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:29:47
Dat is niet de discussie. Of ze elkaar helpen, dát. Je kunt elkaar in de weg rijden en je concurent met de titel er vandoor laten gaan of er komt een omslagpunt waarin Red Bull eist dat de één de ander helpt. En op de één of andere manier zie ik dat niet vlotten.
T is feitelijk dezelfde discussie. Nu gaat Webber niet voor Vettel aan de kant, volkomen logisch. Op het moment dat Webber op grote achterstand staat wordt hem verteld dat te doen. En zal hij dat ook doen. Ik zie het probleem niet zo.

Figge

Citaat van: Jeroen op 31 juli 2012 - 18:33:25
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:29:47
Dat is niet de discussie. Of ze elkaar helpen, dát. Je kunt elkaar in de weg rijden en je concurent met de titel er vandoor laten gaan of er komt een omslagpunt waarin Red Bull eist dat de één de ander helpt. En op de één of andere manier zie ik dat niet vlotten.
T is feitelijk dezelfde discussie. Nu gaat Webber niet voor Vettel aan de kant, volkomen logisch. Op het moment dat Webber op grote achterstand staat wordt hem verteld dat te doen. En zal hij dat ook doen. Ik zie het probleem niet zo.

Dat laatste is wel interessant... Want ik denk dat Webber idd, om het team te helpen, Vettel zal helpen.
Ik vraag mij af of dat andersom ook zo zou zijn...

Wizard

Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 17:42:05
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:12:42
Ik wel. Omdat Vettel zichzelf heel erg goed vind en zoals een kampioen betaamt, niet de tweede viool gaat uithangen en Webber al eerder heeft laten zien zijn eigen belang belangrijker te vinden dan het teambelang en een tweede viool rol niet accepteert. Zolang Webber kans maakt gaat hij niet schuiven voor Vettel en andersom zie ik dat ook niet gebeuren.
Ik denk dat net als in 2010 ze allebei tot het einde kans maken op vice-kampioen.  ;D

Ligt aan Alonso hé. ;)

Wizard

Citaat van: Kootje op 31 juli 2012 - 18:07:29
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:29:47
Dat is niet de discussie. Of ze elkaar helpen, dát. Je kunt elkaar in de weg rijden en je concurent met de titel er vandoor laten gaan of er komt een omslagpunt waarin Red Bull eist dat de één de ander helpt. En op de één of andere manier zie ik dat niet vlotten.

Dat is idd niet de discussie, maar jij trekt 'm nu ook te ver door.
Samenwerken houd meer in dan alleen maar aan de kant gaan voor de ander.
Daar komt ook nog het delen van data en dat soort zaken bij kijken.
Je team verder vooruithelpen door de krachten te bundelen.
Dat je vervolgens voor eigen succes gaat heeft niets met 'n gebrek aan de wil om samenwerken te maken.

Ach, wat heet te ver doortrekken. Ik geef mijn mening over hoe ik het bekijk. Hoef je het niet mee eens te zijn. En verder boeiend ook. Zover is het nog -lang- niet.

Folkert

Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 21:10:33
Citaat van: Folkert op 31 juli 2012 - 17:42:05
Citaat van: Wizard op 31 juli 2012 - 17:12:42
Ik wel. Omdat Vettel zichzelf heel erg goed vind en zoals een kampioen betaamt, niet de tweede viool gaat uithangen en Webber al eerder heeft laten zien zijn eigen belang belangrijker te vinden dan het teambelang en een tweede viool rol niet accepteert. Zolang Webber kans maakt gaat hij niet schuiven voor Vettel en andersom zie ik dat ook niet gebeuren.
Ik denk dat net als in 2010 ze allebei tot het einde kans maken op vice-kampioen.  ;D

Ligt aan Alonso hé. ;)
Ja dat is wel waar ja, maar of Alonso goed genoeg is om nog vice-Kampioen te worden ;) hehe
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.


Fabian