Red Bull Racing Team

Gestart door Wizard, 21 april 2012 - 13:56:21

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 25 juli 2012 - 06:51:04


Hoezo heeft hij daarin 'n punt ??
Die 20 seconden staan gelijk aan de tijd die 'n Drive Through zou hebben gekost, en dat is de normale straf voor zo'n vergrijp. ::)
Dat is helemaal waar. Maar als ze Vettel een plaatsje hadden teruggezet denk ik dat iedereen het daar ook wel mee eens was geweest. Maar goed Vettel zijn eigen domme actie heeft deze straf opgeleverd dus dat moet ook Helmuutje maar accepteren!

Wizard

Natuurlijk was niet iedereen het daar mee eens geweest. Dat zou betekenen dat de wedstrijdleiding niet consequent is met de strafmaat. Iedere andere rijder krijgt 20 seconden, waarom zou het bij Vettel afdoende zijn om hem een plaats terug te zetten? Dat staat gelijk aan hem een paar posities cadeau te doen. Vettel (en ook Red Bull) hadden hier slimmer mee moeten omspringen. Uithuilen en opnieuw proberen!

Kootje

Precies.
Ik had daar absoluut geen vrede mee gehad.

Sterker nog, ik vindt dat hij nog gematst is met 20 seconden waar tijdsstrtaffen normaal gesproken 25 seconden bevatten.
Dat had hem dus nog eens 'n positie gekost/moeten kosten.
Maar goed, daar heb ik dan nog wel vrede mee.

rafael25

Duidelijk wil jij niet meer, toch!! ???


[verwijderd door de beheerder]

Wizard

Button rijdt daar wel uiterst links. Vettel heeft gelijk, er was geen ruimte. ;) :P

0634

http://www.gppits.net/nieuws/helmut_marko_haalt_uit_naar_fia/

Marko is gewoon uitgenast bezig. Hij probeert er voordeel uit te peuren voor zijn team. Enerzijds zet hij de FIA neer als onbetrouwbaar en niet eerlijk waardoor ze in de toekomst wellicht wat meer zullen twijfelen beslissingen te nemen tegen Red Bull en anderzijds is hij bezig excuses aan te dragen mocht er dit jaar geen derde titel op rij komen.

Dat is alles waarmee Marko bezig is. Dat doen ze heel slim bij Red Bull, Marko heeft eigenlijk niet echt een heel belangrijke rol bij RBR. Ja, hij is hoofd van de opleiding, maar dat heeft niets te maken met het raceteam. Daar is hij alleen maar adviseur en dus niet de aangewezen man om constant de media te bespelen. Toch doet hij dat. Slim, zo houdt hij Horner uit de wind.

Horner is de sympathieke teambaas die het handelen van het team moet verantwoorden bij de FIA en Marko is slechts adviseur die verder niet met de FIA hoeft te spreken. Mocht Horner de FIA ooit nodig hebben, dan zien zij hem toch als de aardige, vriendelijke teambaas, en kan Horner zeggen dat Marko alles op persoonlijke titel roept en dat Horner zich zelde negatief uit liet over de FIA. Dat is makkelijker lullen dan wanneer je continu in het openbaar uit haalt naar de bond.

Matthijs

Tja Helmut Marko is goed in het bedrijven van politiek en het zal wel werken, anders deed RBR het niet. Maar op mij komt hij over als een clown, een ongeleid projectiel dat elke keer weer met nieuwe hersenspinsels komt. De ene keer moet ik lachen om zoveel absurdisme, de andere keer erger ik me eraan. De keren dat hij wel met iets zinnigs komt dan zie ik dat over het hoofd omdat het nu eenmaal uit zijn mond komt.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 27 juli 2012 - 09:36:51
http://www.gppits.net/nieuws/helmut_marko_haalt_uit_naar_fia/

Marko is gewoon uitgenast bezig. Hij probeert er voordeel uit te peuren voor zijn team. Enerzijds zet hij de FIA neer als onbetrouwbaar en niet eerlijk waardoor ze in de toekomst wellicht wat meer zullen twijfelen beslissingen te nemen tegen Red Bull en anderzijds is hij bezig excuses aan te dragen mocht er dit jaar geen derde titel op rij komen.

Dat is alles waarmee Marko bezig is. Dat doen ze heel slim bij Red Bull, Marko heeft eigenlijk niet echt een heel belangrijke rol bij RBR. Ja, hij is hoofd van de opleiding, maar dat heeft niets te maken met het raceteam. Daar is hij alleen maar adviseur en dus niet de aangewezen man om constant de media te bespelen. Toch doet hij dat. Slim, zo houdt hij Horner uit de wind.

Horner is de sympathieke teambaas die het handelen van het team moet verantwoorden bij de FIA en Marko is slechts adviseur die verder niet met de FIA hoeft te spreken. Mocht Horner de FIA ooit nodig hebben, dan zien zij hem toch als de aardige, vriendelijke teambaas, en kan Horner zeggen dat Marko alles op persoonlijke titel roept en dat Horner zich zelde negatief uit liet over de FIA. Dat is makkelijker lullen dan wanneer je continu in het openbaar uit haalt naar de bond.

Kijk jij snapt het Jeroen  ;) In de zakenwereld gaat het niet anders op Heb deze techniek al veelvuldig toegepast samen met mijn compagnon en het werkt keer op keer  8)

Fabian

Citaat van: Matthijs op 27 juli 2012 - 11:30:23
Tja Helmut Marko is goed in het bedrijven van politiek en het zal wel werken, anders deed RBR het niet. Maar op mij komt hij over als een clown, een ongeleid projectiel dat elke keer weer met nieuwe hersenspinsels komt. De ene keer moet ik lachen om zoveel absurdisme, de andere keer erger ik me eraan. De keren dat hij wel met iets zinnigs komt dan zie ik dat over het hoofd omdat het nu eenmaal uit zijn mond komt.
Ik sluit mij hier volledig bij aan. Natuurlijk zal die Clown Marko wel wat dingen zeggen die waar zijn, maar de meeste dingen die hij zegt zijn zo overdreven of belachelijk dat je alles wat hij nog meer zegt met een korreltje zout neemt. Ik kan die man nou niet echt serieus nemen.

Enzo

Het volgende relletje voor Red Bull staat alweer voor de deur. Ze zouden een mechanisme hebben waarmee ze de rijhoogte van de auto kunnen aanpassen na de quali en voor de race. Dit kwam in Canada aan het licht maar de FIA heeft er niet naar gehandeld aldus AMUS.

http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/fia-drueckt-auge-zu-red-bull-kommt-drei-mal-davon-5305748.html

Folkert

Word het niet eens tijd om RBR er gewoon uit te gooien? Ik kan me niet herinneren dat er zo vaak zo veel "illegale" systemen oid zijn gevonden op een auto.
Correct me if im wrong, maar er is elke race wel weer wat. Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over de titels van Vettel. Qua rijden verdient hij ze zonder meer, maar qua eerlijkheid van de auto? Nee, hij dankt zijn titels voornamelijk aan de auto imo. Zodra het niet van een leie dakje gaat is er te veel zoek, maar dat komt nog wel, maar wat ik al eerder zei: vooral de titel in 2011 heeft de jongen een veel te hoge status gekregen en word hij vooralsnog mijlen ver overschat door het gros van de Vettel aan hang.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Niet mee eens! Vettel is echt wel één van de toppers, wellicht niet de beste maar hij hoort wel bij de top.
Daarnaast, Red Bull begeeft zich vaak in een grijs gebied mbt het reglement, maar dat is ook hoe men vaak WK's wint.
Door de grenzen op te zoeken, het is aan de FIA om het in te perken en daar waar nodig te bestraffen.


Niels_

Citaat van: Folkert op 27 juli 2012 - 12:37:45
Word het niet eens tijd om RBR er gewoon uit te gooien? Ik kan me niet herinneren dat er zo vaak zo veel "illegale" systemen oid zijn gevonden op een auto.
Correct me if im wrong, maar er is elke race wel weer wat. Ik heb nog steeds gemengde gevoelens over de titels van Vettel. Qua rijden verdient hij ze zonder meer, maar qua eerlijkheid van de auto? Nee, hij dankt zijn titels voornamelijk aan de auto imo. Zodra het niet van een leie dakje gaat is er te veel zoek, maar dat komt nog wel, maar wat ik al eerder zei: vooral de titel in 2011 heeft de jongen een veel te hoge status gekregen en word hij vooralsnog mijlen ver overschat door het gros van de Vettel aan hang.
Ik kan niet ontkennen dat het mij ook serieus begint te irriteren. Het lijkt idd elke race weer iets anders te doen. Niet dat ik hiermee de titels van Vettel in twijfel ga trekken, maar ik stel me toch de vraag of de FIA niet te laks met al deze dingen omgaat.

Matthijs

Citaat van: Folkert op 27 juli 2012 - 12:37:45
Word het niet eens tijd om RBR er gewoon uit te gooien? Ik kan me niet herinneren dat er zo vaak zo veel "illegale" systemen oid zijn gevonden op een auto.
Nee natuurlijk niet. Het is niet de schuld van RBR. Zij zoeken de grenzen van de regelgeving/de mazen in de wet en de FIA dient deze mazen te dichten. Zolang de FIA alles gedoogd (of in ieder geval niet ernstig genoeg vindt om te straffen) is RBR niet illigaal bezig.

Fabian

Red Bull zoekt constant de grens op en dan is het aan de FIA om daar eventueel actie tegen te ondernemen, maar ook ik moet toegeven dat het mij zo langzamerhand steeds meer gaat irriteren net zoals Helmut Marko.