Red Bull Racing Team

Gestart door Wizard, 21 april 2012 - 13:56:21

« vorige - volgende »

Kootje

Idd ja.
Vind het nogal muggenzifterij om eerlijk te zijn.
Maar ja, das de FIA bij uitstek.

Fabian

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 12:37:56
Idd ja.
Vind het nogal muggenzifterij om eerlijk te zijn.
Maar ja, das de FIA bij uitstek.
Inderdaad. Daar blinkt de FIA momenteel in uit!

Matthijs

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 12:21:38
Het is geen gat, maar 'n gleuf.
Dat zei m'n vrouw ook vannacht  ;)

Niels_

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 12:41:49
Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 12:37:56
Idd ja.
Vind het nogal muggenzifterij om eerlijk te zijn.
Maar ja, das de FIA bij uitstek.
Inderdaad. Daar blinkt de FIA momenteel in uit!
Vind ik wel iets te snel geoordeeld. We weten allemaal dat minieme dingen soms voor enorme tijdsverschillen in de F1 kunnen zorgen. Nu, een halve seconde zullen ze er wel niet mee winnen, maar zelfs al is het max 1 tiende, het blijft een verschil...

Enzo


Wizard

Ik ben benieuwd of het zich vertaald naar snelheid (kwa/race).

Sabai

#66
Citaat van: Enzo op 22 juni 2012 - 17:36:52
Foto's van de laatste spec van de RB8. Ziet er indukwekkend uit die uitlaat en de achterkant.  8)
http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/red-bull-technik-coup-red-bull-mit-doppeldiffusor-trick-5065494.html#fotoshow_item=2

Zie ik dat nou goed? Volgens mij zitten er nog steeds die gaten in de bodemplaat.

Edit. Zat naar een oude foto te kijken  ::)

Sabai

http://www.gppits.net/nieuws/weer_vraagtekens_rond_de_rb8/

Wat een onzin dit '' een gat van 0,3 sec '' en Hamilton weet wel waar het vandaan komt hmmmmm...

Ten eerste alle teams proberen nog steeds de uitlaatgassen te gebruiken voor betere prestaties. En we hebben het over 0,3 seconden. Nog nooit heeft het in een jaar zo dicht op elkaar gezeten. Vroeger was 1 sec of meer tussen de nummer 1 en 2 meer normaal dan een uitzondering in een kwalificatie. En als er vandaag iemand anders wint dan Vettel dan is die auto illegaal. Ik vind het maar een stelletje zeurpieten  :P :P

Folkert

#68
Citaat van: Sabai op 24 juni 2012 - 10:33:29
http://www.gppits.net/nieuws/weer_vraagtekens_rond_de_rb8/

Wat een onzin dit '' een gat van 0,3 sec '' en Hamilton weet wel waar het vandaan komt hmmmmm...

Ten eerste alle teams proberen nog steeds de uitlaatgassen te gebruiken voor betere prestaties. En we hebben het over 0,3 seconden. Nog nooit heeft het in een jaar zo dicht op elkaar gezeten. Vroeger was 1 sec of meer tussen de nummer 1 en 2 meer normaal dan een uitzondering in een kwalificatie. En als er vandaag iemand anders wint dan Vettel dan is die auto illegaal. Ik vind het maar een stelletje zeurpieten  :P :P
Ze hebben helemaal gelijk >:( RBR is al sinds Marko en die andere pipo Illegaal :P (behalve als Webber wint en WK word  ;D)
Nee alle gekheid op een stokje. Als het echt niet is toegestaan hebben ze een punt, maar krijg wel beetje gevoel dat ze RBR gewoon willen pakken zoals alle teams de snelste willen pakken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Citaat van: Folkert op 24 juni 2012 - 10:36:53
Citaat van: Sabai op 24 juni 2012 - 10:33:29
http://www.gppits.net/nieuws/weer_vraagtekens_rond_de_rb8/

Wat een onzin dit '' een gat van 0,3 sec '' en Hamilton weet wel waar het vandaan komt hmmmmm...

Ten eerste alle teams proberen nog steeds de uitlaatgassen te gebruiken voor betere prestaties. En we hebben het over 0,3 seconden. Nog nooit heeft het in een jaar zo dicht op elkaar gezeten. Vroeger was 1 sec of meer tussen de nummer 1 en 2 meer normaal dan een uitzondering in een kwalificatie. En als er vandaag iemand anders wint dan Vettel dan is die auto illegaal. Ik vind het maar een stelletje zeurpieten  :P :P
Ze hebben helemaal gelijk >:( RBR is al sinds Marko en die andere pipo Illegaal :P (behalve als Webber wint en WK word  ;D)
Nee alle gekheid op een stokje. Als het echt niet is toegestaan hebben ze een punt, maar krijg wel beetje gevoel dat ze RBR gewoon willen pakken zoals alle teams de snelste willen pakken.

Idd net zoals ze Hamilton elke gp een gridpeanalty proberen aan te smeren.. slaat ook nergens op

0634

Citaat van: Sabai op 24 juni 2012 - 10:33:29
http://www.gppits.net/nieuws/weer_vraagtekens_rond_de_rb8/

Wat een onzin dit '' een gat van 0,3 sec '' en Hamilton weet wel waar het vandaan komt hmmmmm...

Ten eerste alle teams proberen nog steeds de uitlaatgassen te gebruiken voor betere prestaties. En we hebben het over 0,3 seconden. Nog nooit heeft het in een jaar zo dicht op elkaar gezeten. Vroeger was 1 sec of meer tussen de nummer 1 en 2 meer normaal dan een uitzondering in een kwalificatie. En als er vandaag iemand anders wint dan Vettel dan is die auto illegaal. Ik vind het maar een stelletje zeurpieten  :P :P
Dat ligt eraan. Als die RB8 illegaal is is ie illegaal en mag de rest zeuren.

Red Bull is zelf ook niet te beroerd om kritiek te leveren op anderen...

Enzo

Op 37 sec in dit filmpje klinkt de RB8 toch wel verdacht in de bocht... ::)



SanderD

Het schijnt ook dat ze nipt door de keuring zijn gekomen

Wizard

Net is net genoeg. ;) Zolang ze binnen de lijnen kleuren en dus legaal bevonden worden kunnen we spreken van een auto die aan het reglement voldoet. Vrij vertaald: nipt staat gelijk aan legaal.

SanderD