Red Bull Racing Team

Gestart door Wizard, 21 april 2012 - 13:56:21

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 17:17:56
Geen probleem, zo houden we het overzichtelijk!!
Maar gezien dit topic door jouw toedoen ontstaan is moet je wel je best doen het in leven te houden Wizard... ;)

Ongeschreven regel van dit forum, Enzo? ;)

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 21 april 2012 - 17:31:42
Citaat van: Wizard op 21 april 2012 - 16:13:16
Dat verschil of beter gezegd, de verklaring is juist hetgeen wat ik zoek. Dat ik mijn mening grotendeels bepaal op 1 seizoen lijkt me logisch. Dat seizoen zet ik af tegen andere seizoenen. Juist als Red Bull de absolute snelste is, kan Webber Vettel met geen mogelijkheid bedreigen.
in 2010 wel, in 2011 idd niet. Maar waar het aan ligt, ik weet het ook niet, maar een link met het wel of niet hebben van een dominante auto (wat dat ook moge zijn) lijkt me moeilijk hard te maken.
Ik kan ook wel zeggen dat Schumacher in rode auto's veel beter doet dan in een grijze, da's ook een feit, maar of die kleur er ook maar iets mee te maken heeft betwijfel ik ;)

Ben benieuwd wie daar een invulling aan kan geven.

Kootje

Wellicht dat Vettel wel net zo'n coureur als Massa is.
Startend vanuit leidende positie praktisch onverslaanbaar, maar zodra hij er echt voor moet knokken geeft hij niet thuis. ::)

Wizard

Klopt niet helemaal. Vettel rijdt, in mijn optiek, knappe races. Het is niet zo dat hij z'n hoofd laat hangen zodra niet alles voor de wind gaat. Integendeel. Toch kan Webber prima aanhaken nu Red Bull minder snel is gebleken. In 2010 het zelfde verhaal.

Kootje

Zeg ook niet dat 't zo is, maar het zou 't wel verklaren.
Even los van het feit dat Vettel sowieso 'n klasse beter is dan Massa.

Wizard

Alles kan. En hoewel ik de vinger niet direct op de zere plek kan leggen vind ik jouw argument te vlak en niet aannemelijk.

Niels_

Ik herinner me ook de race op Silverstone (ik denk 2010), waar hij vanuit laatste positie het veld werkelijk voorbij vlamde, daar waar Alonso er veel meer moeite mee had. En Braziliƫ 2008 reed ie ook ijzersterk en was ie nog bijna beslissend in het gevecht om de titel... Dit zijn dus ook maar enkele voorbeelden, zijn er nog wel meer.

Wat betreft Webber, ik denk dat het eerder ligt aan de wagen. Volgens mij kan Webber gewoon beter overweg met een wagen die 'nerveuzer' is.

Enzo

Citaat van: Wizard op 21 april 2012 - 17:39:12
Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 17:17:56
Geen probleem, zo houden we het overzichtelijk!!
Maar gezien dit topic door jouw toedoen ontstaan is moet je wel je best doen het in leven te houden Wizard... ;)

Ongeschreven regel van dit forum, Enzo? ;)

Yep, had je maar de kleine lettertjes moeten lezen. Je bent nu verantwoordelijk voor dit topic tot het einde van het siezoen... ;D

Kootje

Citaat van: Ńiels op 21 april 2012 - 18:00:40
Wat betreft Webber, ik denk dat het eerder ligt aan de wagen. Volgens mij kan Webber gewoon beter overweg met een wagen die 'nerveuzer' is.

Zou ook 'n verklaring kunnen zijn.

Wizard

Citaat van: Ńiels op 21 april 2012 - 18:00:40
Ik herinner me ook de race op Silverstone (ik denk 2010), waar hij vanuit laatste positie het veld werkelijk voorbij vlamde, daar waar Alonso er veel meer moeite mee had. En Braziliƫ 2008 reed ie ook ijzersterk en was ie nog bijna beslissend in het gevecht om de titel... Dit zijn dus ook maar enkele voorbeelden, zijn er nog wel meer.

Wat betreft Webber, ik denk dat het eerder ligt aan de wagen. Volgens mij kan Webber gewoon beter overweg met een wagen die 'nerveuzer' is.

Zou kunnen. Alleen lijkt het mij niet dat de Red Bull van dit seizoen te vergelijken is met de Red Bull van 2010 en afgelopen seizoen een compleet andere auto is gebouwd.

Wizard

Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 18:03:54
Citaat van: Wizard op 21 april 2012 - 17:39:12
Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 17:17:56
Geen probleem, zo houden we het overzichtelijk!!
Maar gezien dit topic door jouw toedoen ontstaan is moet je wel je best doen het in leven te houden Wizard... ;)

Ongeschreven regel van dit forum, Enzo? ;)

Yep, had je maar de kleine lettertjes moeten lezen. Je bent nu verantwoordelijk voor dit topic tot het einde van het siezoen... ;D

Dan zal ik deze verantwoordelijkheid dragen naar eer en geweten. Mag ik je bijdeze dan ook verzoeken ontopic te blijven? :P :P

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 april 2012 - 17:51:18
Wellicht dat Vettel wel net zo'n coureur als Massa is.
Startend vanuit leidende positie praktisch onverslaanbaar, maar zodra hij er echt voor moet knokken geeft hij niet thuis. ::)


Niet mee eens, wat Vettel juist in Australie 2012 deed...zie ik Massa NOOIT doen!
CitaatIk herinner me ook de race op Silverstone (ik denk 2010), waar hij vanuit laatste positie het veld werkelijk voorbij vlamde, daar waar Alonso er veel meer moeite mee had.


Wie Massa? Ik herinner mij alleen die pirouettes van 2008... ;D ...
;)



Niels_

Citaat van: Franky R. op 21 april 2012 - 18:16:01
Citaat van: Kootje op 21 april 2012 - 17:51:18
Wellicht dat Vettel wel net zo'n coureur als Massa is.
Startend vanuit leidende positie praktisch onverslaanbaar, maar zodra hij er echt voor moet knokken geeft hij niet thuis. ::)


Niet mee eens, wat Vettel juist in Australie 2012 deed...zie ik Massa NOOIT doen!
CitaatIk herinner me ook de race op Silverstone (ik denk 2010), waar hij vanuit laatste positie het veld werkelijk voorbij vlamde, daar waar Alonso er veel meer moeite mee had.


Wie Massa? Ik herinner mij alleen die pirouettes van 2008... ;D ...
;)
Massa reed in 2007 van de laatste plaats nog naar P6 in Melbourne, dus dat spottend gedoe is nergens voor nodig he.  :(