Mugello test 1 t/m 3 mei

Gestart door Enzo, 18 april 2012 - 18:48:40

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 27 april 2012 - 12:35:43
Citaat van: Franky R. op 27 april 2012 - 12:25:23
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 april 2012 - 14:39:37
http://www.gppits.net/nieuws/hrt_niet_naar_mugello/

Of gaat het toch om geld?


Fabian, jongen...Bij HRT gaat het altijd om geld, daarom hebben ze jouw held Karthikeyan in gehuurd... :P
Haha. Franky, gaan we nou Karthikeyan's kwaliteiten in twijfel trekken? Die jongen heeft in elke openwheel klasse waarin hij reed een race gewonnen. Het eerst volgende regenbuitje tijdens de F1 en Karthikeyan komt bovendrijven en wint zijn eerste race voor HRT! :D ;)
Maar effe terug naar waar het om draait. Het is natuurlijk erg triest dat dit team geen geld heeft om te testen/af te reizen naar een testmogelijkheid. Ze mogen dan wel geen updates gepland hebben voor de test, maar lijkt me toch dat ze dingen kunnen uitproberen, coureurs meer laten wennen aan de auto en eventuele problemen oplossen.


Voor een team als HRT is het extra schrijnend om niet te testen, terwijl ze op een flinke afstand staan t.o.z. van Virgin...euh Marussia die wel gaan testen!


Pedro de la Rosa zal nu minder goed slapen, denk ik...Waar is die man aan begonnen. Straks wint Narain een gekke race en is zijn carriere definitie over.  :D


Was dan rondjes blijven rijden voor McLaren of desnoods testrijder voor de dikke personenauto's van AMG (a la Balboni). Toch ook een mooie job?

Fabian

Citaat van: Franky R. op 27 april 2012 - 12:50:43

Voor een team als HRT is het extra schrijnend om niet te testen, terwijl ze op een flinke afstand staan t.o.z. van Virgin...euh Marussia die wel gaan testen!


Pedro de la Rosa zal nu minder goed slapen, denk ik...Waar is die man aan begonnen. Straks wint Narain een gekke race en is zijn carriere definitie over.  :D


Was dan rondjes blijven rijden voor McLaren of desnoods testrijder voor de dikke personenauto's van AMG (a la Balboni). Toch ook een mooie job?

Klopt helemaal. Als HRT haar achterstand in wil lopen zullen ze toch echt gebruik moeten maken van deze test. En wat betreft de la Rosa. Die had inderdaad lekker bij McLaren moeten blijven en daar testen en als het nodig is invallen bij Sauber, maar ik denk dat hij zichzelf geen plezier doet bij HRT.

Kootje

Welke achterstand op Marussia ??
Volgens mij stond er in Bahrein één HRT voor de Marussia van Glock.
Oké, op de finish reed Glock weer voor beide HRT's, maar zaten ze wel in dezelfde ronde.
Zo groot was die voorsprong dus ook niet.

Wizard

Citaat van: Kootje op 26 april 2012 - 22:39:58
Citaat van: Edwin90 op 25 april 2012 - 22:32:53
Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.

Niet mee eens.
Waarom zou je het beetje geld dat je hebt uitgeven aan 'n test waar je niets nieuws te testen hebt ??

Baat het niet, schaadt het niet. Plus, als HRT inderdaad niks te testen heeft, zoals jij neerzet, is dát des te triester.

janke

Dan maar opsoutte. Schaad het hele F1 gebeuren niet. Dit kun je met de beste wil geen F1 Team noemen. Ik zal ze niet missen. Wie houdt nou een HRT in de gaten?? Ik niet.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: janke op 27 april 2012 - 22:12:39
Dan maar opsoutte. Schaad het hele F1 gebeuren niet. Dit kun je met de beste wil geen F1 Team noemen. Ik zal ze niet missen. Wie houdt nou een HRT in de gaten?? Ik niet.
Valt ook weinig in de gaten te houden. Ze zijn toch niet vaak in beeld en als dat wel zo is dan worden ze op een ronde gezet of ze vallen uit.

robbert

Citaat van: janke op 27 april 2012 - 12:30:49
Hamilton zal niet gaan testen op Mugello volgende week. Dat zijn de laatste berichten. Paffett en Turvey zullen van dinsdag t/m donderdag ingezet worden.

ja man, die weten ook wat ze willen. Eerst zal hamilton niet testen, dan wel, en nu weer niet. Ze zijn het toch zeker é

Fabian

Citaat van: robbert op 28 april 2012 - 00:02:14
Citaat van: janke op 27 april 2012 - 12:30:49
Hamilton zal niet gaan testen op Mugello volgende week. Dat zijn de laatste berichten. Paffett en Turvey zullen van dinsdag t/m donderdag ingezet worden.

ja man, die weten ook wat ze willen. Eerst zal hamilton niet testen, dan wel, en nu weer niet. Ze zijn het toch zeker é
Ik ga er van uit dat dit definitief is.

Kootje

Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:48:49
Citaat van: Kootje op 26 april 2012 - 22:39:58
Citaat van: Edwin90 op 25 april 2012 - 22:32:53
Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.

Niet mee eens.
Waarom zou je het beetje geld dat je hebt uitgeven aan 'n test waar je niets nieuws te testen hebt ??

Baat het niet, schaadt het niet. Plus, als HRT inderdaad niks te testen heeft, zoals jij neerzet, is dát des te triester.


Dat is niet zoals ik het neerzet hé.
Dat staat duidelijki in het desbetreffende artikel.

Citaatde updates voor de F112 pas voor de race in Barcelona op de planning staan

Als er dus nog geen updates zijn, wat moet je dan testen ??
Al de overige zaken hebben ze blijkbaar in de afgelopen 4 races al genoeg data over verzameld.
En om dan maar naar Mugello af te reizen, alleen maar om er te zijn zou ik ook niet doen als ik 'n beperekt budget had.

robbert

Citaat van: Kootje op 28 april 2012 - 06:53:01
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:48:49
Citaat van: Kootje op 26 april 2012 - 22:39:58
Citaat van: Edwin90 op 25 april 2012 - 22:32:53
Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.

Niet mee eens.
Waarom zou je het beetje geld dat je hebt uitgeven aan 'n test waar je niets nieuws te testen hebt ??

Baat het niet, schaadt het niet. Plus, als HRT inderdaad niks te testen heeft, zoals jij neerzet, is dát des te triester.


Dat is niet zoals ik het neerzet hé.
Dat staat duidelijki in het desbetreffende artikel.

Citaatde updates voor de F112 pas voor de race in Barcelona op de planning staan

Als er dus nog geen updates zijn, wat moet je dan testen ??
Al de overige zaken hebben ze blijkbaar in de afgelopen 4 races al genoeg data over verzameld.
En om dan maar naar Mugello af te reizen, alleen maar om er te zijn zou ik ook niet doen als ik 'n beperekt budget had.

het is ferrari é, ze denken dat ze het gaan kunnen, en dan vinden ze het niet nodig om nieuwe updates in mugello te testen. Ik heb het al gezegd, ze gaan er niet geraken dit seizoen. En met die updates uit te stellen tot in barcelona, zullen ze zeker nog moeilijk hebben om nog bij de top te geraken. En het feit dat ferrari naar mugello reist, is voor hen niet zo ver hoor

Kootje

Citaat van: robbert op 28 april 2012 - 07:41:49
Citaat van: Kootje op 28 april 2012 - 06:53:01
Citaat van: Wizard op 27 april 2012 - 20:48:49
Citaat van: Kootje op 26 april 2012 - 22:39:58
Citaat van: Edwin90 op 25 april 2012 - 22:32:53
Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.

Niet mee eens.
Waarom zou je het beetje geld dat je hebt uitgeven aan 'n test waar je niets nieuws te testen hebt ??

Baat het niet, schaadt het niet. Plus, als HRT inderdaad niks te testen heeft, zoals jij neerzet, is dát des te triester.


Dat is niet zoals ik het neerzet hé.
Dat staat duidelijki in het desbetreffende artikel.

Citaatde updates voor de F112 pas voor de race in Barcelona op de planning staan

Als er dus nog geen updates zijn, wat moet je dan testen ??
Al de overige zaken hebben ze blijkbaar in de afgelopen 4 races al genoeg data over verzameld.
En om dan maar naar Mugello af te reizen, alleen maar om er te zijn zou ik ook niet doen als ik 'n beperekt budget had.

het is ferrari é, ze denken dat ze het gaan kunnen, en dan vinden ze het niet nodig om nieuwe updates in mugello te testen. Ik heb het al gezegd, ze gaan er niet geraken dit seizoen. En met die updates uit te stellen tot in barcelona, zullen ze zeker nog moeilijk hebben om nog bij de top te geraken. En het feit dat ferrari naar mugello reist, is voor hen niet zo ver hoor

Ferrari ???, wie heeft 't over Ferrari ?? ::)
Het gaat om HRT.

Kootje

BTW:  Red Bull en Toro Rosso zullen naar verwachting ook niet aanwezig zijn in Mugello.

http://www.thef1times.com/news/display/05905#page_top

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 april 2012 - 10:16:44
BTW:  Red Bull en Toro Rosso zullen naar verwachting ook niet aanwezig zijn in Mugello.

http://www.thef1times.com/news/display/05905#page_top
Red Bull en Toro Rosso gaan volgens mij gewoon naar Mugello. Dit artikel gaat over de Young Driver Test waarbij teams de keuze hebben tussen Silverstone en Abu Dhabi. Maar het lijkt mij dat beide teams gewoon naar Mugello gaan.

Kootje

Je hebt gelijk.
Ben duidelijk nog niet wakker genoeg.

Wizard

Citaat van: Kootje op 28 april 2012 - 06:53:01
Als er dus nog geen updates zijn, wat moet je dan testen ??
Al de overige zaken hebben ze blijkbaar in de afgelopen 4 races al genoeg data over verzameld.
En om dan maar naar Mugello af te reizen, alleen maar om er te zijn zou ik ook niet doen als ik 'n beperekt budget had.

Waarom zou je niet testen? Data vergaren, afstellingen testen, bandenslijtage in kaart brengen, ga zo maar door. Nogmaals, baat het niet, schaadt het niet.