Mugello test 1 t/m 3 mei

Gestart door Enzo, 18 april 2012 - 18:48:40

« vorige - volgende »

Niels_

Ach, het is niet dat die testrijders niets voorstellen. Badoer is in het verleden ook nuttig geweest voor Ferrari, maar toen hij ging racen...

Het is ook niet dat Paffett een pannenkoek is ofzo.

Folkert

Citaat van: Ńiels op 20 april 2012 - 16:25:38
Ach, het is niet dat die testrijders niets voorstellen. Badoer is in het verleden ook nuttig geweest voor Ferrari, maar toen hij ging racen...

Het is ook niet dat Paffett een pannenkoek is ofzo.
nee, het zijn poffertjes met geschifte caramelstroop  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25


Wizard

Dat is de juiste instelling!

0634


monaco2011


Fabian


0634


monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 18:55:25
Citaat van: monaco2011 op 24 april 2012 - 18:32:39
maar waarom nu pas??
Waarom nu pas wat precies?
waarom roept ie dat nu pas?? t was al ff bekend toch dat ze testcoureurs gaan inzetten?

0634

O ja... geen idee. Misschien heeft hij het binnen het team al eerder aangegeven en brengt hij het nu pas naar buiten. Geen idee. De intentie is duidelijk toch.

janke

Citaat van: Ńiels op 20 april 2012 - 16:25:38
Ach, het is niet dat die testrijders niets voorstellen. Badoer is in het verleden ook nuttig geweest voor Ferrari, maar toen hij ging racen...

Het is ook niet dat Paffett een pannenkoek is ofzo.

Helemaal mee eens. Paffett is een prima (test) coureur. Dit weekend eerst te aanschouwen bij de seizoens-opener van de DTM. Voor AMG-Mercedes in een C Coupé. Het enigste wat ik een beetje vreemd vind is dat hij voor Mclaren test en niet voor Mercedes. Immers Norbert Haug is ook de teammanager van het DTM team. Het zal zijn reden wel hebben.
Some things are too important to be left in the past.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 19:07:24
O ja... geen idee. Misschien heeft hij het binnen het team al eerder aangegeven en brengt hij het nu pas naar buiten. Geen idee. De intentie is duidelijk toch.
nou, dat denk ik niet. Dat zou een vreemde gang van zaken zijn, ik neem aan dat dit overlegt is met de coureurs en dat ze ermee ingestemd hebben. De intentie is duidelijk, maar is dat pas na dit weekend veranderd. En terecht

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard


0634

Citaat van: monaco2011 op 24 april 2012 - 20:04:44
Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 19:07:24
O ja... geen idee. Misschien heeft hij het binnen het team al eerder aangegeven en brengt hij het nu pas naar buiten. Geen idee. De intentie is duidelijk toch.
nou, dat denk ik niet. Dat zou een vreemde gang van zaken zijn, ik neem aan dat dit overlegt is met de coureurs en dat ze ermee ingestemd hebben. De intentie is duidelijk, maar is dat pas na dit weekend veranderd. En terecht
Dat kan ook, maar dan is het toch ook goed. Wat maakt het uit wanneer hij wat zei: hij wil nu testen en dat lijkt mij logisch.