Mugello test 1 t/m 3 mei

Gestart door Enzo, 18 april 2012 - 18:48:40

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Makke op 01 mei 2012 - 12:43:53
Als ik meespeel met de Lotto of Euromillions, heb ik ook de intentie om te winnen. Maarja...  8) :P
Misschien moeten ze bij HRT ook maar meedoen aan zo'n loterij, kunnen ze nog wat geld verdienen en stapjes vooruit maken.

Franky R.


Gerard

Citaat van: Fabian van Tiel op 01 mei 2012 - 13:33:40
Citaat van: Makke op 01 mei 2012 - 12:43:53
Als ik meespeel met de Lotto of Euromillions, heb ik ook de intentie om te winnen. Maarja...  8) :P
Misschien moeten ze bij HRT ook maar meedoen aan zo'n loterij, kunnen ze nog wat geld verdienen en stapjes vooruit maken.
;D weet je hoe duur die loten zijn tegenwoordig!?

Fabian

Citaat van: Gerard op 02 mei 2012 - 23:57:46
Citaat van: Fabian van Tiel op 01 mei 2012 - 13:33:40
Citaat van: Makke op 01 mei 2012 - 12:43:53
Als ik meespeel met de Lotto of Euromillions, heb ik ook de intentie om te winnen. Maarja...  8) :P
Misschien moeten ze bij HRT ook maar meedoen aan zo'n loterij, kunnen ze nog wat geld verdienen en stapjes vooruit maken.
;D weet je hoe duur die loten zijn tegenwoordig!?
Ik weet de prijs niet precies, maar zal voor HRT wel te duur zijn denk ik. :P

Gerard

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/ferrari-introduceert-grote-updates-op-dag-drie/

Alonso heeft er wel weinig plezier van gehad, hij spinde van de baan waarna het team 2 uur nodig had de auto rte herstellen....
Hopelijk voor hem verloopt de middag beter...

gloudiesaurus

Denk niet dat Barcelona de grote ommekeer word voor Ferrari zo  ;)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

nee ik denk het ook niet. Het blijft maar testen é. Ze zullen wel mss dichterbij gekomen zijn, maar de titel mogen ze vergeten. Ze zijn te laat verbeterd

SanderD

Citaat van: robbert op 03 mei 2012 - 21:08:04
nee ik denk het ook niet. Het blijft maar testen é. Ze zullen wel mss dichterbij gekomen zijn, maar de titel mogen ze vergeten. Ze zijn te laat verbeterd

Te laat? Alonso staat maar 10 punten achter Vettel, dus alles kan nog

Wizard

Dat zijn mathematische kansen. De realiteit is dat Ferrari er niet aan te pas komt en ze zullen flink wat meer moeten hebben gewonnen dan hun concurenten om een reëele kans te maken. Net als robbert en gloudiesaurus denk ik niet dat we Alonso's kansen hoog moeten inschatten.

Niels_

Citaat van: Wizard op 04 mei 2012 - 12:04:25
Dat zijn mathematische kansen. De realiteit is dat Ferrari er niet aan te pas komt en ze zullen flink wat meer moeten hebben gewonnen dan hun concurenten om een reëele kans te maken. Net als robbert en gloudiesaurus denk ik niet dat we Alonso's kansen hoog moeten inschatten.
Dat dacht iedereen ook toen Alonso in Turkije 2010 aan het strijden was voor plaats 8 met (oh boy...) Vitaly Petrov.

Gerard

In Abu Dhabi dat jaar waren ze nog aan het verchten ;D

Wizard

Citaat van: Ńiels op 04 mei 2012 - 12:44:28
Dat dacht iedereen ook toen Alonso in Turkije 2010 aan het strijden was voor plaats 8 met (oh boy...) Vitaly Petrov.

In 2010 kon Ferrari podium rijden en winnen. Dat kan ik met de beste wil van de wereld niet vergelijken met de Ferrari van dit seizoen die net punten weten te scoren bij een normaal raceverloop. Overigens vlak ik Alonso ook niet per definitie uit, maar ga ik uit van het meest logische. De kans acht ik niet groot dat Ferrari om het kampioenschap kan strijden.

robbert

ja, let op, ik hoop ook dat alonso terug aan de top zal geraken. Maar we moeten de realiteit onder ogen zien, ferrari is veel te traag om alonso aan de top te krijgen. Ik geef zelfs toe, dat ik juich, wanneer ik zie dat alonso gewoon een 5de plek kan halen. Want dat is een hogere plaats dan wat ferrari kan krijgen met zo'n trage wagen. Maar we zullen spanje afwachten, ik denk wel dat hij nu wel in staat is om een plek hoger te eindigen. Podium zal nog te ver zijn

Wizard

Punt is, de concurentie zit ook niet stil en ontwikkelen net zo hard door. Een seconde achterstand hebben betekent dat je er twee moet vinden (of 1 meer dan je concurentie).

Kootje

Tenzij de concurentie de plank misslaat natuurlijk. ;)