Mugello test 1 t/m 3 mei

Gestart door Enzo, 18 april 2012 - 18:48:40

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 20:25:15
Citaat van: monaco2011 op 24 april 2012 - 20:04:44
Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 19:07:24
O ja... geen idee. Misschien heeft hij het binnen het team al eerder aangegeven en brengt hij het nu pas naar buiten. Geen idee. De intentie is duidelijk toch.
nou, dat denk ik niet. Dat zou een vreemde gang van zaken zijn, ik neem aan dat dit overlegt is met de coureurs en dat ze ermee ingestemd hebben. De intentie is duidelijk, maar is dat pas na dit weekend veranderd. En terecht
Dat kan ook, maar dan is het toch ook goed. Wat maakt het uit wanneer hij wat zei: hij wil nu testen en dat lijkt mij logisch.
op zich maakt het niet uit, ik vraag me alleen af waarom nu ineens wel en vorige week nog niet?? ik had het logisch gevonden als ie dat direct had gezegd en niet pas na de teleurstellende race in Bahrein, want of je nou heel goed gaat of iets minder, dit soort mogelijkheden moet je gewoon niet laten schieten. t is toch niet zo gek dat ik dit een beetje vreemde gang van zaken vind?

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 24 april 2012 - 20:15:11
http://www.gppits.net/nieuws/gonzalez_petrov_en_kovalainen_voor_caterham/

Vd Garde zal niet rijden...
Teleurstelling voor Giedo denk ik. Als het goed is heeft hij nog acht vrijdagen te goed dus zijn kansen komen nog wel. Al denk ik dat hij de test in Mugello zeer graag had meegepakt.

0634

Citaat van: monaco2011 op 25 april 2012 - 00:11:16
op zich maakt het niet uit, ik vraag me alleen af waarom nu ineens wel en vorige week nog niet?? ik had het logisch gevonden als ie dat direct had gezegd en niet pas na de teleurstellende race in Bahrein, want of je nou heel goed gaat of iets minder, dit soort mogelijkheden moet je gewoon niet laten schieten. t is toch niet zo gek dat ik dit een beetje vreemde gang van zaken vind?
O nee daar heb je inderdaad gelijk in. Te gek voor woorden. Die twee moeten gewoon zelf testen, dit slaat nergens op.

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/alonso_krijgt_twee_testdagen/

Massa krijgt 1 dag, Alonso 2...
kunnen we daaruit opmaken dat Ferrari de moed heeft opgeeven mbt Masa ???

Fabian

Citaat van: Gerard op 25 april 2012 - 12:33:08
http://www.gppits.net/nieuws/alonso_krijgt_twee_testdagen/

Massa krijgt 1 dag, Alonso 2...
kunnen we daaruit opmaken dat Ferrari de moed heeft opgeeven mbt Masa ???
Dat zou je bijna gaan denken. Ik had gedacht dat als ze nog iets van het seizoen willen maken, het verstandiger was geweest om Massa wat meer tijd in de auto te geven. Maar goed misschien dat ze Alonso zijn feedback wat beter kunnen gebruiken omtrent de updates.

Fabian


Edwin90

Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 25 april 2012 - 22:32:53
Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.
Zeker weten. Nu schuiven ze de verhuizing naar Madrid naar voren als reden, maar ik denk eerder dat het met geld te maken heeft. In de verklaring staat ook dat de auto voor het eerst terug komt naar Europa, maar dat geldt volgens mij voor de meeste teams.

SanderD

Alonso heeft 2 dagen en Massa 1.
Verstandig als je het mij vraagt

KVDracer

Citaat van: sanderalonso op 26 april 2012 - 20:03:48
Alonso heeft 2 dagen en Massa 1.
Verstandig als je het mij vraagt

Ik denk dat voor het testen zowel Massa als Alonso nuttige info kunnen geven. Ik zou dan eerder Massa 2 dagen geven dat hij aan alles wat meer kan wennen.

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 25 april 2012 - 22:32:53
Het begint steeds triester te worden. Deze test missen is toch wel een blunder/flater van formaat. Als je iets naar voren wilt komen moet je het de aankomende test doen.

Niet mee eens.
Waarom zou je het beetje geld dat je hebt uitgeven aan 'n test waar je niets nieuws te testen hebt ??

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 april 2012 - 14:39:37
http://www.gppits.net/nieuws/hrt_niet_naar_mugello/

Of gaat het toch om geld?


Fabian, jongen...Bij HRT gaat het altijd om geld, daarom hebben ze jouw held Karthikeyan in gehuurd... :P

janke

Hamilton zal niet gaan testen op Mugello volgende week. Dat zijn de laatste berichten. Paffett en Turvey zullen van dinsdag t/m donderdag ingezet worden.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 27 april 2012 - 12:25:23
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 april 2012 - 14:39:37
http://www.gppits.net/nieuws/hrt_niet_naar_mugello/

Of gaat het toch om geld?


Fabian, jongen...Bij HRT gaat het altijd om geld, daarom hebben ze jouw held Karthikeyan in gehuurd... :P
Haha. Franky, gaan we nou Karthikeyan's kwaliteiten in twijfel trekken? Die jongen heeft in elke openwheel klasse waarin hij reed een race gewonnen. Het eerst volgende regenbuitje tijdens de F1 en Karthikeyan komt bovendrijven en wint zijn eerste race voor HRT! :D ;)
Maar effe terug naar waar het om draait. Het is natuurlijk erg triest dat dit team geen geld heeft om te testen/af te reizen naar een testmogelijkheid. Ze mogen dan wel geen updates gepland hebben voor de test, maar lijkt me toch dat ze dingen kunnen uitproberen, coureurs meer laten wennen aan de auto en eventuele problemen oplossen.

janke

Dat hele HRT is een farce. Afgelopen winter heb ik al voorspeld dat ze het seizoen niet eens afmaken. Gewoon triest dit team. Als je zo moet racen in de koningsklasse kun je er beter mee stoppen. Grote sponsors hebben in dit soort pruttelteams geen interesse.
Some things are too important to be left in the past.