Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

Wizard

Ik begrijp je, maar heb niet het idee dat Ferrari, op eigen kracht, véél beter kan.

Jozef

Ik ben ook van mening dat Ferrari eerder geluk gehad heeft met de problemen bij beide McLarens en bij Schumacher gisteren. Als we het over "op eigen kracht" gaan hebben dan zet ik Alonso 2-3 plaatsen verder naar achter, niet naar voor...

0634

Dat misschien niet maar tov McLaren waren ze niet heel erg of the pace vandaag.

Niels_

Ik denk dat de meesten niet begrijpen wat ik bedoel. Ik zeg dat ALS Alonso daar voorbij Rosberg raakte in die inhaalpoging, dat het had gekund. Lijkt me vrij simpel. Waarom daar dan meteen feedback op moet komen dat er zoveel anderen pech hadden maakt de rekening van Ferrari niet.

Folkert

Leuke race. Maar komende tijd zal ik mij rustiger terug trekken. Heb denk ik te veel aan mijn hoofd en moet mijn tijdbeter besteden. Ik weet dat ik soms te fel ben maar krijg het idee datgepeperde meningen vaak gevoelig liggen.

Komende tijd zsl ik niet actief zijn en vooral bezig zijn met mijn vriendin en dochtdrtje. Dank iig voor de leuke jaren hier, maar voor nu is het even genoeg.

Met vriendelijke groet
Folkert
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Folkert op 23 april 2012 - 00:39:52
Leuke race. Maar komende tijd zal ik mij rustiger terug trekken. Heb denk ik te veel aan mijn hoofd en moet mijn tijdbeter besteden. Ik weet dat ik soms te fel ben maar krijg het idee datgepeperde meningen vaak gevoelig liggen.

Komende tijd zsl ik niet actief zijn en vooral bezig zijn met mijn vriendin en dochtdrtje. Dank iig voor de leuke jaren hier, maar voor nu is het even genoeg.

Met vriendelijke groet
Folkert
Jammer Folkert. Ik hoop toch dat je af en toe stiekem op de Pits kijkt en wat van je laat horen.


Kootje

Jammer Folkert.
Want hoewel je soms over de schreef ging (wie niet zo nu en dan::)) vond ik je 'n goede forummer.
Uiteraard niet in de laatste plaats vanwege onze voorliefde voor Hammi.
Succes, en hopelijk tot gauw weer.

McLaren_über_alles

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 16:49:27
Ook. Ook Button viel tegen. Maar Hamilton kon niet inlopen op Button na de eerste pitstop. Vond héél McLaren niet indrukwekkend, integendeel.

McLaren was zowel op de baan als in de pits enorm zwak. De race pace van de Ferrari was zo goed als identiek aan die van de McLaren. Dacht dat Alonso zelfs maar een handvol seconden achter Button reed toen deze uitviel. Dit zegt genoeg natuurlijk.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo

Zou me niet teveel zorgen maken over McLaren, onder normalere omstandigheden staan die er gewoon weer.

0634

Dat vraag ik me af. In China stonden ze er niet echt en nu helemaal niet.

Niels_

Citaat van: Enzo op 23 april 2012 - 10:03:04
Zou me niet teveel zorgen maken over McLaren, onder normalere omstandigheden staan die er gewoon weer.

Waren het dan zo'n abnormale omstandigheden gisteren?

Het verbaast me eigenlijk wel dat McLaren zo zwak presteert in de races. In de kwalificaties gaat het goed en zetten ze Ferrari op bijna een seconde als ze willen, om dan in race bijna hetzelfde tempo te ontwikkelen... (en deze keer was het niet alleen Alonso, maar ook Massa deed het aardig). Ik had ook verwacht dat McLaren deze race wel de sterkste wagen zou hebben, maar dat draaide toch even serieus anders uit.

Wizard

Citaat van: McLaren_über_alles op 23 april 2012 - 08:01:48
Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 16:49:27
Ook. Ook Button viel tegen. Maar Hamilton kon niet inlopen op Button na de eerste pitstop. Vond héél McLaren niet indrukwekkend, integendeel.

McLaren was zowel op de baan als in de pits enorm zwak. De race pace van de Ferrari was zo goed als identiek aan die van de McLaren. Dacht dat Alonso zelfs maar een handvol seconden achter Button reed toen deze uitviel. Dit zegt genoeg natuurlijk.

Dat ook Button een matige race reed?? Want een Force India hoort gewoon niet voor Button te rijden...

Wizard

Citaat van: Ńiels op 23 april 2012 - 14:03:11
Citaat van: Enzo op 23 april 2012 - 10:03:04
Zou me niet teveel zorgen maken over McLaren, onder normalere omstandigheden staan die er gewoon weer.

Waren het dan zo'n abnormale omstandigheden gisteren?

Het verbaast me eigenlijk wel dat McLaren zo zwak presteert in de races. In de kwalificaties gaat het goed en zetten ze Ferrari op bijna een seconde als ze willen, om dan in race bijna hetzelfde tempo te ontwikkelen... (en deze keer was het niet alleen Alonso, maar ook Massa deed het aardig). Ik had ook verwacht dat McLaren deze race wel de sterkste wagen zou hebben, maar dat draaide toch even serieus anders uit.

Ik had wel verwacht dat Vettel zou winnen. Op zondag presteren ze beter dan de zaterdagen. De bedreiging kwam dan ook vanuit onverwachte hoek.

0634

Citaat van: Wizard op 23 april 2012 - 16:19:22
Citaat van: McLaren_über_alles op 23 april 2012 - 08:01:48
Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 16:49:27
Ook. Ook Button viel tegen. Maar Hamilton kon niet inlopen op Button na de eerste pitstop. Vond héél McLaren niet indrukwekkend, integendeel.

McLaren was zowel op de baan als in de pits enorm zwak. De race pace van de Ferrari was zo goed als identiek aan die van de McLaren. Dacht dat Alonso zelfs maar een handvol seconden achter Button reed toen deze uitviel. Dit zegt genoeg natuurlijk.

Dat ook Button een matige race reed?? Want een Force India hoort gewoon niet voor Button te rijden...
Als zowel Button als Hamilton een matige racepace hebben, gok ik dat het aan de wagen ligt.

Wizard

Te makkelijk. Want vooral Hamilton reed écht geen deuk in een pakje boter. Heb hem niet zien aandringen bij Ferrari. Misschien toch zichzelf te veel mee laten slepen door hetgeen wat mis ging. Maar ik miste het vuur in Lewis. Dat ligt niet aan de wagen.