Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Gerard op 22 april 2012 - 16:16:23
Al vind Schumacher er nix an met de banden zo.. -Op 70% van mn kunnen rijden omdat de banden anders na 4 ronden weg zijn- zo zei hij bij RTLDuitsland... Tja, dat heeft iedereen en maakt het voor ons leuk ;)

Snap echt niet wat dit toevoegd aan de F1, heeft er echt geen drol mee te maken.
Een aanfluiting eerste klas imo, ben het dan ook 100% eens met Schumachers uitspraken.
Zal er verder niet teveel woorden aan vuil maken, want ik ben hier vooralsnog de enige met deze mening... ;D


Wizard

Citaat van: Ńiels op 22 april 2012 - 17:43:40
Ferrari was ook helemaal zo traag niet. Alonso had hier zomaar 5e kunnen worden, puur op eigen snelheid. Nu goed, dat is natuurlijk het meest optimistische scenario, maar Hamilton zijn race is allesbehalve verknald door Massa of Alonso.

Alonso vijfde?? In de basis is McLaren nog steeds sneller en ook Mercedes kan beter dan vandaag. Schumacher is toch redelijk in de buurt van Ferrari geƫindigd terwijl hij vanuit de staart van het veld vertrokken is. Zo verschrikkelijk goed was Ferrari hier niet. Zelfs de F.I moeten ze voor zich dulden. Laten we hopen dat de upgrades enigszins van meerwaarde zijn en ze aansluiting vinden bij Red Bull, McLaren, Mercedes en Lotus.

Kootje

Citaat van: Ńiels op 22 april 2012 - 17:43:40
Ferrari was ook helemaal zo traag niet. Alonso had hier zomaar 5e kunnen worden, puur op eigen snelheid. Nu goed, dat is natuurlijk het meest optimistische scenario,

Waar baseer je dat op ??
Heeft Alonso dan ergens tegenslag gehad ofzo ??


Citaatmaar Hamilton zijn race is allesbehalve verknald door Massa of Alonso.

Nee, zijn race werd verkloot door 2 totaal mislukte en 1 te trage pitsstop, waardoor hij steeds weer achter die @$#%& Ferrari's terechtkwam. ;)

Jozef

Citaat van: Enzo op 22 april 2012 - 17:47:37
Citaat van: Gerard op 22 april 2012 - 16:16:23
Al vind Schumacher er nix an met de banden zo.. -Op 70% van mn kunnen rijden omdat de banden anders na 4 ronden weg zijn- zo zei hij bij RTLDuitsland... Tja, dat heeft iedereen en maakt het voor ons leuk ;)

Snap echt niet wat dit toevoegd aan de F1, heeft er echt geen drol mee te maken.
Een aanfluiting eerste klas imo, ben het dan ook 100% eens met Schumachers uitspraken.
Zal er verder niet teveel woorden aan vuil maken, want ik ben hier vooralsnog de enige met deze mening... ;D

Nee hoor, ik hou ook al lang vol dat dat bandengedoe belachelijk is. ;)

Kootje


Sabai

Ik vind dat banden gedoe juist wel leuk en het tanken mag van mij ook weer terug komen.

Kootje

Citaat van: Sabai op 22 april 2012 - 18:20:35
Ik vind dat banden gedoe juist wel leuk en het tanken mag van mij ook weer terug komen.

Dat tanken mis ik niet zo, al heb ik er ook niets op tegen.
De banden vind ik echter fantastisch.
Mij boeit 't niet dat ze nog maar op 70% van hun kunnen rijden, zolang we maar mooie races zien.
En die krijgen we te zien, dus ......  :) 8)

Enzo

Citaat van: Kootje op 22 april 2012 - 18:15:43
@Enzo,

Ben je iig niet alleen meer. ;)

Op Engelstalige fora is de meerderheid het wel met me eens.
Dus ik voel me niet geheel verkeerd begrepen of een einzelganger.
Denk dat het een kwestie van tijd is voordat andere teams en fan's hun teleurstelling gaan uiten.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 17:24:48Ik heb Hamilton geen Ferrari zien inhalen. Maar evengoed, ik vond het matigjes. Dat jou een andere mening is toegedaan, prima.

Dat heeft hij anders wel gedaan hoor.

Niels_

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 17:49:50
Alonso vijfde?? In de basis is McLaren nog steeds sneller en ook Mercedes kan beter dan vandaag. Schumacher is toch redelijk in de buurt van Ferrari geƫindigd terwijl hij vanuit de staart van het veld vertrokken is. Zo verschrikkelijk goed was Ferrari hier niet. Zelfs de F.I moeten ze voor zich dulden. Laten we hopen dat de upgrades enigszins van meerwaarde zijn en ze aansluiting vinden bij Red Bull, McLaren, Mercedes en Lotus.
Het gaat ook niet over wie er normaal gezien sneller is, ik heb het alleen over vanmiddag. Dat er een Force India voor eindigt is ook niet relevant, gezien die een totaal andere strategie hadden, die nu toevallig goed uitpakte.

Citaat van: Kootje op 22 april 2012 - 17:55:00
Citaat van: Ńiels op 22 april 2012 - 17:43:40
Ferrari was ook helemaal zo traag niet. Alonso had hier zomaar 5e kunnen worden, puur op eigen snelheid. Nu goed, dat is natuurlijk het meest optimistische scenario,

Waar baseer je dat op ??
Heeft Alonso dan ergens tegenslag gehad ofzo ??
Tja, ik ben iig niet vergeten hoe kamikaze Rosberg 2 man van de baan heeft geduwd. ;)

Citaat
Citaatmaar Hamilton zijn race is allesbehalve verknald door Massa of Alonso.

Nee, zijn race werd verkloot door 2 totaal mislukte en 1 te trage pitsstop, waardoor hij steeds weer achter die @$#%& Ferrari's terechtkwam. ;)
Heeft Hamilton dan enige aanstalte kunnen maken om Massa in te halen? ;) Ging er voorbij dankzij de pitstops en ook bij Alonso kwam hij niet in de buurt, ondanks dat hij zelfs binnen de seconde zat en DRS kon gebruiken.

Gerard

Geen straf voor Rosberg, en daar komt hij goed mee weg denk ik !!

Over de banden.. ind ik het juist ook leuk nu!
Voor het eerst in de geschiedenis hebben we GEEN saaie GP van Bahrain gezien!

Kootje

Citaat van: Kootje op 22 april 2012 - 17:55:00
Citaat van: Ńiels op 22 april 2012 - 17:43:40
CitaatFerrari was ook helemaal zo traag niet. Alonso had hier zomaar 5e kunnen worden, puur op eigen snelheid. Nu goed, dat is natuurlijk het meest optimistische scenario,

Waar baseer je dat op ??
Heeft Alonso dan ergens tegenslag gehad ofzo ??
Tja, ik ben iig niet vergeten hoe kamikaze Rosberg 2 man van de baan heeft geduwd. ;)

Dat ben ik ook geenszins vergeten, maar dat heeft Alonso geen plaatsen gekost.
Z'n pitsstops zijn niet mislukt, hij heeft geen extra stop moeten maken ivm 'n lekke band oid.
Ik zie niet wat er dan gebeurd is waardoor Alonso z'n 5e plek misliep.


Citaat
Citaat
Citaatmaar Hamilton zijn race is allesbehalve verknald door Massa of Alonso.

Nee, zijn race werd verkloot door 2 totaal mislukte en 1 te trage pitsstop, waardoor hij steeds weer achter die @$#%& Ferrari's terechtkwam. ;)
Heeft Hamilton dan enige aanstalte kunnen maken om Massa in te halen? ;) Ging er voorbij dankzij de pitstops en ook bij Alonso kwam hij niet in de buurt, ondanks dat hij zelfs binnen de seconde zat en DRS kon gebruiken.

Ik zeg toch ook dat het niet aan de Ferrari's lag. ::)
Z'n race is verkloot door de pitsstops, niets meer niets minder.
Zonder die mislukte stops had hij echter niet steeds vast gezeten achter de Ferrari's.
Dus ze hebben hem indirect wel degelijk tijd gekost.

_Makke_

Citaat van: Gerard op 22 april 2012 - 19:18:07
Geen straf voor Rosberg, en daar komt hij goed mee weg denk ik !!

Over de banden.. ind ik het juist ook leuk nu!
Voor het eerst in de geschiedenis hebben we GEEN saaie GP van Bahrain gezien!

Ik vind het wel goed zo. Het mag iets hebben. Wat leuke gevechten zijn leuk meegenomen.

Wizard

Citaat van: Ńiels op 22 april 2012 - 19:16:40
Het gaat ook niet over wie er normaal gezien sneller is, ik heb het alleen over vanmiddag. Dat er een Force India voor eindigt is ook niet relevant, gezien die een totaal andere strategie hadden, die nu toevallig goed uitpakte.

Natuurlijk is dat wel relevant. Sterker nog, dat is bepalend. Als je vraagtekens plaatst bij het maximum haalbaar resultaat, dien je alles mee te wegen. Zo ook het wegvallen van Button en Schumacher die vandaag geen rol had aan de voorzijde van de Ferrari's. Als je dat meeweegt was de kans op de een vijfde stek, nihil.

0634

Ja maar er gebeuren natuurlijk altijd wel dingen. Betrouwbaarheid, goede stops en geen fout in kwali zijn natuurlijk ook factoren.