Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

KVDracer

Anonymous heeft blijkbaar F1.com gekraakt, want ik geraak niet meer op de live timing  :-\

Gerard

Pff dat DRS slaat echt nergens op hier ... Coureurs worden gewoon voorbij gereden.. Dat is geen racen meer

_Makke_

Ok, de race mocht dus niet doorgaan!  :P

KVDracer

#123
Amaai, slaapwel mannen.....

Rosberg duwt ze wel wat té fel naar buiten. MS heeft dit ook gedaan in Hongarije 2010 en kreeg toen 20s straf.

_Makke_

Citaat van: KVDracer op 22 april 2012 - 14:37:20
Amaai, slaapwel mannen.....

Rosberg duwt ze wel wat té fel naar buiten. MS heeft dit ook gedaan in Hongarije 2010 en kreeg toen 20s straf.

Als er iemand een straf krijgt, zal 't Hamilton wel zijn.

Gerard

Gaat Kimi Vetttel hier verslaan?? De Lotussen doen het goed!

Wizard

Citaat van: Gerard op 22 april 2012 - 14:20:13
Pff dat DRS slaat echt nergens op hier ... Coureurs worden gewoon voorbij gereden.. Dat is geen racen meer

Nou, Kimi was toch redelijk kansloos tegen de Red Bull van Vettel, ondanks DRS en de wetenschap dat de Bulls niet de hoogste topsnelheid hebben.

Folkert

Citaat van: Gerard op 22 april 2012 - 14:56:54
Gaat Kimi Vetttel hier verslaan?? De Lotussen doen het goed!
]
Kansloos wil ik niet zeggen, maar  hij kwam er net niet. Word spannend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ik heb genoten van de race. Ontzettend jammer dat Kimi geen vuist wist te maken tegen de Red Bull met daarin Seb Vettel! En ook Grosjean rijdt natuurlijk een fantastische race. Complimenten ook aan het adres van Massa en Di Resta. McLaren stelt enorm teleur, vooral Hamilton die totaal geen beweging maakt richting Ferrari en kleurloos heeft gereden.

Wizard

Citaat van: KVDracer op 22 april 2012 - 14:19:22
Anonymous heeft blijkbaar F1.com gekraakt, want ik geraak niet meer op de live timing  :-\

Inderdaad. Overigens een behoorlijk gemis. Vooral Mol geeft weinig informatie met betrekking tot de stand van zaken en actuele rondentijden. Hij vertelt wat we zien. Ben daarom omgezapt naar de Duitser. Veel informatiever.

robbert

race afgelopen, vettel verdiend gewonnen. Af en toe mooie strijd gezien. Ferrari heeft een schitterend resultaat behaald voor een wagen zonder topsnelheid

rafael25

Zo verpestte McLaren (tot twee keer) de WK ........ >:( >:( >:(pitstops moet verbeter worden

monaco2011

Vettel 1 en Raikkonen 2, toch wel blij deze wedstrijd is door gegaan ;) en voor Bahrein begrippen ook best een leuke race. Erg knap van Lotus om met 2 auto's het podium te halen.

janke

Voor Bahrein begrippen was dit een prima race om naar te kijken. McLaren de stumperd van de race. Lotus de grote winnaar, wat ik niet had verwacht. Vettel die een strakke race rijdt en verdiend wint. Complimenten ook voor Di resta. Benieuwd wat ze met Rosberg doen na 2 rare move's. Ferrari vond ik niet schitterend, eerder middelmaat. Daar horen ze gewoon niet te staan. Maar hoop dat ze weer aanklampen en we zo een stuk of wat coureurs hebben die voor een overwinning kunnen gaan. Dan wordt dit misschien wel het beste seizoen sinds jaren. Tot nu toe was het gehalte aan vermaak hoog.
Some things are too important to be left in the past.

rafael25