Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

0634

Ik heb het niet gezien, dus ik heb werkelijk geen idee, maar of de auto nou stuk was of niet, het lijkt mij volkomen normaal dat Schumacher niet vrolijk uit de auto stapte, toch?

Wizard

Nu ook een bakwissel voor der Schumacher...

Gerard

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 11:02:12
Nu ook een bakwissel voor der Schumacher...
uh?? Waar lees je dat? Moetie dan nog eens 5 plaatsen naar achtern ???

Wizard

CitaatSchumacher verliest vijf plaatsen op de grid

Het weekend van Michael Schumacher verloopt allerminst zoals gepland. Een probleem met DRS betekende dat hij het grootste slachtoffer van Q1 was en nu blijkt ook dat hij vijf plaatsen zal verliezen vanwege het wisselen van zijn versnellingsbak. Zo maakte Mercedes zondagochtend bekend.

De Duitser had zich aanvankelijk als achttiende gekwalificeerd, maar zou als zeventiende starten door een gridstraf voor Maldonado, die ook een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen van Williams. Nu valt Schumacher ook vijf plekken terug en start hij als 22ste, naast Maldonado op de voorlaatste rij. De laatste startrij is voor Timo Glock en Narain Karthikeyan.

Mercedes heeft in een reactie aan GPUpdate.net laten weten dat Schumacher ook daadwerkelijk plaats zal nemen op de grid, en niet vanuit de pitstraat zal starten.

Bron.

_Makke_

Allez, ik weet al wie man van de race wordt hier op't forum.

Gerard

Citaat van: Makke op 22 april 2012 - 12:07:41
Allez, ik weet al wie man van de race wordt hier op't forum.
;D ja, ongeacht waar hij eindigt, en hoe anderen het doen...

anyway, mijn voorspelling:
1 Lewis
2 Vettel
3 Button
4. Nico
5 Webber
6 Grojean
7 Kimi
8 Di Resta
9  Alonso
10 Hulk

Gerard

Trouwens, lees net een tweet van Jake Humphrey, hett regent daar nu en is aanzienlijk koeler.. GUSNSIG VOOR DE merc :)

Wizard

Ik las het.....wordt het dan toch Button....???

0634

Of Alonso... die deed het de vorige keer vrij aardig in de regen.

KVDracer

Citaat van: Gerard op 22 april 2012 - 12:31:06
Trouwens, lees net een tweet van Jake Humphrey, hett regent daar nu en is aanzienlijk koeler.. GUSNSIG VOOR DE merc :)

Allez, als het daar regent, wordt het terug een halve race achter de SC. Want van waterafvoer hebben ze daar toch nog niet gehoord, het regent er met moeite.

Wizard

Wie zal het zeggen? Mja, laten we eerst maar eens afwachten of en hoe hard het regent.

Enzo

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 12:54:43
Wie zal het zeggen? Mja, laten we eerst maar eens afwachten of en hoe hard het regent.

Het heeft idd geregend, maar echt veel was het niet.
http://yfrog.com/o0c2ttdj

Gerard

Oh haha ja, dat kun je bijna geen regen noemen...
Prettige wedstrijd mensen!