Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

Enzo

Heb de berichten over Anonymous samengevoegd in het Bahrein Boycotten? topic.
Graag daar verder gaan hierover.


http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11933.210.html

Kootje

Die Red Bull's zitten er ook weer goed bij dit weekend.  ::)
Benieuwd of ze in Q ook nog de juiste pace hebben.

Gerard

Nico snelst in FP3 vettel toch weer 2de...  Ben benieuwd wat de Qualy ons brengt...

Wizard


Folkert

Zou gaaf zijn als Mercedes gewoon mee kan. Al denk ik dat Mclaren er niet ver vandaan zal staan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Red Bull staat er anders prima bij. Vettel kan nog wel eens verrassen dit weekend. Ik verwacht geen McLaren overwinning.

Folkert

SCHUMACHERRRRR!!!!!!!!HAHAHAHAHA, sorry. Maar hier geniet ik even van.  En Kovalainen is een held.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard


Wizard

Erg knullig van Schumacher en Mercedes.

Gerard

Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 13:22:59
SCHUMACHERRRRR!!!!!!!!HAHAHAHAHA, sorry. Maar hier geniet ik even van.  En Kovalainen is een held.
Haha ja, ik dus ook... Stom natuurlijk van zo'n team om binnen te blijven..

Wizard

Ja, enorm dom! Sowieso omdat zijn rondje niet foutloos was en er rijders proberen Q2 te halen op de zachte band.

monaco2011

makkelijk praten achteraf. Natuurlijk hadden we allemaal Kovalainen daar verwacht. En als Schumacher wel was gegaan, dan was McLaren het haasje geweest. Of zouden zij dan ook naar buiten zijn gegaan? Hoe dan ook, erg jammer voor Schumi, t zit m nog niet echt mee dit jaar, maar dat betaald zich nog wel een keer terug.

_Makke_

Citaat van: Gerard op 21 april 2012 - 13:25:20
Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 13:22:59
SCHUMACHERRRRR!!!!!!!!HAHAHAHAHA, sorry. Maar hier geniet ik even van.  En Kovalainen is een held.
Haha ja, ik dus ook... Stom natuurlijk van zo'n team om binnen te blijven..

De verantwoordelijkheid ligt ook bij Schumacher hoor. Hij stond in de pits, had dus een perfect overzicht. Als hij aangeeft nog een rondje te willen rijden, dan hadden ze hem wel laten gaan hoor. Gegokt en verloren. Nu, wie had gedacht dat Kovalainen er zo'n rondje ging uitpersen?

Citaat van: monaco2011 op 21 april 2012 - 13:35:11
makkelijk praten achteraf. Natuurlijk hadden we allemaal Kovalainen daar verwacht. En als Schumacher wel was gegaan, dan was McLaren het haasje geweest. Of zouden zij dan ook naar buiten zijn gegaan? Hoe dan ook, erg jammer voor Schumi, t zit m nog niet echt mee dit jaar, maar dat betaald zich nog wel een keer terug.

Jep, ik durf toch wel te vermoeden dat, moest Schumacher buiten rijden, de McLaren's gevolgd waren. Nu moesten ze niets doen. Ze hadden een buffer, Schumacher dus.

Wizard

Citaat van: monaco2011 op 21 april 2012 - 13:35:11
makkelijk praten achteraf. Natuurlijk hadden we allemaal Kovalainen daar verwacht. En als Schumacher wel was gegaan, dan was McLaren het haasje geweest. Of zouden zij dan ook naar buiten zijn gegaan? Hoe dan ook, erg jammer voor Schumi, t zit m nog niet echt mee dit jaar, maar dat betaald zich nog wel een keer terug.

Natuurlijk makkelijk praten. Schumacher rijdt op de hardere band een matig rondje. Dan mag je er niet zomaar even vanuit gaan dat het afdoende is. Zeker niet omdat de baan sneller wordt en het rondje sowieso al niet perfect was. Dan behoor je het zekere voor het onzekere te nemen en nogmaals naar buiten gaan om de tijd aan te scherpen. En dan was niet McLaren het haasje geweest maar Kovalainen.

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 21 april 2012 - 13:35:11
makkelijk praten achteraf. Natuurlijk hadden we allemaal Kovalainen daar verwacht. En als Schumacher wel was gegaan, dan was McLaren het haasje geweest. Of zouden zij dan ook naar buiten zijn gegaan? Hoe dan ook, erg jammer voor Schumi, t zit m nog niet echt mee dit jaar, maar dat betaald zich nog wel een keer terug.
Dan nog is het dom van Schumacher/Mercedes. Als Hamilton of Button er buiten waren gevallen vond ik dat ook dom. Nu is het Schumacher en ja ik kan daar blij van worden. Dit heeft niks te maken met mee zitten, maar met maken van domme beslissing. Gegokt en verloren. Wel jammer, want had Schumacher graag vooraan gezien. Hij gaat zeker nog wel goed terug komen en komt morgen in de punten. Dat hoop ik wel.


Kimi gaat voor strategisch, hij spaart een setje om te voorkomen dat hij zijn banden aan gort rijd  ;D
Trouwens: baal nu enorm dat systeem van Lotus is afgekeurd. Wat had ik graag gezien dat Kimi gewoon vooraan reed.
Trotse vader van Rosalie(L)