Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 11:50:59
Citaat van: Enzo op 20 april 2012 - 11:44:46
Force India overweegt FP2 te skippen om zo voor de geplande demonstraties thuis te zijn. Ze moeten door een aantal dorpen waar het onrustig is, ze willen in het hotel zijn voor het donker. Ecclestone is nu als brugman aan het lullen om ze over te halen wel te rijden. Vraag me af of er meer teams volgen.
Ik mag hopen dat er meer teams volgen. Zou het geweldig vinden als ze Bernie in de kou laten staan daar in de woestijn.


Moeilijk, moeilijk, maar niet onmogelijk...In de woestijn kan het zelfs vriezen, als de nacht valt... ;D
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 20 april 2012 - 12:48:20
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 11:50:59
Citaat van: Enzo op 20 april 2012 - 11:44:46
Force India overweegt FP2 te skippen om zo voor de geplande demonstraties thuis te zijn. Ze moeten door een aantal dorpen waar het onrustig is, ze willen in het hotel zijn voor het donker. Ecclestone is nu als brugman aan het lullen om ze over te halen wel te rijden. Vraag me af of er meer teams volgen.
Ik mag hopen dat er meer teams volgen. Zou het geweldig vinden als ze Bernie in de kou laten staan daar in de woestijn.


Moeilijk, moeilijk, maar niet onmogelijk...In de woestijn kan het zelfs vriezen, als de nacht valt... ;D
;)
Hahahaa. Zet dan maar een tentje neer voor Bernie in de woestijn!  ;)

Gerard

#32
Las net inderadaad dat FI toch FP2 laat schieten...

wel triest om zo je werk te moeten doen..... of liever gezegd, niet kan doen!

Franky R.

Citaat van: Gerard op 20 april 2012 - 13:12:12
Las net inderadaad dat FI toch FP2 laat schieten...

wel triest om zo je werk te moeten doen..... of liever gezegd, niet kan doen!


Het is eerder ongelofelijk dat het team van FI door enkele dorpen moet reizen, waarvan de machthebbers weten dat er reuring gaande is!!!


En die lui maar roepen dat ze voor de veiligheid konden zorgen...pfffff! Dan doet FI er toch goed aan om de VT2 te laten schieten...

Fabian


_Makke_

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 15:29:48
Ook Sauber zegt ooggetuigen te zijn geweest van een mogelijk gevaarlijke situatie.

Gohja, telkens ik de trein neem en afstap in Brussel-Noord, Brussel-Centraal of Brussel-Zuid bevind ik mij ook in een mogelijk gevaarlijke situatie. Gelukkig neem ik amper de trein.  8) :P

Enzo

Quali morgen zal spannend worden, de zachte band is goed voor één snel rondje, daarna ben je kansloos.
We zullen dus wel wat verrassingen krijgen morgen...

Franky R.

Citaat van: Makke op 20 april 2012 - 16:46:44
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 15:29:48
Ook Sauber zegt ooggetuigen te zijn geweest van een mogelijk gevaarlijke situatie.

Gohja, telkens ik de trein neem en afstap in Brussel-Noord, Brussel-Centraal of Brussel-Zuid bevind ik mij ook in een mogelijk gevaarlijke situatie. Gelukkig neem ik amper de trein8) :P


::) ::) ::)




8)

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 17:42:34
en kreeg ik van twitter de vraag of ik een mens was. Lijkt allemaal verholpen.

;D

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 17:42:34
Wanneer ik vervolgens uitlogde kon ik meteen daarna niet meer inloggen en kreeg ik van twitter de vraag of ik een mens was. Lijkt allemaal verholpen.


Wat werd er precies verholpen? Dat je weer mens bent, of twitter?... :D
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 20 april 2012 - 18:01:07
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 17:42:34
Wanneer ik vervolgens uitlogde kon ik meteen daarna niet meer inloggen en kreeg ik van twitter de vraag of ik een mens was. Lijkt allemaal verholpen.


Wat werd er precies verholpen? Dat je weer mens bent, of twitter?... :D
;)
Hahaah. Op dit moment twitter. Dat weer mens worden zijn ze nog mee bezig!!  ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 18:05:01
Citaat van: Franky R. op 20 april 2012 - 18:01:07
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 17:42:34
Wanneer ik vervolgens uitlogde kon ik meteen daarna niet meer inloggen en kreeg ik van twitter de vraag of ik een mens was. Lijkt allemaal verholpen.


Wat werd er precies verholpen? Dat je weer mens bent, of twitter?... :D
;)
Hahaah. Op dit moment twitter. Dat weer mens worden zijn ze nog mee bezig!!  ;)


Tip: Een lekker ding in bed wil eens helpen... 8) ...En dan niet gaan slapen, he! ;D




;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 20 april 2012 - 18:11:37
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 18:05:01
Citaat van: Franky R. op 20 april 2012 - 18:01:07
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 17:42:34
Wanneer ik vervolgens uitlogde kon ik meteen daarna niet meer inloggen en kreeg ik van twitter de vraag of ik een mens was. Lijkt allemaal verholpen.


Wat werd er precies verholpen? Dat je weer mens bent, of twitter?... :D
;)
Hahaah. Op dit moment twitter. Dat weer mens worden zijn ze nog mee bezig!!  ;)


Tip: Een lekker ding in bed wil eens helpen... 8) ...En dan niet gaan slapen, he! ;D




;)
Hahaa. Thanks voor de tip Franky. Zal m'n slaappillen niet innemen!

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 18:14:17
Hahaa. Thanks voor de tip Franky. Zal m'n slaappillen niet innemen!


Huh, He, Watte?
Slaappillen?!? Op jouw leeftijd?! Toen ik net zo oud was als jij, kon ik soms ook moeilijk slapen. Dan pakte ik gewoon twee bier en dronk ze, een voor een, in 1 (een) teug leeg...Slapen als een baby. :-*




;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 20 april 2012 - 18:17:49
Citaat van: Fabian van Tiel op 20 april 2012 - 18:14:17
Hahaa. Thanks voor de tip Franky. Zal m'n slaappillen niet innemen!


Huh, He, Watte?
Slaappillen?!? Op jouw leeftijd?! Toen ik net zo oud was als jij, kon ik soms ook moeilijk slapen. Dan pakte ik gewoon twee bier en dronk ze, een voor een, in 1 (een) teug leeg...Slapen als een baby. :-*




;)
Haha. Was een geintje, ik heb geen slaappillen nodig.