Round 4: The Bahrain International Circuit

Gestart door Enzo, 17 april 2012 - 23:05:35

« vorige - volgende »

rafael25


maartenf1

Een luchtige vraag: van wie achten jullie de kans het grootst dat ze deze race winnen of het podium mogen betreden?

Ikzelf tip McLaren als torenhoge favoriet, aangezien zij met hun topsnelheid makkelijk om kunnen gaan met zulk hogesnelheidscircuit.
Ook van Mercedes verwacht ik veel.

Overigens denk ik dat Red Bull en Ferrari beide (weer) flink teleur gaan stellen, RedBull zeker, want een echte snelle wagen hebben ze niet zeker op lange rechte stukken.

robbert

ja ik schat mclaren ook hoog in voor de overwinning. Mercedes zal wellicht niet zo snel zijn als in china, doordat de temperaturen te hoog zijn (lees bandenslijtage). Ferrari zal het moeilijker hebben dan in china om mee te kunnen met de topteams. Ik schat dat alonso rond de 10de plek zal eindigen

Enzo

Op verzoek van Maarten mijn voorspelling dan maar:

1 Schumacher
2 Hamilton
3 Button
4 Rosberg
5 Vettel
6 Webber

Moet wel zeggen dat het net zo goed andersom kan zijn, geen peil op te trekken... ::)

Gerard

Dit keer gaat Kimi goed gokken en veel punten pakken!

1 Buttton
2 Kimi
3 Lewis
4 Nico
5 Schumi
6 Alonso
7 Vettel
8 WEBBER

Kootje

Citaat van: robbert op 19 april 2012 - 21:31:33
ja ik schat mclaren ook hoog in voor de overwinning. Mercedes zal wellicht niet zo snel zijn als in china, doordat de temperaturen te hoog zijn (lees bandenslijtage). Ferrari zal het moeilijker hebben dan in china om mee te kunnen met de topteams. Ik schat dat alonso rond de 10de plek zal eindigen

Dat denk ik dus ook.

Ik zeg:
Hamilton
Button
Raikkonen

Folkert

Citaat van: Enzo op 19 april 2012 - 22:14:30
Op verzoek van Maarten mijn voorspelling dan maar:

1 Schumacher
2 Hamilton
3 Button
4 Rosberg
5 Vettel
6 Webber

Moet wel zeggen dat het net zo goed andersom kan zijn, geen peil op te trekken... ::)
Inderdaad, wie had verwacht Mercedes zo goed zou gaan ineens in China. 80% voorspelde grote terugval van Schumacher en Rosberg, maar Rosberg won de race (met of zonder straffen en slechte stops) toch best ruim. Maar, Schumacher op 1? Hoop of weet je het zeker? :P
Maar zoals je al zij: geen pijl op te trekken, al lijkt Mclaren overal goed te gaan.

1) Hamilton
2) Button
3) Raikkonen
4) Webber
5) Rosberg
6) Schumacher
7) Vettel
8) Grosjean
9) Senna
10) Maldonado.

En dan hebben we nog Alonso, Perez, Kamui, Hulkenberg, Diresta.... Finishte ook erg close voor 10de plek.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Enzo


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)


Enzo

Force India overweegt FP2 te skippen om zo voor de geplande demonstraties thuis te zijn. Ze moeten door een aantal dorpen waar het onrustig is, ze willen in het hotel zijn voor het donker. Ecclestone is nu als brugman aan het lullen om ze over te halen wel te rijden. Vraag me af of er meer teams volgen.

Fabian

Citaat van: Enzo op 20 april 2012 - 11:44:46
Force India overweegt FP2 te skippen om zo voor de geplande demonstraties thuis te zijn. Ze moeten door een aantal dorpen waar het onrustig is, ze willen in het hotel zijn voor het donker. Ecclestone is nu als brugman aan het lullen om ze over te halen wel te rijden. Vraag me af of er meer teams volgen.
Ik mag hopen dat er meer teams volgen. Zou het geweldig vinden als ze Bernie in de kou laten staan daar in de woestijn.

robbert


Fabian

Bernie heeft een poging gedaan bij Force India om het team over te halen ook VT2 te rijden. Bernie heeft aangeboden bij het team te blijven en na VT2 met het team onbegeleid vanaf het circuit naar Manama te rijden.