Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

_Makke_

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:02:08
Dan geven we er inderdaad een andere definitie aan. Want jij roept nu feitelijk dat het verschil tussen fan en die-hard fan 'subjectief zijn' is.

Niet enkel subjectief zijn. Elke fan is subjectief, de eentje al wat meer als de andere. Maar vooral ondanks alles in het voordeel van hun favoriet team/sporter spreken. Zelfs als het tegendeel zwart op wit bewezen is.

Wizard

Ik begrijp je en ben het er totaal niet mee eens. Natuurlijk geeft iedereen z'n favoriet wel eens het voordeel van de twijfel maar dat is wat anders dan jij roept. Maar goed, om het af te ronden, ik ben geen die-hard Schumacher-fan, dus mijn mening voortvloeit geenszins uit het die-fan zijn. Vandaar dat ik er ook op reageer. Bovendien kent Schumacher bijna geen neutralisten. Typische coureur uit het boekje "you hate him or you love him". Ben jij anti?

Kootje

Ik was 'n anti, en nu ben ik neutraal.
Toch ben ik het hier wel in grote lijnen met Wizzard eens.

Ook ik zeg nergens dat Schumi het gevecht met Rosberg aan had kunnen gaan vandaag, maar om dit uit te sluiten op basis van één rondje in Q3 vindt ik weer ietwat voorbarig.

Wizard

Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 13:14:13
Ik was 'n anti, en nu ben ik neutraal.
Toch ben ik het hier wel in grote lijnen met Wizzard eens.

Ook ik zeg nergens dat Schumi het gevecht met Rosberg aan had kunnen gaan vandaag, maar om dit uit te sluiten op basis van één rondje in Q3 vindt ik weer ietwat voorbarig.

Ik was in zijn begin jaren ontzettend anti. Te lang verhaal om dat te typen. Tijdens zijn Ferrari-jaren kwam ik niet om hem heen. Schumacher reed tenslotte bij het team waar mijn voorkeur naar uit gaat. In die periode heb ik ontzettend veel respect voor Schumacher gekregen. Hij bracht Ferrari weer naar de hoogste trede en werd kampioen. Dan ben je redelijk fan. Desalnietemin vond ik de dominantie te lang aan houden en vond ik het niet erg toen Schumacher zijn helm aan de wilgen hing. Nu ben ik, net als jou, neutraal. Ik vind het fantastisch hoe Mercedes te samen met Nico en Michael doorgroeien naar de kop van het veld, maar zou Schumacher morgen besluiten te stoppen, zou ik er niet warm of koud van worden. Zeker niet als daardoor jong talent een kans krijgt.

Folkert

Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 13:14:13
Ik was 'n anti, en nu ben ik neutraal.
Toch ben ik het hier wel in grote lijnen met Wizzard eens.

Ook ik zeg nergens dat Schumi het gevecht met Rosberg aan had kunnen gaan vandaag, maar om dit uit te sluiten op basis van één rondje in Q3 vindt ik weer ietwat voorbarig.
Ik wil het dan ook neit op 1 rondje houden in Q3, maar voornamelijk op de eerste stint in de race. Daar liet hij zien toch goed weg te komen en toen Schumacher achter Button kwam, zag ik Schumacher niet in de buurt komen van Rosberg.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Schumacher had geen geweldige stop. Volgens mij gaf hij geen eens volgas bij het uitaccelereren van de pitstraat.

Wizard

Bovendien kan ik me voorstellen dat je met een verkeerd gemonteerd wiel niet de acceleratie en bochtensnelheid hebt, waardoor het moeilijk te voorspellen is, waar hij terecht was gekomen, indien de stop was verlopen net als die van Rosberg. Tijdens de pitstop zijn er fouten gemaakt, waar niemand omheen kan, met het gevolg dat hij niet verder kon. Einde race.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 13:10:24Ben jij anti?

Nee. Al zag ik hem vroeger liever niet winnen. Wat 2 redenen had. Als hij won, ontnam hij punten van McLaren. En met die dominantie van Ferrari had ik het ook wel gehad. Maar dat had helemaal niets met Schumi an sich te maken.

Kootje

Ga de herhaling nog maar eens kijken.  :)

rafael25

Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 14:01:58
Ga de herhaling nog maar eens kijken.  :)
Niet alles is te zien in de herhaling!!!!!!! :( :(

0634

Lang niet alles was de moeite waard om nog een keer te zien ;).

Kootje

Citaat van: rafael25 op 15 april 2012 - 15:24:56
Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 14:01:58
Ga de herhaling nog maar eens kijken.  :)
Niet alles is te zien in de herhaling!!!!!!! :( :(

??? De herhaling is exact hetzelfde als de reguliere uitzending hoor. ::)

0634

Nou, een stuk minder onvoorspelbaar wat mij betreft. ;)

rafael25

BB1 om 16uur(ned tijd)..... ;) en BB3 om 03uur(ned tijd)

Kootje