Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Gerard

Jaa hahaha mooi he, dat chinese vuurwerk! :)

Wizard

Compleet open gebroken op het moment dat mijn aandacht verslapte.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 10:35:49
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:32:54
Mss. zag hij niet wie er achter hem reed.

Niet relevant. Dit vond ik op/over het randje.

CitaatYes! Button pakt Vettel...Hopelijk laat HAM nog wat vuurwerk zien?

Ik hoop het! GO LEWIS!!


Ja, toch wel erg extreem van Perez...Maar je zag het ook bij Vettel tegen Hamilton...Voor mij is het minder erg tegen een ander dan je teamgenoot...


Euhm, Webber teruggefloten? Hij zat NAAST Vettel in de hairpin...

Franky R.

Eindelijk die Rosbief op P1...Mercedes was onverslaanbaar vandaag...1-2-3 op het podium!
Fijn dat MSC blij is voor Rosberg, want dit betekent dat hij ook kan winnen in dezelfde auto. Moet zijn crew wel meewerken... :P

Franky R.

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:40:19
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 10:35:49
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:32:54
Mss. zag hij niet wie er achter hem reed.

Niet relevant. Dit vond ik op/over het randje.

CitaatYes! Button pakt Vettel...Hopelijk laat HAM nog wat vuurwerk zien?

Ik hoop het! GO LEWIS!!





Ja, toch wel erg extreem van Perez...Maar je zag het ook bij Vettel tegen Hamilton...Voor mij is het minder erg tegen een ander dan je teamgenoot...


Euhm, Webber teruggefloten? Hij zat NAAST Vettel in de hairpin...
Ik zag het verkeerd...Webber op P4 voorbij aan Vettel.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:40:19
Ja, toch wel erg extreem van Perez...Maar je zag het ook bij Vettel tegen Hamilton...Voor mij is het minder erg tegen een ander dan je teamgenoot...

Perez kwam van helemaal links (rechts in beeld) en ging VOL naar rechts (links in beeld) en drukt zijn oponent het gras in met 300+. Vettel reed al in het midden, maakt een stuur beweging maar biedt sportieve ruimte aan zijn oponent. Groot verschil als je het mij vraagt!

_Makke_

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:42:22
Eindelijk die Rosbief op P1...Mercedes was onverslaanbaar vandaag...1-2-3 op het podium!
Fijn dat MSC blij is voor Rosberg, want dit betekent dat hij ook kan winnen in dezelfde auto. Moet zijn crew wel meewerken... :P

Nja, vandaag was het niet gelukt. Zelfs niet zonder de fout in de pits. Rosberg was hier gewoon de heerser. Man van de race. Sowieso.

_Makke_

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 10:44:12
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:40:19
Ja, toch wel erg extreem van Perez...Maar je zag het ook bij Vettel tegen Hamilton...Voor mij is het minder erg tegen een ander dan je teamgenoot...

Perez kwam van helemaal links (rechts in beeld) en ging VOL naar rechts (links in beeld) en drukt zijn oponent het gras in met 300+. Vettel reed al in het midden, maakt een stuur beweging maar biedt sportieve ruimte aan zijn oponent. Groot verschil als je het mij vraagt!

Maar zelfs als Vettel hetzelfde deed, dan nog was het minder erg. Bij een teammaat moet je toch wat voorzichtiger zijn. Zéker bij Sauber. Ze strijden niet voor de zege, en elk punt is levensbelangrijk voor het team.

Gerard

Wat een race zeg!! Om door een ringetje te halen!

Wizard

Citaat van: Makke op 15 april 2012 - 10:44:31
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:42:22
Eindelijk die Rosbief op P1...Mercedes was onverslaanbaar vandaag...1-2-3 op het podium!
Fijn dat MSC blij is voor Rosberg, want dit betekent dat hij ook kan winnen in dezelfde auto. Moet zijn crew wel meewerken... :P

Nja, vandaag was het niet gelukt. Zelfs niet zonder de fout in de pits. Rosberg was hier gewoon de heerser. Man van de race. Sowieso.

Dat blijft altijd de vraag en zullen we nooit weten.

Franky R.

Citaat van: Makke op 15 april 2012 - 10:44:31
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:42:22
Eindelijk die Rosbief op P1...Mercedes was onverslaanbaar vandaag...1-2-3 op het podium!
Fijn dat MSC blij is voor Rosberg, want dit betekent dat hij ook kan winnen in dezelfde auto. Moet zijn crew wel meewerken... :P

Nja, vandaag was het niet gelukt. Zelfs niet zonder de fout in de pits. Rosberg was hier gewoon de heerser. Man van de race. Sowieso.


Ik moet je gelijk geven...Idd. heeft Sauber de punten te hard nodig...Vandaar dat ik zei dat Perez mss. niet had gezien dat Koba achter hem reed.


En kijk HAUG in zijn nopjes zijn...Brawn 'cool' als bijna altijd...

Folkert

Mijn god......Wat een einde van de race zeg......Raikonen van p2 naar p14 in 2 ronde. Vettel van 2 naar 5. Rosberg zijn eerste overwinning. Geweldig. Vooral het einde van de race..... ik geef het een dikke 9.

Met aantal koude races in het vooruitzicht, geloof ik nog in meer overwinningen van Mercedes. Ook van Schumacher. Maar dit heeft een geweldige boost gegeven voor Rosberg.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 10:48:21
Citaat van: Makke op 15 april 2012 - 10:44:31
Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:42:22
Eindelijk die Rosbief op P1...Mercedes was onverslaanbaar vandaag...1-2-3 op het podium!
Fijn dat MSC blij is voor Rosberg, want dit betekent dat hij ook kan winnen in dezelfde auto. Moet zijn crew wel meewerken... :P

Nja, vandaag was het niet gelukt. Zelfs niet zonder de fout in de pits. Rosberg was hier gewoon de heerser. Man van de race. Sowieso.

Dat blijft altijd de vraag en zullen we nooit weten.

Hetgeen we gezien hebben spreekt in Rosbergs' voordeel. Hij reed duidelijk weg van Schumacher in de eerste stint. En zelfs zonder het probleem, dat hem blijkbaar geen tijd kostte in de pits zelf, zat hij achter Hamilton. Dus nee, ik geloof niet dat Schumacher Rosberg had kunnen terughalen.

Sabai

Woot  :D :D wat een einde van de race kon werkelijk alle kanten op. En rosberg heeft die aandeelhouders ook maar even de mond gesnoert kon niet opeen beter moment en ikhoopdat ze dit kunnen vasthouden.

_Makke_

Wat een verschil ook met vorig seizoen. 3 races achter de rug, 1 podiumplek voor Red Bull.

Voor de rest zet ik volgende week al mijn geld in op een 3de plaats voor Hamilton en een 4de plaats voor Webber.  8)