Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 23:20:17
Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 23:10:17
CitaatRed Bull driver Sebastian Vettel, who will start the race in 11th: "I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.


Waar spreekt Vettel zichzelf tegen? Hij was volkomen eerlijk over zijn optreden in de kwalificatie.
hij zegt dat ie pretty happy was met zn rondjes, dat ie zelf geen fouten maakte, dat hij 3x dezelfde rondetijd reed en dat er dus niet meer inzat. Als hij daarna zegt dat het ook niet aan de auto ligt, dat hij reed, dan zou ie wel impliceren dat het aan hem lag. Maar goed, waar het denk ik op neerkomt is dat Vettel zelf voor deze set-up, met de oude uitlaten heeft gekozen en dat ie daarom moeilijk kan gaan afgeven op de auto. In die zin is het wel gewoon zijn 'fout'.


Zie daar mijn eerdere context...Maar mss. was mijn eerdere titel over dit onderwerp ook te scherp. Je tracht als schrijver ook lezers te prikkelen, aan te trekken.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 23:13:39
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 23:07:07
Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 22:53:39
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens.

Geen idee wat jij gehoord hebt of niet, hij zegt het volgens de Beeb toch echt, of dacht je soms dat ik dat Engelse qouteje van net zelf in elkaar heb geflanst. Hierbij de link: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17700778
je zei dat ie het voor de Beeb zei, maar daar zei ie dit;
t lijkt wel of ze er op hun site zelf een samenvatting van hebben gemaakt.
Als Vettel het echt zo gezegd heeft, dan spreekt ie zichzelf wel een beetje tegen.

Ik heb de Beeb niet gezien, dus ik zou het niet weten. Maar als iemand als de Beeb dit zo op hun site zet, mag je ervan uitgaan dat hij het gezegd heeft. Misschien spraken ze een uurtje later nog een keer met hem, could be. Geen idee. Overigens staat het niet alleen bij ons zo, ook bijvoorbeeld bij nu.nl: http://www.nusport.nl/formule-1/2787086/vettel-wil-auto-niet-schuld-geven.html. Zo gek is het allemaal dus niet.
tja, het klinkt/leest als een samenvatting van het interview op de bbc. Ik weet niet hoe vaak hij door de BBC wordt geinterviewd, maar 1x na afloop van de kwalificatie lijkt me het meest aannemelijk. Maar misschien hebben ze een andere bron gebruikt?? dezelfde als nu.nl, die het bericht 3 uur na afloop van de kwalificatie heeft gepost, dus die zouden m ook zomaar weer van de bbc kunnen hebben gekopieerd. Maar goed, ik wil hier verder ook geen heel issue van maken, die titel paste niet echt bij wat ik gehoord en gelezen had (ook niet in het bewuste artikel zelf), dus vandaar mn reactie.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 23:22:55
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 23:20:17
Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 23:10:17
CitaatRed Bull driver Sebastian Vettel, who will start the race in 11th: "I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.


Waar spreekt Vettel zichzelf tegen? Hij was volkomen eerlijk over zijn optreden in de kwalificatie.
hij zegt dat ie pretty happy was met zn rondjes, dat ie zelf geen fouten maakte, dat hij 3x dezelfde rondetijd reed en dat er dus niet meer inzat. Als hij daarna zegt dat het ook niet aan de auto ligt, dat hij reed, dan zou ie wel impliceren dat het aan hem lag. Maar goed, waar het denk ik op neerkomt is dat Vettel zelf voor deze set-up, met de oude uitlaten heeft gekozen en dat ie daarom moeilijk kan gaan afgeven op de auto. In die zin is het wel gewoon zijn 'fout'.


Zie daar mijn eerdere context...Maar mss. was mijn eerdere titel over dit onderwerp ook te scherp. Je tracht als schrijver ook lezers te prikkelen, aan te trekken.
dat prikkelen is zeker gelukt  ;) maar k weet niet of het wel 2 pagina's lang discusieren waard is/was. k had misschien beter niks kunnen zeggen ;) maar goed, laten we t er maar op houden dat deze discussie wel Vettel zn schuld is, die moet de volgende keer gewoon wat duidelijker zijn, zoals in Maleisie bv.
Maar goed, veel plezier morgen allemaal, ik ga me bezighouden met nog belangrijkere zaken dan dit!

Gerard

Zag dit artikeltje nog wat ik gisteren ook las.. toen dacht ik; Nou, pole is mogelijk.. dat is wel erg optimistisch...
Little did I know.... ;D

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/277125/rosberg-pole-is-mogelijk-winnen-nog-niet/

Jozef

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 23:22:55
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 23:20:17
Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 23:10:17
CitaatRed Bull driver Sebastian Vettel, who will start the race in 11th: "I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.

Waar spreekt Vettel zichzelf tegen? Hij was volkomen eerlijk over zijn optreden in de kwalificatie.

hij zegt dat ie pretty happy was met zn rondjes, dat ie zelf geen fouten maakte, dat hij 3x dezelfde rondetijd reed en dat er dus niet meer inzat. Als hij daarna zegt dat het ook niet aan de auto ligt, dat hij reed, dan zou ie wel impliceren dat het aan hem lag. Maar goed, waar het denk ik op neerkomt is dat Vettel zelf voor deze set-up, met de oude uitlaten heeft gekozen en dat ie daarom moeilijk kan gaan afgeven op de auto. In die zin is het wel gewoon zijn 'fout'.

Zie daar mijn eerdere context...Maar mss. was mijn eerdere titel over dit onderwerp ook te scherp. Je tracht als schrijver ook lezers te prikkelen, aan te trekken.

Het probleem is m.i. dat je aanhalingstekens rond een zin zette die Vettel nooit zo gezegd heeft. Je liet dus uitschijnen dat het een letterlijk citaat van Vettel was, terwijl het dit niet was. Dat is toch echt niet netjes. ;)

Maar whatever, het is aangepast en iedereen is weer blij. :D

Wizard

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 20:37:08
Citaat van: Sabai op 14 april 2012 - 20:04:10
Hopelijk ben ik morgen net zo verast als vandaag over de uitslag. Wat zit het dit jaar toch ongeloofelijk dicht bijelkaar . Zo lang als ik de f1 volg heb ik dit nooit gezien q2 tot p11 binnen 3 tienden het verschil. Ik mag hopen dat het hele seizoen zo word. Mooi om ook te zien hoe kimi terug is en nu al ontervreden met p4 . Het gaat hem nog steeds alleen om het winnen de rest is niet interesant :)


Seizoen 1982...Zou mooi zijn als het dit jaar ook zo loopt...Met Hamilton als WK... 8)

Nee nee, dan houden we de traditie hoog en wordt Rosberg WK. ;)


Folkert

#142
Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 08:27:08
Met één zege ;).
Die zege mag hij van mij hebben, maar het WK is voor Hamilton verdee >:(
Anders baal ik echt en ga ik met deuren smijten en me maand ziek melden.  ;D


"I think our car is pretty strong for the long lun"  ;D haha, geweldig.
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Overigens, wel fijn om nog eens terug te blikken naar China 2007. :D

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 08:56:39
Overigens, wel fijn om nog eens terug te blikken naar China 2007. :D
Wil je dat even heel snel terug nemen  >:( Kijk liever terug naar 2008 en 2011. En ook wel 2010.  ;D

Hoe dan ook: Fijne race.
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Citaat van: Folkert op 15 april 2012 - 08:58:02
Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 08:56:39
Overigens, wel fijn om nog eens terug te blikken naar China 2007. :D
Wil je dat even heel snel terug nemen  >:( Kijk liever terug naar 2008 en 2011. En ook wel 2010.  ;D

Wat zei? Was nog even aan het nagenieten... :P

Franky R.

Zoo!
Krappe bedoening in bocht 1 &2...Mooie cleane start van Rosberg!
En meteen een gevecht tussen Alonso en Webber...Massa geramd door Senna.

Folkert

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 09:10:44
Zoo!
Krappe bedoening in bocht 1 &2...Mooie cleane start van Rosberg!
En meteen een gevecht tussen Alonso en Webber...Massa geramd door Senna.
Is de schuld van zijn engineer: We gotta keep pushing Massa  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)