Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

0634

Ja, maar daar gaat het niet over. Het gaat niet om waar de schuld ligt, het gaat erom wat hij gezegd heeft. En hij zei voor de Beeb: 'Ik geef de auto niet de schuld, ik was degene die reed.'

Dan was het citaat dan wel wat vrij vertaald, daarom heb ik het ook aangepast, maar het was ook weer niet zo onzinnig als hier werd gesteld.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 22:09:36
Ja, maar daar gaat het niet over. Het gaat niet om waar de schuld ligt, het gaat erom wat hij gezegd heeft. En hij zei voor de Beeb: 'Ik geef de auto niet de schuld, ik was degene die reed.'

Dan was het citaat dan wel wat vrij vertaald, daarom heb ik het ook aangepast, maar het was ook weer niet zo onzinnig als hier werd gesteld.
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens. Hij zegt wel continu dat er niet meer inzat, dat ie geen fouten heeft gemaakt en 3x exact dezelfde rondetijd reed in Q2.

janke

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 22:09:36
Ja, maar daar gaat het niet over. Het gaat niet om waar de schuld ligt, het gaat erom wat hij gezegd heeft. En hij zei voor de Beeb: 'Ik geef de auto niet de schuld, ik was degene die reed.'

Dan was het citaat dan wel wat vrij vertaald, daarom heb ik het ook aangepast, maar het was ook weer niet zo onzinnig als hier werd gesteld.
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens. Hij zegt wel continu dat er niet meer inzat, dat ie geen fouten heeft gemaakt en 3x exact dezelfde rondetijd reed in Q2.

Yep, boven de 1-36 en meer.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???


De fout is...niet in Q3 te belanden. En dat heb ik meermaals terug laten komen in het artikel. Immers haalde Webber wel de Q3.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens. Hij zegt wel continu dat er niet meer inzat, dat ie geen fouten heeft gemaakt en 3x exact dezelfde rondetijd reed in Q2.


Sorry, hoor...maar waarom zo muggenziften om een woordkeuze?!
Van RBR wordt toch verwacht dat ze Q3 halen? Vettel erkende gewoon dat hij niet snel genoeg was...Klaar!

_Makke_

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 22:29:45
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens. Hij zegt wel continu dat er niet meer inzat, dat ie geen fouten heeft gemaakt en 3x exact dezelfde rondetijd reed in Q2.


Sorry, hoor...maar waarom zo muggenziften om een woordkeuze?!
Van RBR wordt toch verwacht dat ze Q3 halen? Vettel erkende gewoon dat hij niet snel genoeg was...Klaar!

Tututut, juist is juist!  8) *nog wat olie op het vuur gooien se!*  ;) :P

monaco2011

#126
Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 22:28:12
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 20:42:22
http://www.gppits.net/nieuws/vettel_fout_lag_bij_mij/
welke fout?? ik lees van de titel niks terug in het stukje  ???


De fout is...niet in Q3 te belanden. En dat heb ik meermaals terug laten komen in het artikel. Immers haalde Webber wel de Q3.
sinds wanneer is dat een fout?? als je niet sneller kunt, dan kun je niet sneller toch?? hij heeft het tot 3x toe geprobeerd. Hij reed echter met een andere configuratie, wat zn eigen keus was, maar die keus verdedigd ie juist.

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 22:29:45
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens. Hij zegt wel continu dat er niet meer inzat, dat ie geen fouten heeft gemaakt en 3x exact dezelfde rondetijd reed in Q2.


Sorry, hoor...maar waarom zo muggenziften om een woordkeuze?!
Van RBR wordt toch verwacht dat ze Q3 halen? Vettel erkende gewoon dat hij niet snel genoeg was...Klaar!
het is geen muggenziften, het is gewoon een misleidende titel, die totaal niet terug te vinden is in het artikel. Als je jezelf als site serieus wilt nemen moet je niet zelf quotes gaan verzinnen iig.

Franky R.

Citaathet is geen muggenziften, het is gewoon een misleidende titel, die totaal niet terug te vinden is in het artikel. Als je jezelf als site serieus wilt nemen moet je niet zelf quotes gaan verzinnen iig.


Nu zit je toch wel dom uit je nek te lullen, hoor!
Stel dat een journalist had gevraagd waar de fout zat, daar Vettel Q3 niet haalde...Ik het echt zo onvoorstelbaar dat hij zegt; 'Nee, de fout ligt bij mij. Niet bij de auto'...


Die context heb IK uit het verhaal gemaakt. Aangezien IK het artikel besloot te schrijven. Wat snap je daar niet aan?

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 22:38:06
Citaathet is geen muggenziften, het is gewoon een misleidende titel, die totaal niet terug te vinden is in het artikel. Als je jezelf als site serieus wilt nemen moet je niet zelf quotes gaan verzinnen iig.


Nu zit je toch wel dom uit je nek te lullen, hoor!
Stel dat een journalist had gevraagd waar de fout zat, daar Vettel Q3 niet haalde...Ik het echt zo onvoorstelbaar dat hij zegt; 'Nee, de fout ligt bij mij. Niet bij de auto'...


Die context heb IK uit het verhaal gemaakt. Aangezien IK het artikel besloot te schrijven. Wat snap je daar niet aan?
van mij mag je schrijven wat je wilt hoor, maar je moet zelf geen quotes gaan verzinnen. En als je de hele context zou hebben meegenomen, dan klopt het nog steeds niet.

Franky R.

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:45:09
Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 22:38:06
Citaathet is geen muggenziften, het is gewoon een misleidende titel, die totaal niet terug te vinden is in het artikel. Als je jezelf als site serieus wilt nemen moet je niet zelf quotes gaan verzinnen iig.


Nu zit je toch wel dom uit je nek te lullen, hoor!
Stel dat een journalist had gevraagd waar de fout zat, daar Vettel Q3 niet haalde...Ik het echt zo onvoorstelbaar dat hij zegt; 'Nee, de fout ligt bij mij. Niet bij de auto'...


Die context heb IK uit het verhaal gemaakt. Aangezien IK het artikel besloot te schrijven. Wat snap je daar niet aan?
van mij mag je schrijven wat je wilt hoor, maar je moet zelf geen quotes gaan verzinnen. En als je de hele context zou hebben meegenomen, dan klopt het nog steeds niet.


Het is aangepast...hopelijk ben je blij?

0634

#130
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens.

Geen idee wat jij gehoord hebt of niet, hij zegt het volgens de Beeb toch echt, of dacht je soms dat ik dat Engelse qouteje van net zelf in elkaar heb geflanst. Hierbij de link: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17700778


monaco2011

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 22:53:39
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens.

Geen idee wat jij gehoord hebt of niet, hij zegt het volgens de Beeb toch echt, of dacht je soms dat ik dat Engelse qouteje van net zelf in elkaar heb geflanst. Hierbij de link: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17700778
je zei dat ie het voor de Beeb zei, maar daar zei ie dit;
t lijkt wel of ze er op hun site zelf een samenvatting van hebben gemaakt.
Als Vettel het echt zo gezegd heeft, dan spreekt ie zichzelf wel een beetje tegen.

Franky R.

CitaatRed Bull driver Sebastian Vettel, who will start the race in 11th: "I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.


Waar spreekt Vettel zichzelf tegen? Hij was volkomen eerlijk over zijn optreden in de kwalificatie.

0634

Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 23:07:07
Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 22:53:39
Citaat van: monaco2011 op 14 april 2012 - 22:23:26
ik heb vanmiddag ook bbc gekeken en kan het me niet herinneren en  ik lees of hoor het verder ook nergens.

Geen idee wat jij gehoord hebt of niet, hij zegt het volgens de Beeb toch echt, of dacht je soms dat ik dat Engelse qouteje van net zelf in elkaar heb geflanst. Hierbij de link: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17700778
je zei dat ie het voor de Beeb zei, maar daar zei ie dit;
t lijkt wel of ze er op hun site zelf een samenvatting van hebben gemaakt.
Als Vettel het echt zo gezegd heeft, dan spreekt ie zichzelf wel een beetje tegen.

Ik heb de Beeb niet gezien, dus ik zou het niet weten. Maar als iemand als de Beeb dit zo op hun site zet, mag je ervan uitgaan dat hij het gezegd heeft. Misschien spraken ze een uurtje later nog een keer met hem, could be. Geen idee. Overigens staat het niet alleen bij ons zo, ook bijvoorbeeld bij nu.nl: http://www.nusport.nl/formule-1/2787086/vettel-wil-auto-niet-schuld-geven.html. Zo gek is het allemaal dus niet.


monaco2011

Citaat van: Franky R. op 14 april 2012 - 23:10:17
CitaatRed Bull driver Sebastian Vettel, who will start the race in 11th: "I'm obviously not happy. I was pretty happy with my laps in Q2 but we now have to start the race from P11. It makes it harder but not impossible to win the race. Yesterday I was happy with the car and that's why I started with the settings. But I'm not blaming the car for the position, I was driving.


Waar spreekt Vettel zichzelf tegen? Hij was volkomen eerlijk over zijn optreden in de kwalificatie.
hij zegt dat ie pretty happy was met zn rondjes, dat ie zelf geen fouten maakte, dat hij 3x dezelfde rondetijd reed en dat er dus niet meer inzat. Als hij daarna zegt dat het ook niet aan de auto ligt, dat hij reed, dan zou ie wel impliceren dat het aan hem lag. Maar goed, waar het denk ik op neerkomt is dat Vettel zelf voor deze set-up, met de oude uitlaten heeft gekozen en dat ie daarom moeilijk kan gaan afgeven op de auto. In die zin is het wel gewoon zijn 'fout'.