Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Kootje

Er is dus niets vreemds gebeurd met Vettel ?? ???

Fabian

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 11:48:12
Er is dus niets vreemds gebeurd met Vettel ?? ???
Nee niks vreemds gebeurd. Gewoon niet snel genoeg vandaag.

Gerard

YES,YES,YES!!! Eindelijk een pole voor Nico! En terecht! SCHUMACHER OP P2, en de rest van de tioppers, vanaf P6..En Vettel... Ik had 2 vingers verwacht :D

Fabian

Citaat van: Gerard op 14 april 2012 - 12:13:21
YES,YES,YES!!! Eindelijk een pole voor Nico! En terecht! SCHUMACHER OP P2, en de rest van de tioppers, vanaf P6..En Vettel... Ik had 2 vingers verwacht :D
Bij Vettel loopt het allemaal nog niet lekker. Ook niet met het nieuweoude uitlaatsysteem.

Kootje

#79
Citaat van: Fabian van Tiel op 14 april 2012 - 11:55:47
Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 11:48:12
Er is dus niets vreemds gebeurd met Vettel ?? ???
Nee niks vreemds gebeurd. Gewoon niet snel genoeg vandaag.

Das op zich al vreemd genoeg.  ::) :-\ ;D


Overigens hebben we slechts één DRS zone dit keer. (voor wie 't nog niet wist ;))
Net als vorig jaar de detectie net voor bocht 13, en de zone op ong. 2/3e van het lange rechte stuk.


Fabian

Nou ja niets gebeurd weet ik niet. Misschien had hij mechanische problemen of iets dergelijks, maar dat was volgens mij niet het geval.

Kootje

Lees net dat hij tevreden was met z'n rondjes en de auto, maar dat hij gewoon niet snel genoeg was.
Er was dus geen specifiek probleem, behalve z'n (achteraf verkeerde, maar bewuste) keuze om met de oude uitlaat te rijden.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/98809

Fabian

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 12:24:22
Lees net dat hij tevreden was met z'n rondjes en de auto, maar dat hij gewoon niet snel genoeg was.
Er was dus geen specifiek probleem, behalve z'n (achteraf verkeerde, maar bewuste) keuze om met de oude uitlaat te rijden.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/98809
Aha. Had ik ook wel verwacht, er leken geen gekken dingen te gebeuren tijdens zijn rondjes. Uitlaatsysteem er weer vanaf halen aangezien Webber sneller was. De Red Bull mist overigens ook gewoon topsnelheid. Dat lange rechte stuk verloren ze te veel tijd, maar dat was algemeen bekend dat de Red Bull niet de snelste was.

Kootje

CitaatUitlaatsysteem er weer vanaf halen aangezien Webber sneller was.

Mag dat nog wel ??
Tussen Q en R mag er toch niet meer aan de auto's gesleuteld worden ??
Of is die regel alweer afgeschaft ??

Fabian

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 12:32:20
CitaatUitlaatsysteem er weer vanaf halen aangezien Webber sneller was.

Mag dat nog wel ??
Tussen Q en R mag er toch niet meer aan de auto's gesleuteld worden ??
Of is die regel alweer afgeschaft ??
Volgens mij mag dat nu niet meer. Auto's staan in Parc Ferme en dan mag er niet meer aan gesleuteld worden, maar voor volgende week in Bahrein denk ik dat ze dat systeem er beter vanaf kunnen laten. Al moet ik eerlijk toegeven dat dit best een snelle conclusie is na een half raceweekend

Kootje

Oke, dacht dat je nu per direct bedoelde.
MIjn fout.

Fabian

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 13:15:53
Oke, dacht dat je nu per direct bedoelde.
MIjn fout.
Kan gebeuren.  ;) Ik bedoelde inderdaad voor de volgende race, maar goed misschien werkt het in Bahrein wel.

0634

Sauber gaat morgen zijn eerste zege pakken!

SanderD


Wizard

Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 11:38:22
Citaat van: lieven op 14 april 2012 - 11:20:02
Vergeet niet dat webberm et nieuwe updates rijden vettel niet. Hij moest ze niet hebben.
Zou dit het verschil zijn?
Zo iets hoorde ik ook, maar dacht juist dat het meer ging om afstellingen. Hoorde ook iets dat ze op het beste paard wilde gokken met de afstelling(of updates) en dat was Webber.

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:42:16
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!
Ik wist dat ze een degelijke auto hadden gebouwd. Dat hij zo goed zou zijn had ik echt niet verwacht. Koba is ook echte racer en zou morgen nog wel eens voor iets moois kunnen zorgen.

Voortekenen voor spannende race zijn er iig.

Ik ben benieuwd!