Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 13:57:18
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 11:38:22
Citaat van: lieven op 14 april 2012 - 11:20:02
Vergeet niet dat webberm et nieuwe updates rijden vettel niet. Hij moest ze niet hebben.
Zou dit het verschil zijn?
Zo iets hoorde ik ook, maar dacht juist dat het meer ging om afstellingen. Hoorde ook iets dat ze op het beste paard wilde gokken met de afstelling(of updates) en dat was Webber.

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:42:16
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!
Ik wist dat ze een degelijke auto hadden gebouwd. Dat hij zo goed zou zijn had ik echt niet verwacht. Koba is ook echte racer en zou morgen nog wel eens voor iets moois kunnen zorgen.

Voortekenen voor spannende race zijn er iig.

Ik ben benieuwd!

Als er dan maar geen Ferrari in de buurt is. :P
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Als geen Ferrari bij Sauber in de buurt is zullen ze wel héél heftig moeten crashen......

Niels_

Benieuwd wat Perez hier gaat presteren. Zei niet tevreden te zijn over Q3 en meer overstuur te hebben plots. Zou normaal toch in de buurt van Kobayashi moeten zitten, dus benieuwd waar ie uitkomt. Misschien weer met 1 stop iets proberen? ;D

Jozef

Ik droomde vannacht dat Schumacher op pole stond. Dat het zijn teamgenoot werd, was er dan toch niet veraf. :P

Ik droomde ook wel dat Schumacher uiteindelijk pas vijfde werd in de race dus ik hoop dat dat lot Rosberg niet beschoren is nu. Was Rosberg trouwens ook niet erg goed in China vorig jaar? Tijdje aan de leiding gereden toch?

Sabai

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 13:52:26
Sauber gaat morgen zijn eerste zege pakken!

Als koba een goede start heeft en geen posities verliest dan zou dat best mogelijk kunnen zijn  8)

Jozef


robbert

Citaat van: janke op 14 april 2012 - 14:07:58
Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 13:57:18
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 11:38:22
Citaat van: lieven op 14 april 2012 - 11:20:02
Vergeet niet dat webberm et nieuwe updates rijden vettel niet. Hij moest ze niet hebben.
Zou dit het verschil zijn?
Zo iets hoorde ik ook, maar dacht juist dat het meer ging om afstellingen. Hoorde ook iets dat ze op het beste paard wilde gokken met de afstelling(of updates) en dat was Webber.

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:42:16
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!
Ik wist dat ze een degelijke auto hadden gebouwd. Dat hij zo goed zou zijn had ik echt niet verwacht. Koba is ook echte racer en zou morgen nog wel eens voor iets moois kunnen zorgen.

Voortekenen voor spannende race zijn er iig.

Ik ben benieuwd!

Als er dan maar geen Ferrari in de buurt is. :P

geen paniek, die ferrari zal daar niet in de buurt zitten. Ze zijn daarvoor veel te traag

McLaren_über_alles

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Folkert

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 14:56:52
Als geen Ferrari bij Sauber in de buurt is zullen ze wel héél heftig moeten crashen......
Met crash meester Massais het toch oppassen geblazen. Hoop niet dat hij goede start heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Respect voor het team dat Yao Ming in een F1-bolide krijgt.  8)

Enzo

Moet zeggen dat ik toch wel met een grote glimlach rondloop vandaag.
Ik kan de race niet live kijken morgen, dat is dan weer minder... ::)

Niels_

Citaat van: Enzo op 14 april 2012 - 16:52:45
Moet zeggen dat ik toch wel met een grote glimlach rondloop vandaag.
Ik kan de race niet live kijken morgen, dat is dan weer minder... ::)
Tja, of niet he... gezien de problemen die Mercedes kende in de races tot nog toe... 8)

janke

Citaat van: robbert op 14 april 2012 - 15:52:35
Citaat van: janke op 14 april 2012 - 14:07:58
Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 13:57:18
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 11:38:22
Citaat van: lieven op 14 april 2012 - 11:20:02
Vergeet niet dat webberm et nieuwe updates rijden vettel niet. Hij moest ze niet hebben.
Zou dit het verschil zijn?
Zo iets hoorde ik ook, maar dacht juist dat het meer ging om afstellingen. Hoorde ook iets dat ze op het beste paard wilde gokken met de afstelling(of updates) en dat was Webber.

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 10:42:16
Citaat van: Folkert op 14 april 2012 - 09:11:58
Rosberg op Pole.
En voelt toch goed dat Vettel er al in Q2 uit ligt.  ;D ;D
Leuke kwalificatie en ben benieuwd naar morgen. En nog een verrassing: Kobayashi. 4de :o

Sauber heeft gewoonweg een geweldige bolide gebouwd. Kan me vergissen maar vernam dat Ferrari de achterkant van de Sauber gaat kopiëren. Zoveel beter zijn ze dus. Wel is het weer Koba die Perez verslaat!!
Ik wist dat ze een degelijke auto hadden gebouwd. Dat hij zo goed zou zijn had ik echt niet verwacht. Koba is ook echte racer en zou morgen nog wel eens voor iets moois kunnen zorgen.

Voortekenen voor spannende race zijn er iig.

Ik ben benieuwd!

Als er dan maar geen Ferrari in de buurt is. :P

geen paniek, die ferrari zal daar niet in de buurt zitten. Ze zijn daarvoor veel te traag

Ohh, geen paniek hiero, het is maar een insteek. Ferrari komt helemaal niet in beeld morgen in principe. Ja als er zich wat elimineren dan zit je al snel bij de top 5. Maar ik hoop dat het niet het scenario wordt morgen na de eerste ronde.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 14:56:52
Als geen Ferrari bij Sauber in de buurt is zullen ze wel héél heftig moeten crashen......

Hoe bedoel je?? Alonso met Perez en Massa in de vangrail??
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Iig. leuke kwalificatie! Ben benieuwd wat Mercedes morgen kan in de race... beloofd een leuke race te worden  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is