Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Figge

Balen voor Lewis dat ie een bakwissel voor de kiezen krijgt. Mijn buikgevoel zegt dat ie in iedergeval de morele winnaar van t weekend zal worden. Volgens mij zit ie in een goede flow op het moment. Maar ook dat is buikgevoel.

Hopelijk zet Giedo een beetje leuke tijden neer, als hij daarvoor de kans krijgt tenminste... Al met al zin in t GP weekend. 3 weken is wel lang tussen 2 GP's...

Enzo

Ik heb er ook veel zin!  8)
Hoop op een mooie race!

Gerard

Citaat van: Enzo op 12 april 2012 - 20:42:54
Ik heb er ook veel zin!  8)
Hoop op een mooie race!

ik ook! Eerst 2 races achter elkaar en nu weer 3 weken wachten... Niets vooor mij ;)

robbert

Citaat van: Gerard op 12 april 2012 - 21:05:08
Citaat van: Enzo op 12 april 2012 - 20:42:54
Ik heb er ook veel zin!  8)
Hoop op een mooie race!

ik ook! Eerst 2 races achter elkaar en nu weer 3 weken wachten... Niets vooor mij ;)
µ
ja inderdaad, het seizoen kan zo raar in elkaar zitten é

0634

Citaat van: Enzo op 12 april 2012 - 20:42:54
Ik heb er ook veel zin!  8)
Hoop op een mooie race!
Ik niet. Ik hoop op een saaie optocht  ;).

Enzo

Citaat van: Jeroen op 12 april 2012 - 21:11:13
Citaat van: Enzo op 12 april 2012 - 20:42:54
Ik heb er ook veel zin!  8)
Hoop op een mooie race!
Ik niet. Ik hoop op een saaie optocht  ;).
Past ook wel een beetje bij je...;).



Enzo

Citaat van: Jeroen op 12 april 2012 - 22:24:23
:-[

Ow, just kidding Jeroen! ;D
Heb het de hele week al, zeg dingen zonder erbij na te denken.

0634

Citaat van: Enzo op 12 april 2012 - 22:38:56
Citaat van: Jeroen op 12 april 2012 - 22:24:23
:-[

Ow, just kidding Jeroen! ;D
Heb het de hele week al, zeg dingen zonder erbij na te denken.
Ha, dat snapte ik natuurlijk wel, was zelf ook slap aan het lullen natuurlijk :D.

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Schumacher ging weer als de brandweer vandaag. Ga vanmiddag de lapchart maar eens uitpluisen, vraag me af of ze de long-run pace hebben kunnen verbeteren.

Ferrari en in het bijzonder Massa zag er weer heel slecht uit vandaag. McLaren en Red Bull sterk zoals verwacht. Alleen begrijp ik niet waar Lotus mee bezig was. Die bak ging voor geen meter. ???

JimmySPA

Wel veel blokkerende wielen bij de Mclaren gezien. Maar racepace zag er erg snel uit. RB weer met oude uitlaatsysteem... Mercedes wel snel maar waarschijnlijk vallen ze weer terug in de race...

Massa kreeg nog ff over de radio te horen dat Alonso niet remt in bocht 3, rondentijden lagen weer ver uit elkaar...  :-X

Its only friday!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: Enzo op 13 april 2012 - 10:06:14
Schumacher ging weer als de brandweer vandaag. Ga vanmiddag de lapchart maar eens uitpluisen, vraag me af of ze de long-run pace hebben kunnen verbeteren.

Ferrari en in het bijzonder Massa zag er weer heel slecht uit vandaag. McLaren en Red Bull sterk zoals verwacht. Alleen begrijp ik niet waar Lotus mee bezig was. Die bak ging voor geen meter. ???
In het Bijzonder bij Massa? Is dat zo bijzonder dan?  ;D nee ik hoop echt dat die jongen het snel op een rijtje krijgt, want zondag weer een 0 resultaat en hij kan vertrekken.

Schumacher waarschuwt al dat ze er nog niet zijn, denk ook dat hun long distance pace nog niet top is, al kunnen wij dat nooit weten. Maar denk niet dat ze dat zo maar gaan oplossen voor dit jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Felipe, beste vriend, ik kan het niet meer aanzien. Ge moogt het afbollen.  :-\