Round 3: 中国石化F1中国大奖赛。

Gestart door Enzo, 11 april 2012 - 00:16:19

« vorige - volgende »

Franky R.

Schijnspanning is een goed gekozen woord..kijk naar het 'gevecht' tussen Perez en Hamilton...Oei, foutje HAM.


Maar het zijn geen gevechten, eerder zitten ze te wachten tot de ander een foutje maakt. En Perez gaat die flat spot voelen, hahahaha!


Wel snel die Sauber in de tweede sector.

Wizard

Hoe dan ook, ik vind het saai. Nu met Perez versus Hamilton komt er eindelijk spanning in de race. Dit zijn gevechten, daar kijk ik voor.

Folkert

Mooi voor Rosberg, maar jammer voor Hamilton. Gaat niet meer winnen :( Maar gun het Rosberg zeer zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 15 april 2012 - 10:03:53
Hoe dan ook, ik vind het saai. Nu met Perez versus Hamilton komt er eindelijk spanning in de race. Dit zijn gevechten, daar kijk ik voor.


Het leek een gevecht, maar de Sauber is zeer snel in een rechte lijn...Wel een lekkere lock-up door Perez. Zoiets lang niet gezien in de F1...LOL!


@Folkert,


Rosberg is oke...Die gast verdient een GP-overwinning...En HAM komt er ook wel met al die derde plaatsen... ;D

Wizard


Franky R.


_Makke_

Webber, de sloeber. Even een Wheelie'ke placeren.

Folkert

WOW, Webber. Je zit dan in verkeerde RBR voertuig vriend... ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Maar Webber heeft dan ook ervaring he!
Weet je nog die GT1 Mercedes op Le Mans?  :P

Folkert

Citaat van: Franky R. op 15 april 2012 - 10:09:44
Maar Webber heeft dan ook ervaring he!
Weet je nog die GT1 Mercedes op Le Mans?  :P
Dacht dat je Valencia 2010 bedoelde :P
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Bon, Rosberg pakt niet alleen zijn eerste pole. Ook zijn eerste zege.

Franky R.

Massa gaat lekker...Zou hij dit niveau kunnen vasthouden?
@Folkert,


Valencia EN Le Mans...Doch Le Mans was een volledige salto...


Aaah, weer dat gekloot bij McLaren...Arme Button, waar doe je het dan nog voor? Jeeeez!

Gerard

Ai,ai,ai.. Button gaat NIET winnen.. Gaat het dan toch lukken voor Nico?? Ik gun het hem!


Wizard