Sepang: Banaan van de Race

Gestart door 0634, 25 maart 2012 - 13:33:01

« vorige - volgende »

Wie vond jij beroerd vandaag?

Massa
14 (60.9%)
Vettel
1 (4.3%)
Button
4 (17.4%)
Rosberg
2 (8.7%)
Iemand anders nl...
0 (0%)
Grosjean
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 01 april 2012 - 13:33:01

Niels_

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 14:00:57
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 13:57:25
Zijn opvolger stond vandaag op het podium... :P

Ik denk en hoop het ook
Omdat ik nogal lui ben om dat hele topic over Maleisië te lezen: jij moet onzettend euforisch zijn geworden toen je Karthikeyan op P10 zag?  ;D

Maar goed, on-topic: Massa was gewoon ontzettend slecht.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 14:01:37
ook
Soon, man...soon!
;)
[/quote]
I hope so!
Citaat van: Ńiels op 25 maart 2012 - 14:06:19
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 14:00:57
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 13:57:25
Zijn opvolger stond vandaag op het podium... :P

Ik denk en hoop het ook
Omdat ik nogal lui ben om dat hele topic over Maleisië te lezen: jij moet onzettend euforisch zijn geworden toen je Karthikeyan op P10 zag?  ;D

Maar goed, on-topic: Massa was gewoon ontzettend slecht.

Hahaha. Ik vond het wel mooi dat Karthikeyan op P10 reed. Als was het maar omdat ik het een goede strategie vond van HRT. Dat hadden ze goed bedacht. Maar goed, dat ze achteraan eindigde was natuurlijk geen verrassing.

monaco2011

Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 13:41:01
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 13:33:01
Ik ga voor Button. Domme fout, en daarna niets meer van zich laten horen. Onkarakteristiek.

Leek mij even dom als Vettel.

Maar bon, ik ga voor Massa. Verlos die gozer uit zijn lijden aub.
het ging toevallig idd om dezelfde auto, verder zijn die actie's totaal vergelijkbaar. Van Vettel was het idd niet handig, de actie van Button zag er nogal kansloos uit. Aangezien ie weinig fouten maakt maak ik nu maar van de gelegenheid gebruik om op hem te stemmen.

T.Nuvolari

Ok heb ook Massa aangeklikt. De enige die echt slecht was. Grosjean en Button maakten fouten die hen de race kostte, maar fouten die bij dit weer niet uitzonderlijk zijn. Onze Braziliaanse compadré daarentegen moest wel heel erg onderdoen voor zijn teamgenoot. Wat een kneusje...

Schumiiii

Ik zou normaal grosjean nemen maar massa krijgt deze voor de 2de keer op rij van mij, wat is die gewoon barslecht jongens,pf.

Enzo

Mijn stem gaat ook naar Grosjean, kort achter elkaar twee grove fouten.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:51:40
Mijn stem gaat ook naar Grosjean, kort achter elkaar twee grove fouten.


Hm,


Welke fout maakte hij dan in Australie? Of markeer je de botsing met MSC ook als een fout. Er was weinig ruimte, dacht ik...

Enzo

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 21:09:12
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:51:40
Mijn stem gaat ook naar Grosjean, kort achter elkaar twee grove fouten.


Hm,


Welke fout maakte hij dan in Australie? Of markeer je de botsing met MSC ook als een fout. Er was weinig ruimte, dacht ik...

Grosjean nam de bocht te scherp en pakte teveel kerbstone aan de binnenkant, hierdoor gleed hij te veel naar buiten.
Hij wilde te veel en beukt Schumacher naar de 16de plek om vervolgens zichzelf uit te schakelen.
Grove onnodige fout imo.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:23:02
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 21:09:12
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:51:40
Mijn stem gaat ook naar Grosjean, kort achter elkaar twee grove fouten.


Hm,


Welke fout maakte hij dan in Australie? Of markeer je de botsing met MSC ook als een fout. Er was weinig ruimte, dacht ik...

Grosjean nam de bocht te scherp en pakte teveel kerbstone aan de binnenkant, hierdoor gleed hij te veel naar buiten.
Hij wilde te veel en beukt Schumacher naar de 16de plek om vervolgens zichzelf uit te schakelen.
Grove onnodige fout imo.


Ok, duidelijk...

Fabian

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:23:02
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 21:09:12
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:51:40
Mijn stem gaat ook naar Grosjean, kort achter elkaar twee grove fouten.


Hm,


Welke fout maakte hij dan in Australie? Of markeer je de botsing met MSC ook als een fout. Er was weinig ruimte, dacht ik...

Grosjean nam de bocht te scherp en pakte teveel kerbstone aan de binnenkant, hierdoor gleed hij te veel naar buiten.
Hij wilde te veel en beukt Schumacher naar de 16de plek om vervolgens zichzelf uit te schakelen.
Grove onnodige fout imo.

Grosjean noemt zichzelf een rookie en dan kan nog kloppen ook. Dit zijn fouten die wel bij een rookie passen als je het mij vraagt.

gloudiesaurus

Massa, hele weekend weer onder de maat. Zo haalt hij het einde van het seizoen niet bij Ferrari...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 25 maart 2012 - 23:41:54
Massa, hele weekend weer onder de maat. Zo haalt hij het einde van het seizoen niet bij Ferrari...
Als ie zo doorgaat haalt ie de 'zomerstop' niet eens ben ik bang. Dan kan die pa van hem wel leuk z'n duimpje opsteken, maar zo goed gaat het niet.

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 23:25:28
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:23:02
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 21:09:12
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:51:40
Mijn stem gaat ook naar Grosjean, kort achter elkaar twee grove fouten.


Hm,


Welke fout maakte hij dan in Australie? Of markeer je de botsing met MSC ook als een fout. Er was weinig ruimte, dacht ik...

Grosjean nam de bocht te scherp en pakte teveel kerbstone aan de binnenkant, hierdoor gleed hij te veel naar buiten.
Hij wilde te veel en beukt Schumacher naar de 16de plek om vervolgens zichzelf uit te schakelen.
Grove onnodige fout imo.

Grosjean noemt zichzelf een rookie en dan kan nog kloppen ook. Dit zijn fouten die wel bij een rookie passen als je het mij vraagt.

Ja, dat is ook zo! Volgens mij heeft Grosjean ook best wel talent en een toekomst in F1.
Verwacht nog wel een showtje van hem dit jaar en wellicht kan hij het Kimi moeilijk maken.
Maar los van zijn rookie zijn, wat hij nou niet helemaal meer is, was dit toch niet zo handig vandaag.

Fabian

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 23:46:06

Ja, dat is ook zo! Volgens mij heeft Grosjean ook best wel talent en een toekomst in F1.
Verwacht nog wel een showtje van hem dit jaar en wellicht kan hij het Kimi moeilijk maken.
Maar los van zijn rookie zijn, wat hij nou niet helemaal meer is, was dit toch niet zo handig vandaag.
Ik denk ook wel dat Grosjean een toekomst heeft in de F1, maar dit soort foutjes moet ie niet teveel maken. Ik moet zeggen dat ik Kimi vandaag overtuigend vond rijden. Snelle rondes en pakte vijf plekken terug na zijn penalty. Grosjean zal zijn best moeten doen om in de buurt van Kimi te komen, maar dat is niet onmogelijk. Ben benieuwd hoe het 'gevecht' tussen die twee zich gaat ontwikkelen.

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 23:51:28
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 23:46:06

Ja, dat is ook zo! Volgens mij heeft Grosjean ook best wel talent en een toekomst in F1.
Verwacht nog wel een showtje van hem dit jaar en wellicht kan hij het Kimi moeilijk maken.
Maar los van zijn rookie zijn, wat hij nou niet helemaal meer is, was dit toch niet zo handig vandaag.
Ik denk ook wel dat Grosjean een toekomst heeft in de F1, maar dit soort foutjes moet ie niet teveel maken. Ik moet zeggen dat ik Kimi vandaag overtuigend vond rijden. Snelle rondes en pakte vijf plekken terug na zijn penalty. Grosjean zal zijn best moeten doen om in de buurt van Kimi te komen, maar dat is niet onmogelijk. Ben benieuwd hoe het 'gevecht' tussen die twee zich gaat ontwikkelen.

Qua snelheid doen ze momenteel niet veel voor elkaar onder, het lijkt de ervaring van Kimi die het verschil gaat maken tussen die twee.
Maar, het seizoen is nog maar net begonnen... 8)