Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Jozef

Het verschil tussen het incident van Maldonado en het incident van Perez, is dat Perez ondanks de natte baan (zeker naast de ideale lijn) zijn auto rustig recht wist te houden en wist af te remmen. Daar waar Maldonado overcorrigeert en spint (en daardoor uiteindelijk in de muur belandt). Als er in Melbourne op die plek geen muur had gestaan, was Maldonado inderdaad niet uitgevallen maar was hij wel gespind en daardoor ongetwijfeld veel plaatsen kwijtgeraakt (aangezien de top 10 redelijk dicht opeen zat).

Bovendien ging Perez voor een overwinning en Maldonado voor f*cking P5 ipv P6. Dus dan mag je van mij ook al eens wat meer pushen.

Kortom, zowel Perez als Maldonado maakten inderdaad een fout maar de context was heel anders en Perez recupereerde beter. Daarom ben ik deze keer voor Perez toch iets vergevingsgezinder dan voor Maldonado een week geleden.

monaco2011

Citaat van: Jozef op 25 maart 2012 - 18:26:22
Het verschil tussen het incident van Maldonado en het incident van Perez, is dat Perez ondanks de natte baan (zeker naast de ideale lijn) zijn auto rustig recht wist te houden en wist af te remmen. Daar waar Maldonado overcorrigeert en spint (en daardoor uiteindelijk in de muur belandt). Als er in Melbourne op die plek geen muur had gestaan, was Maldonado inderdaad niet uitgevallen maar was hij wel gespind en daardoor ongetwijfeld veel plaatsen kwijtgeraakt (aangezien de top 10 redelijk dicht opeen zat).

Bovendien ging Perez voor een overwinning en Maldonado voor f*cking P5 ipv P6. Dus dan mag je van mij ook al eens wat meer pushen.

Kortom, zowel Perez als Maldonado maakten inderdaad een fout maar de context was heel anders en Perez recupereerde beter. Daarom ben ik deze keer voor Perez toch iets vergevingsgezinder dan voor Maldonado een week geleden.
tja, voor P5 of P6 kun je dan juist weer wat meer risico nemen. Volgens mij heeft Alonso een busje groene zeep in zn auto staan ofzo, valt wel op dat het 2x achter hem gebeurt ;) Perez ging er trouwens aan t begin van de race ook al een keer af.
De context is idd anders, maar k heb ook het idee dat het iets met vooroordelen te maken heeft. Die man is nu één keer in de muur gereden en wordt door één persoon hier nu al continu Walldonado genoemd. Ik heb trouwens zelf ook helemaal niks met die Maldonado hoor, maar voor een paydriver doet ie het zeker niet slecht

Schumiiii

Alonso sterk alweer, perez nog sterker.
Massa alweer banaan van de race, die is gewoon slecht, beter doei tegen zeggen.
Vettel; zo zie je maar je een deftige wagen moet hebben om vooraan mee te doen.
Mclaren; button zijn fout dusja,domdom, was voor niks nodig.
Mercedes; alweer bandenslijtage, zo kan je nooit ne race winnen, dan grosjean de pummel die schumi aantikt en zijn race verpest maar wat van rosberg te zeggen? Ik vind dat schumacher het al 2 races beter doet zowel in de quali en de race. Dat rosberg een extra pitstop heeft gemaakt (meende ik toch) raakt mijn kouwe kleren niet, taktiek telt ook mee.
Dit moet echt beter want zo gaan ze anders alweer geen race winnen.

Sabai

Wat ik zeker een + punt vond van deze race is dat er op plekken werd ingehaald waar ik ze niet vaker heb zien inhalen. De regen heeft hier een grote rol in gespeeld maar het maakte de race er niet saai op. :)

Enzo

Het feit dat het podium bestond uit een Ferrari en een Sauber verteld eigenlijk al genoeg.
We kregen een loterij voorgeschoteld, persoonlijk heb ik weinig gezien waar ik echt enthousiast van ben geworden.
Vond het wel leuk dat Alonso hem pakte, juist omdat ze zo'n slechte auto hebben.
Verder een race om snel weer te vergeten....

Heb de laatste 20 laps niet gezien, dus wellicht pas ik mijn mening nog iets aan.

Gerard

Enzo toch! De race niet af gezien? ;) Ik vond het niet saai hoor! Integendeel!

Enzo

Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 20:22:35
Enzo toch! De race niet af gezien? ;) Ik vond het niet saai hoor! Integendeel!

Was aan het werk, maar wist ergens een TV te vinden. Ik heb de start gezien en de rode valg situatie en de herstart, toen was het welletjes.
Ik twijfel of ik de rest nog zal kijken, gezien ik al zoveel gelezen heb.

Fabian

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 20:32:24
Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 20:22:35
Enzo toch! De race niet af gezien? ;) Ik vond het niet saai hoor! Integendeel!

Was aan het werk, maar wist ergens een TV te vinden. Ik heb de start gezien en de rode valg situatie en de herstart, toen was het welletjes.
Ik twijfel of ik de rest nog zal kijken, gezien ik al zoveel gelezen heb.

Nou op zich is het een leuk einde van de race en zeker het afkijken waard.


0634

Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Enzo

Wat gebeurde er daar dan? Heb dat deel van de race gemist...

Fabian

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 23:42:07
Wat gebeurde er daar dan? Heb dat deel van de race gemist...
Zal wel dat moment zijn geweest dat Karthikeyan de achterband van Vettel aan flarden reed denk ik.

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 23:43:08
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 23:42:07
Wat gebeurde er daar dan? Heb dat deel van de race gemist...
Zal wel dat moment zijn geweest dat Karthikeyan de achterband van Vettel aan flarden reed denk ik.

Ah thanks! Dat verklaart het wel een beetje... ;D

Fabian

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 23:47:53
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 23:43:08
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 23:42:07
Wat gebeurde er daar dan? Heb dat deel van de race gemist...
Zal wel dat moment zijn geweest dat Karthikeyan de achterband van Vettel aan flarden reed denk ik.

Ah thanks! Dat verklaart het wel een beetje... ;D

Een heel klein beetje. Ik heb dit moment namelijk ook gemist.

Enzo