Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Niels_

Ik uit gewoon even mijn vreugde he. ;D

Ik gaf er echt geen cent meer om toen ik Perez als een razende gek zag aankomen.

McLaren_über_alles

Ongelofelijk eigenlijk om te zien dat in de regen de rollen plots totaal omgekeerd worden.

De McLarens hadden plots totaal geen grip meer op de inters, ook RB leek nergens meer, terwijl de Ferrari en zeker de Sauber plots stukken sneller zijn dan de rest.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

0634

Citaat van: Ńiels op 25 maart 2012 - 13:48:04
Ik uit gewoon even mijn vreugde he. ;D

Ik gaf er echt geen cent meer om toen ik Perez als een razende gek zag aankomen.
En je hebt groot gelijk. Gefeliciteerd voor alle Ferrarista's!

Franky R.

Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 13:38:54
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 13:36:14
Was dat nou Vettel's schuld of ging die HRT te snel naar binnen? Kon het niet goed zien.

Mij leek het Vettel's fout.


Vettel's fout...te vergelijken met Hamilton vs Kobayashi op Spa 2011...

Fabian

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 13:53:49
Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 13:38:54
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 13:36:14
Was dat nou Vettel's schuld of ging die HRT te snel naar binnen? Kon het niet goed zien.

Mij leek het Vettel's fout.


Vettel's fout...te vergelijken met Hamilton vs Kobayashi op Spa 2011...

Geeft maar aan dat Vettel niet goed in zijn vel zit. Als het lekker gaat maakt hij deze 'stomme' fout niet.

McLaren_über_alles

Eerste twee races toch al een zwaar gemiste kans voor McLaren om een voorsprong uit te bouwen op de rest. In Australië zorgt de SC ervoor dat ze geen dubbel konden pakken, terwijl vandaag de race door de regen een loterij werd (en McLaren in de fout ging bij de pitstop van LH, en Button zelf in de fout ging op de baan).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

rafael25

Vorige race SC heeft Vettel geholpen.. en nu help het regen Alonso............. :D

Franky R.

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 maart 2012 - 13:57:00
Eerste twee races toch al een zwaar gemiste kans voor McLaren om een voorsprong uit te bouwen op de rest. In Australië zorgt de SC ervoor dat ze geen dubbel konden pakken, terwijl vandaag de race door de regen een loterij werd (en McLaren in de fout ging bij de pitstop van LH, en Button zelf in de fout ging op de baan).


McLaren lijkt hierdoor op het Red Bull van 2010...De snelste wagen, maar door domme fouten of gebrekkige concentratie blijft de concurrentie dichtbij... ::)

0634

Button zal gedacht hebben dat de HRT op een ronde werd gezet. Maar dan nog...

0634

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 maart 2012 - 13:57:00
Eerste twee races toch al een zwaar gemiste kans voor McLaren om een voorsprong uit te bouwen op de rest. In Australië zorgt de SC ervoor dat ze geen dubbel konden pakken, terwijl vandaag de race door de regen een loterij werd (en McLaren in de fout ging bij de pitstop van LH, en Button zelf in de fout ging op de baan).
Mja, ik vond McLaren vrij kleurloos vandaag. Lewis maakte dan geen fout maar kon ook helemaal geen vuist maken tov Perez en Alonso. Toch raar. En toen Button achterop raakte dacht ik dat hij nog wel naar P10 of 9 had kunnen rijden, maar er kwam niets bijzonders meer uit. Gek.

rafael25

Hamilton ..Pole is leuk en cool maar geen Punt Bedankt ::)

Sabai

Om terug te komen op seizoen 2011 , hebben we ellenlange discussies gehad over hoe makkelijk iemand zou winnen als ze de wagen van vettel hadden.Hamilton b.v heeft nu de beste auto onder z'n kont en zie daar pole's zijn er wel maar een overwinning is nog niet daar want ook na de herstart kon hij het tempo vooraan niet volgen laat staan aanvallen. Dus zo makkelijk win je dus ook weer niet met de beste auto. Vettel laat ook zien dat hij toch ook domme foutjes laat zien nu het allemaal niet zo lekker gaat te gehaast te gretig zeg het maar..... .En mercedes volgens mij vreet die auto nog meer rubber dan vorig jaar niet vooruit te branden die bak. :P   

Jozef

Citaat van: meatball op 23 maart 2012 - 05:25:57
Massa gaat terugslaan met zijn nieuwe chassis.

Hihi.

Hij heeft niet teruggeslagen, hij ís teruggeslagen. :D

Jozef

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 14:07:01
Citaat van: McLaren_über_alles op 25 maart 2012 - 13:57:00
Eerste twee races toch al een zwaar gemiste kans voor McLaren om een voorsprong uit te bouwen op de rest. In Australië zorgt de SC ervoor dat ze geen dubbel konden pakken, terwijl vandaag de race door de regen een loterij werd (en McLaren in de fout ging bij de pitstop van LH, en Button zelf in de fout ging op de baan).
Mja, ik vond McLaren vrij kleurloos vandaag. Lewis maakte dan geen fout maar kon ook helemaal geen vuist maken tov Perez en Alonso. Toch raar. En toen Button achterop raakte dacht ik dat hij nog wel naar P10 of 9 had kunnen rijden, maar er kwam niets bijzonders meer uit. Gek.

Button reed eerst een snelste ronde nadat hij die vleugel had laten vervangen, maar had dan problemen met zijn banden. Hij pitte nogmaals, voor nieuwe banden, en toen verbeterde hij plots de toenmalige snelste ronde van Alonso in één klap met anderhalve seconde (no kidding, ik zat toen heel nauwlettend op de live timing te kijken).

Hamilton, geen verklaring voor. Erg teleurstellend dat hij zo traag was. Al moet het ook gezegd worden dat hij in die positie terechtkwam doordat hij tot tweemaal toe een ronde te laat pitte, en tot tweemaal toe enkele seconden verloor bij de uitvoering van de pitstop.

Maar dan nog, lijkt wel een beetje Massa-syndroom dat Hamilton heeft: als hij vooraan rijdt is alles prima, zodra hij zijn eerste plek kwijt is dan valt alles als een kaartenhuisje in elkaar. Laten we het op de omstandigheden steken en hopen dat Hamilton snel een keer een race van start tot finish kan knallen om het vertrouwen te boosten.