Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 12:40:30
Duur foutje, Perez. We hebben hem teveel opgejut, Wizard! :'(

Misschien zie ik spoken maar eerst een domme strategische fout van Sauber op een cruciaal moment in de race en daarna wordt Perez op het moment dat hij een aanval kan plaatsen, teruggefloten. Heiko Wasser riep al dat Perez Ferrari niet zal aanvallen. Vond het onzin totdat Perez aanstalte kon maken en terug werd gefloten. En ineens gaat hij te wijd en haakt hij af qua snelheid....???

Franky R.

Walldonado gaat stuk. Had hij die P6 in Melbourne maar gepakt. Zie je nu waarom oa. ik toen zoveel kritiek op Pastor had???

Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 12:45:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 12:40:30
Duur foutje, Perez. We hebben hem teveel opgejut, Wizard! :'(

Misschien zie ik spoken maar eerst een domme strategische fout van Sauber op een cruciaal moment in de race en daarna wordt Perez op het moment dat hij een aanval kan plaatsen, teruggefloten. Heiko Wasser riep al dat Perez Ferrari niet zal aanvallen. Vond het onzin totdat Perez aanstalte kon maken en terug werd gefloten. En ineens gaat hij te wijd en haakt hij af qua snelheid....???

Ferrari en Sauber zullen zwijgen...we zullen het nooit weten. Magico Alonso idd., maar ik hem graag wat keer willen zien zweten.

Fabian

Wel een geweldige race zeg. Alonso wint met een auto die normaal gesproken P5 is en Perez heeft echt een geweldige race gereden. Ik vond het een mooie race.

SDG

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 12:47:31
Walldonado gaat stuk. Had hij die P6 in Melbourne maar gepakt. Zie je nu waarom oa. ik toen zoveel kritiek op Pastor had???

;D

SDG

#305
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 12:50:38
Wel een geweldige race zeg. Alonso wint met een auto die normaal gesproken P5 is en Perez heeft echt een geweldige race gereden. Ik vond het een mooie race.

En Alonso zomaar ineens leider in het WK, en één schamel puntje voor Mercedes tot nu toe...

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 12:50:38
Wel een geweldige race zeg. Alonso wint met een auto die normaal gesproken P5 is en Perez heeft echt een geweldige race gereden. Ik vond het een mooie race.

Tja, ik wil het nog net geen cadeau noemen maar Sauber maakt toch écht wel een strategische blunder om Perez door te sturen terwijl de slicks bijna 7 seconden sneller waren. En had Perez geen mediums meer??

_Makke_


Fabian

Citaat van: SDG op 25 maart 2012 - 12:52:02
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 12:50:38
Wel een geweldige race zeg. Alonso wint met een auto die normaal gesproken P5 is en Perez heeft echt een geweldige race gereden. Ik vond het een mooie race.

En Alonso zomaar ineens leider in het WK, en één schamel puntje voor Mercedes tot nu toe...

Tja dat is een meevaller, maar wel erg opvallend. Denk overigens niet dat ze dat volhouden. Mercedes viel mij wederom tegen. Schumacher na spin kleurloos gereden en mag van geluk spreken dat Pastor kapot ging. Rosberg viel mij weer erg tegen. Kwam er eigenlijk niet aan vandaag.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 12:52:48
Tja, ik wil het nog net geen cadeau noemen maar Sauber maakt toch écht wel een strategische blunder om Perez door te sturen terwijl de slicks bijna 7 seconden sneller waren. En had Perez geen mediums meer??

Ik vond dat nog wel meevallen. Misschien had ie met geluk voor Alonso kunnen komen. Ik weet niet of ie nog mediums had, maar misschien voelde hij zich beter op de harde band en kozen ze er daarom voor hem op de harde weg te sturen.

Edwin90

Bliksies wat een race! Alonso laat toch maar weer zien dat hij wel weer kan maximaliseren in zulke omstandigheden. Maar hoe vet wat het geweest als Perez hem gewoon voorbij was gegaan  ;D

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 25 maart 2012 - 13:21:27
Bliksies wat een race! Alonso laat toch maar weer zien dat hij wel weer kan maximaliseren in zulke omstandigheden. Maar hoe vet wat het geweest als Perez hem gewoon voorbij was gegaan  ;D

Dat was heel vet geweest. Maar na dat foutje snap ik wel dat ie het niet meer echt wilde proberen. Dit is gewoon een topprestatie van Perez.

0634

Was dat nou Vettel's schuld of ging die HRT te snel naar binnen? Kon het niet goed zien.

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 13:36:14
Was dat nou Vettel's schuld of ging die HRT te snel naar binnen? Kon het niet goed zien.

Mij leek het Vettel's fout.

Kootje

Vettels eigen fout.
Bijna net zo banaanwaardig als die van Button, zij het niet dat Button 'n topresultaat weggooide ipv 'n "magere" puntenfinish.