Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 11:04:45
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:50:52
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.

Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.
O zeker. Maar ik vind dat uber-flauw. Als iemand in zijn enthousiasme als fan eens wat chargeert, zie ik het probleem niet. Dat bepaal ik dan weer zelf.


Eh? Ik fan van Alonso? Nunca! Gewoon respect, waar ik voorheen hem het liefst de grond in trapte (vooral vanwege seizoen 2007 bij McLaren)... ;)

_Makke_

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 11:07:06
Vergne krijgt effe een pitstop cadeau. Moet verplicht naar full wets en hij reed nog op intermediates.

Achja. Nam een risico door op de inters te blijven. Geluk dwing je soms af.  ;)

Fabian

Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 11:13:11
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 11:07:06
Vergne krijgt effe een pitstop cadeau. Moet verplicht naar full wets en hij reed nog op intermediates.

Achja. Nam een risico door op de inters te blijven. Geluk dwing je soms af.  ;)
Dat kun je wel zeggen. Zijn gok wordt beloond.

0634

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:12:28
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 11:04:45
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:50:52
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.

Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.
O zeker. Maar ik vind dat uber-flauw. Als iemand in zijn enthousiasme als fan eens wat chargeert, zie ik het probleem niet. Dat bepaal ik dan weer zelf.


Eh? Ik fan van Alonso? Nunca! Gewoon respect, waar ik voorheen hem het liefst de grond in trapte (vooral vanwege seizoen 2007 bij McLaren)... ;)

Ook prima!

Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 11:10:37
Maar ontopic, komt de race niet in gevaar als nog later wordt herstart? Volgens mij is het daar vrij vroeg donker. Bovendien, om inhoudelijk op Franky's post te reageren, zou vroeger zijn gestart, was de eindfase nu genaderd, dus wellicht einde race.


Klachten neerleggen bij opa Bernie...Die heeft nog steeds niet geleerd van 2009... ::)
Volgens mij gaat de zon daar om 1730 uur onder? Wel erg vroeg i.i.g.


Heel kort een schermering en dan is het meteen donker. Heb je ook in Suriname...Je weet niet wat je meemaakt. Ineens zie je geen (dames)reet voor ogen...als je in een onverlicht deel staat.

Kootje

Precies.

Gewoon 'n mooi mazzeltje voor hem en oa de HRT's.



Wizard

Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 11:13:11
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 11:07:06
Vergne krijgt effe een pitstop cadeau. Moet verplicht naar full wets en hij reed nog op intermediates.

Achja. Nam een risico door op de inters te blijven. Geluk dwing je soms af.  ;)

Precies.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 11:15:00
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:12:28
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 11:04:45
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:50:52
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.


Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.

O zeker. Maar ik vind dat uber-flauw. Als iemand in zijn enthousiasme als fan eens wat chargeert, zie ik het probleem niet. Dat bepaal ik dan weer zelf.



Eh? Ik fan van Alonso? Nunca! Gewoon respect, waar ik voorheen hem het liefst de grond in trapte (vooral vanwege seizoen 2007 bij McLaren)... ;)


Ook prima!

Dat is nou 'wijsheid met de jaren'...De enige die ik echt haatte was MSC...Tot je je realiseert dat JIJ in dezelfde omstandigheden hetzelfde zou hebben gedaan (behalve Monaco 2006 dan... :P )...

Ze rijden weer...hopelijk niet te lang achter de SC!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:15:11
Klachten neerleggen bij opa Bernie...Die heeft nog steeds niet geleerd van 2009... ::)
Volgens mij gaat de zon daar om 1730 uur onder? Wel erg vroeg i.i.g.

Dat is wel heel vroeg als je bedenkt dat de race om 4 uur begint.
Zouden ze precies 1.5 uur hebben voordat 't donker wordt.
Lijkt me niet echt accuraat, maar we gaan 't zien.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 11:17:31
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:15:11
Klachten neerleggen bij opa Bernie...Die heeft nog steeds niet geleerd van 2009... ::)
Volgens mij gaat de zon daar om 1730 uur onder? Wel erg vroeg i.i.g.

Dat is wel heel vroeg als je bedenkt dat de race om 4 uur begint.
Zouden ze precies 1.5 uur hebben voordat 't donker wordt.
Lijkt me niet echt accuraat, maar we gaan 't zien.


Ik weet het niet zeker hoor, Kootje!


Maar ik ga uitloggen...mijn pc staat in de kamer ernaast (laptop heb ik wel, maar die heeft geen wifi) en de smartphone is handig, maar mijn handen zijn ietsje te groot om daarmee te blijven typen..Tot later!

_Makke_

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:17:19
Dat is nou 'wijsheid met de jaren'...De enige die ik echt haatte was MSC...Tot je je realiseert dat JIJ in dezelfde omstandigheden hetzelfde zou hebben gedaan (behalve Monaco 2006 dan... :P )...

Bij mij was het vooral, waarom in feite de concurrentie haatten.... Nu vind ik die hatelijke reacties op piloten geweldig irriterend.

Je moet voor je team/piloot supporteren, niet de andere haatten.

_Makke_

Ocharme de Pedro. Te veel personeel op de grid. HRT is toch het laatste team dat je daar van zou verdenken?  8)


Wizard


Sabai