Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 maart 2012 - 10:57:34
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:40:23
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:39:08
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:36:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.
;D
Maar de race ging wel door. Of niet dan? Maar je krijgt pluspunten voor de kou...
Oké, maar zo gaat het met F1 nou eenmaal. Denk eens aan die arme Canadezen vorig jaar. Maarrrrr, ik zou blind met ze geruild hebben!

De race in Canada werd vorig jaar wel om 13.00 uur plaatselijke tijd verreden, dus daar hadden ze nog tijd zat om de regen uit te zitten. In een race Maleisië, die zo al zo laat begint, loop je wel het risico dat het over en sluiten is. Zie maar wat er in 2009 gebeurde. Stel je voor dat je al dat geld voor een duur ticket uitgegeven hebt om vervolgens hoop en al negen rondjes te zien...


En daar komt nog bij dat in Maleisie men (Bernie) de regen juist opzoekt door zo laat te starten! In Canada was het overmacht...Naar mijn mening (speciaal voor Wizard... ::) )![size=78%] [/size]

0634

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:50:52
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.

Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.
O zeker. Maar ik vind dat uber-flauw. Als iemand in zijn enthousiasme als fan eens wat chargeert, zie ik het probleem niet. Dat bepaal ik dan weer zelf.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:03:29
Citaat van: SDG op 25 maart 2012 - 10:57:34
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:40:23
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:39:08
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:36:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.
;D
Maar de race ging wel door. Of niet dan? Maar je krijgt pluspunten voor de kou...
Oké, maar zo gaat het met F1 nou eenmaal. Denk eens aan die arme Canadezen vorig jaar. Maarrrrr, ik zou blind met ze geruild hebben!

De race in Canada werd vorig jaar wel om 13.00 uur plaatselijke tijd verreden, dus daar hadden ze nog tijd zat om de regen uit te zitten. In een race Maleisië, die zo al zo laat begint, loop je wel het risico dat het over en sluiten is. Zie maar wat er in 2009 gebeurde. Stel je voor dat je al dat geld voor een duur ticket uitgegeven hebt om vervolgens hoop en al negen rondjes te zien...


En daar komt nog bij dat in Maleisie men (Bernie) de regen juist opzoekt door zo laat te starten! In Canada was het overmacht...Naar mijn mening (speciaal voor Wizard... ::) )![size=78%] [/size]

Die ga ik ook onthouden!!! :P

Franky R.

@Wizard,


Dat mag...pas je op dat je hoofd niet ontploft?! :o

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 11:04:45
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:50:52
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.

Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.
O zeker. Maar ik vind dat uber-flauw. Als iemand in zijn enthousiasme als fan eens wat chargeert, zie ik het probleem niet. Dat bepaal ik dan weer zelf.

Jeroen, hang er niet kilo's gewicht aan. Bovendien doe je exact het zelfde wat je mij verwijt. En klaar (voor mij dan).

Fabian

Vergne krijgt effe een pitstop cadeau. Moet verplicht naar full wets en hij reed nog op intermediates.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:06:53
@Wizard,


Dat mag...pas je op dat je hoofd niet ontploft?! :o

Nee hoor. Heb mijn geheugen uitgebreid en een externe harde schijf om dit soort uitspraken te onthouden. :P

SDG

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 11:03:29
En daar komt nog bij dat in Maleisie men (Bernie) de regen juist opzoekt door zo laat te starten! In Canada was het overmacht...[/size]

Als ik zou moeten kiezen tussen om zes uur 's morgens op te staan, zoals het vroeger in Malesië was en een echte race te zien, of naar beelden te kijken van auto's die staan te wachten op de startgrid is mijn keuze ook snel gemaakt...

Franky R.

Enfin, ik hoop wel dat men meteen gaat rijden...ipv rondenlang doorbrengen achter de SC, totdat er een gortdroog spoor ontstaat (net als Canada 2011, idd.)!!!


Gewoon twee of drie rondjes en dan gaan!!!


@Wizard,


Ah, meneer is een cyborg? Wat leuk voor je... ;D


0634

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 11:07:03
Jeroen, hang er niet kilo's gewicht aan. Bovendien doe je exact het zelfde wat je mij verwijt. En klaar (voor mij dan).
Valt wel mee hoor. Zoveel gewicht hang ik er niet aan. Maar ik begrijp wel dat je als fan van iemand, tijdens een race, nog wel eens extra emotie in een post legt. Dat vind ik niet zo erg.

Sabai

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 11:07:06
Vergne krijgt effe een pitstop cadeau. Moet verplicht naar full wets en hij reed nog op intermediates.

Onder de rode vlag mag je altijd banden wisselen. Neem monaco vorig jaar bv

Wizard

Maar ontopic, komt de race niet in gevaar als nog later wordt herstart? Volgens mij is het daar vrij vroeg donker. Bovendien, om inhoudelijk op Franky's post te reageren, zou vroeger zijn gestart, was de eindfase nu genaderd, dus wellicht einde race.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 11:10:10
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 11:07:03
Jeroen, hang er niet kilo's gewicht aan. Bovendien doe je exact het zelfde wat je mij verwijt. En klaar (voor mij dan).
Valt wel mee hoor. Zoveel gewicht hang ik er niet aan. Maar ik begrijp wel dat je als fan van iemand, tijdens een race, nog wel eens extra emotie in een post legt. Dat vind ik niet zo erg.

Sinds wanneer is Franky fan van Alonso?

Fabian

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 11:10:23
Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 11:07:06
Vergne krijgt effe een pitstop cadeau. Moet verplicht naar full wets en hij reed nog op intermediates.

Onder de rode vlag mag je altijd banden wisselen. Neem monaco vorig jaar bv

Klopt maar is natuurlijk wel fijn voor hem. Lees net op twitter dat ze bij Ferrari geen regen meer verwachten.