Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:46:46
Daarmee wordt een nieuwe trend gezet. Mark my words! De volgende keer als zich deze situatie voordoet, zien we dezelfde tentjes...met sponsoring... ;)
Voor AGU regenpakken?

Sabai

Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 10:44:07
Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

En de grap is dat die dingen al jaren bestaan.

0634

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 10:48:16
Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 10:44:07
Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

En de grap is dat die dingen al jaren bestaan.
Tenten bestaan al jaren? Really? ;)

Franky R.

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 10:48:16
Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 10:44:07
Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

En de grap is dat die dingen al jaren bestaan.

Hahahahaha, zo snel zijn ze idd niet in de F1...Lol

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.

Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.

Wizard

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 10:48:16
Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 10:44:07
Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

En de grap is dat die dingen al jaren bestaan.

Alleen nog nooit gezien tijdens een code-rood situatie. Grappig nu één team ermee begint, de rest volgt. Kuddedieren gedrag van mensen. ;)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:48:11
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:46:46
Daarmee wordt een nieuwe trend gezet. Mark my words! De volgende keer als zich deze situatie voordoet, zien we dezelfde tentjes...met sponsoring... ;)
Voor AGU regenpakken?

Nea junkske, geweun de sponsoring die ze al hubbe. Noe ziesse niks, dan waal! Snapse?

Fabian

Bij HRT zijn ze een keer slim geweest. Karthikeyan op P10 hebben ze goed gedaan, en de la Rosa zit er ook redelijk bij.

_Makke_

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 10:48:16
Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 10:44:07
Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

En de grap is dat die dingen al jaren bestaan.

Ja inderdaad. Zo handig en vooral zo simpel. Ze zitten te zoeken achter, bij wijze van spreke, een miljoenste van een seconde. Maar om zo'n tent te gebruiken bij een regensituatie, daar komen ze pas in 2012 op.

_Makke_

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 10:53:09
Bij HRT zijn ze een keer slim geweest. Karthikeyan op P10 hebben ze goed gedaan, en de la Rosa zit er ook redelijk bij.

Jep, achteraf gezien vind ik het ook vrij dom van Marussia en Caterham. Wat hebben ze te verliezen? Toch niet meer dan ze te winnen hebben? Stel u voor dat de race gestopt werd. Oké, als, als, als... Maar toch, HRT had een half punt.

SDG

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:40:23
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:39:08
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:36:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.
;D
Maar de race ging wel door. Of niet dan? Maar je krijgt pluspunten voor de kou...
Oké, maar zo gaat het met F1 nou eenmaal. Denk eens aan die arme Canadezen vorig jaar. Maarrrrr, ik zou blind met ze geruild hebben!

De race in Canada werd vorig jaar wel om 13.00 uur plaatselijke tijd verreden, dus daar hadden ze nog tijd zat om de regen uit te zitten. In een race Maleisië, die zo al zo laat begint, loop je wel het risico dat het over en sluiten is. Zie maar wat er in 2009 gebeurde. Stel je voor dat je al dat geld voor een duur ticket uitgegeven hebt om vervolgens hoop en al negen rondjes te zien...

Wizard

Hoe vroeg wordt het donker in Maleisië??

Sabai

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:59:18
Hoe vroeg wordt het donker in Maleisië??

Om 19:00 is het lampie uit daar.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:50:52
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:47:18
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.

Nee, niet mierenneuken, er eens een keer op terugkomen. En dat bepaal ik helemaal zelf.


En ik bepaal dat IK dat kinderachtig vind... ::)

Fabian

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 11:00:54
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:59:18
Hoe vroeg wordt het donker in Maleisië??

Om 19:00 is lampie uit daar.


Mol zei volgens mij half 8 of zelfs 8 uur. Nog een klein kwartiertje en dan wordt er weer gereden.